Показати схожі тендери
Закупівля 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів марки Рено Дастер з поділом на лоти: Лот 1 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (дизель, VF1HJD40768494805) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»); Лот 2 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD20166163880) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»); Лот 3 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD40Х70556780) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»); Лот 4 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин VF1HJD20Х70747327) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»). від Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-005661-a
Id Tender e697c363506b4059b7e2d46c9e35578e
План UA-P-2025-06-23-004925-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.06.2025 12:43
Остання зміна 03.07.2025 17:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
72 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
118 грн. (0,16 %)
Вартість подання пропозиції:
204 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 12:42 до 01.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 12:42
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 12:42
до 28.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.07.2025 10:00
-
Період уточнень
з 23.06.2025 12:42 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 12:42 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 10:00
Основні параметри
50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів марки Рено Дастер з поділом на лоти: Лот 1 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (дизель, VF1HJD40768494805) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»); Лот 2 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD20166163880) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»); Лот 3 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD40Х70556780) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»); Лот 4 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин VF1HJD20Х70747327) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»).
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
11 800 грн.
Лот 1 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (дизель, VF1HJD40768494805) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»);
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (дизель, VF1HJD40768494805) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»);
Примітки
Закупівля здійснюється за рахунок коштів виділених у вигляді субвенції з місцевого бюджету Рівнянської селищної ради (довідка № 222/05/28-2025 від 24.03.2025).
Очікувана вартість
11 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
118,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
ТО-5
Опис предмета закупівлі
ТО-5
Код ДК 021:2015
50112200-5 - Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Діагностувальні роботи
Опис предмета закупівлі
Діагностувальні роботи
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Заміна гальмівних колодок передніх (комплект)
Опис предмета закупівлі
Заміна гальмівних колодок передніх (комплект)
Код ДК 021:2015
50116200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язується здійснити оплату за виконані послуги не пізніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами «Наряд-Замовлення та акту наданих послуг з технічного обслуговування і ремонту».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ МОТОРКАР КРОПИВНИЦЬКИЙ
Пропозиція:
11 800 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
27 600 грн.
Лот 2 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD20166163880) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»);
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD20166163880) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»);
Примітки
Закупівля здійснюється за рахунок коштів виділених у вигляді субвенції з місцевого бюджету Соколівської сільської ради (довідка № 173/05/28-2025 від 10.03.2025).
Очікувана вартість
27 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
276,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (послуга)
ТО-6
Опис предмета закупівлі
ТО-6
Код ДК 021:2015
50112200-5 - Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (послуга)
Діагностувальні роботи
Опис предмета закупівлі
Діагностувальні роботи
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Заміна гальмівних колодок передніх (комплект)
Опис предмета закупівлі
Заміна гальмівних колодок передніх (комплект)
Код ДК 021:2015
50116200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Заміна гальмівних колодок задніх (комплект)
Опис предмета закупівлі
Заміна гальмівних колодок задніх (комплект)
Код ДК 021:2015
50116200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язується здійснити оплату за виконані послуги не пізніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами «Наряд-Замовлення та акту наданих послуг з технічного обслуговування і ремонту».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
13 300 грн.
Лот 3 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD40Х70556780) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»).
Назва предмета закупівлі
Лот 3 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD40Х70556780) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»).
Примітки
Закупівля здійснюється за рахунок коштів виділених у вигляді субвенції з місцевого бюджету Новоукраїнської міської ради (довідка № 182/05/28-2025 від 12.03.2025).
Очікувана вартість
13 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
133,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
ТО-3
Опис предмета закупівлі
ТО-3
Код ДК 021:2015
50112200-5 - Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Діагностувальні роботи
Опис предмета закупівлі
Діагностувальні роботи
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Заміна гальмівних колодок задніх (комплект)
Опис предмета закупівлі
Заміна гальмівних колодок задніх (комплект)
Код ДК 021:2015
50116200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язується здійснити оплату за виконані послуги не пізніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами «Наряд-Замовлення та акту наданих послуг з технічного обслуговування і ремонту».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ МОТОРКАР КРОПИВНИЦЬКИЙ
Пропозиція:
13 200 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
19 900 грн.
Лот 4 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин VF1HJD20Х70747327) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»).
Назва предмета закупівлі
Лот 4 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин VF1HJD20Х70747327) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»).
Примітки
Закупівля здійснюється за рахунок коштів виділених у вигляді субвенції з місцевого бюджету Тишківської сільської ради (довідка № 205/05/28-2025 від 20.03.2025).
Очікувана вартість
19 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
199,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (послуга)
ТО-4
Опис предмета закупівлі
ТО-4
Код ДК 021:2015
50112200-5 - Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Діагностувальні роботи
Опис предмета закупівлі
Діагностувальні роботи
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Заміна гальмівних колодок задніх (комплект)
Опис предмета закупівлі
Заміна гальмівних колодок задніх (комплект)
Код ДК 021:2015
50116200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Заміна гальмівних колодок передніх (комплект)
Опис предмета закупівлі
Заміна гальмівних колодок передніх (комплект)
Код ДК 021:2015
50116200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за місцем знаходження СТО Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язується здійснити оплату за виконані послуги не пізніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами «Наряд-Замовлення та акту наданих послуг з технічного обслуговування і ремонту».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ МОТОРКАР КРОПИВНИЦЬКИЙ
Пропозиція:
19 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 11:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Оверчук
Електронна пошта
Телефон
+380982479617
Замовник
ЄДРПОУ
40108709
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. В. Чміленка, 41
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (дизель, VF1HJD40768494805) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»);
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 10:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Відповідно до пункту 39 Особливостей, розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій єдиною тендерною пропозицію є тендерна пропозиція Учасника ТОВ "МОТОРКАР КРОПИВНИЦЬКИЙ» (код ЄДРПОУ 41960916). Згідно розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей є необхідність затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалось тендерною документацією, такого змісту: «1. Відповідно до вимог Замовника зазначених у підпункті 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 3.7. Гарантійний лист про те, що запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати, що будуть використовуватись Учасником при виконанні робіт (наданні послуг) є новими, оригінальними або їх еквівалентами (якщо запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати не підлягають обов’язковій сертифікації, надається окремо лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлена відсутність зазначених документів. 2. Відповідно до вимог Замовника зазначених у підпункті 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи : 3.9. У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. Якщо Учасник не передбачає залучати інших суб’єктів господарювання як співвиконавців до надання послуг, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом. У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлена наявність листа в якому зазначено, що Учасник не планує залучати субпідрядників, що в свою чергу є невідповідністю в інформації, яка надана Учасником. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Відповідно до вимог підпункту 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати: 3.7. Гарантійний лист про те, що запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати, що будуть використовуватись Учасником при виконанні робіт (наданні послуг) є новими, оригінальними або їх еквівалентами (якщо запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати не підлягають обов’язковій сертифікації, надається окремо лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні). 2. Відповідно до вимог підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати: 3.9. У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. Якщо Учасник не передбачає залучати інших суб’єктів господарювання як співвиконавців до надання послуг, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом».
Створено
03.07.2025 17:23
Надати до
04.07.2025 17:23
Лот № 2 Лот 2 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD20166163880) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»);
Лот № 3 Лот 3 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин, VF1HJD40Х70556780) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»).
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 10:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 10:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Відповідно до пункту 39 Особливостей, розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій єдиною тендерною пропозицію є тендерна пропозиція Учасника ТОВ "МОТОРКАР КРОПИВНИЦЬКИЙ» (код ЄДРПОУ 41960916). Згідно розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей є необхідність затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалось тендерною документацією, такого змісту: «1. Відповідно до вимог Замовника зазначених у підпункті 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 3.7. Гарантійний лист про те, що запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати, що будуть використовуватись Учасником при виконанні робіт (наданні послуг) є новими, оригінальними або їх еквівалентами (якщо запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати не підлягають обов’язковій сертифікації, надається окремо лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлена відсутність зазначених документів. 2. Відповідно до вимог Замовника зазначених у підпункті 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи : 3.9. У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. Якщо Учасник не передбачає залучати інших суб’єктів господарювання як співвиконавців до надання послуг, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом. У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлена наявність листа в якому зазначено, що Учасник не планує залучати субпідрядників, що в свою чергу є невідповідністю в інформації, яка надана Учасником. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Відповідно до вимог підпункту 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати: 3.7. Гарантійний лист про те, що запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати, що будуть використовуватись Учасником при виконанні робіт (наданні послуг) є новими, оригінальними або їх еквівалентами (якщо запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати не підлягають обов’язковій сертифікації, надається окремо лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні). 2. Відповідно до вимог підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати: 3.9. У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. Якщо Учасник не передбачає залучати інших суб’єктів господарювання як співвиконавців до надання послуг, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом».
Створено
03.07.2025 17:24
Надати до
04.07.2025 17:24
Лот № 4 Лот 4 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» послуги з гарантійного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля марки Рено Дастер (бензин VF1HJD20Х70747327) (відповідний код 50112000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів»).
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 10:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 10:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 12:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Відповідно до пункту 39 Особливостей, розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій єдиною тендерною пропозицію є тендерна пропозиція Учасника ТОВ "МОТОРКАР КРОПИВНИЦЬКИЙ» (код ЄДРПОУ 41960916). Згідно розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей є необхідність затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалось тендерною документацією, такого змісту: «1. Відповідно до вимог Замовника зазначених у підпункті 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 3.7. Гарантійний лист про те, що запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати, що будуть використовуватись Учасником при виконанні робіт (наданні послуг) є новими, оригінальними або їх еквівалентами (якщо запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати не підлягають обов’язковій сертифікації, надається окремо лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлена відсутність зазначених документів. 2. Відповідно до вимог Замовника зазначених у підпункті 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи : 3.9. У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. Якщо Учасник не передбачає залучати інших суб’єктів господарювання як співвиконавців до надання послуг, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом. У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлена наявність листа в якому зазначено, що Учасник не планує залучати субпідрядників, що в свою чергу є невідповідністю в інформації, яка надана Учасником. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Відповідно до вимог підпункту 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати: 3.7. Гарантійний лист про те, що запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати, що будуть використовуватись Учасником при виконанні робіт (наданні послуг) є новими, оригінальними або їх еквівалентами (якщо запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати не підлягають обов’язковій сертифікації, надається окремо лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні). 2. Відповідно до вимог підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати: 3.9. У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. Якщо Учасник не передбачає залучати інших суб’єктів господарювання як співвиконавців до надання послуг, то він повинен це підтвердити листом довільної форми, скріпленим підписом».
Створено
03.07.2025 17:25
Надати до
04.07.2025 17:25
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
72 600 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380982479617
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
72 600 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380982479617
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності