Показати схожі тендери

Закупівля Комплект мультимедійного обладнання тип 3 (ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) від Плебанівський ліцей Шаргородської міської ради Жмеринського району Вінницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-003548-a
Id Tender 709775488e444d719c48caf6bc171321
План UA-P-2025-06-23-002063-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.06.2025 11:28
Остання зміна 08.07.2025 13:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
132 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
660.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 11:18 до 01.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 11:18
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 11:18
до 28.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.07.2025 09:00
-
Період уточнень
з 23.06.2025 11:18 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 11:18 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 09:00
Основні параметри
Комплект мультимедійного обладнання тип 3 (ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
132 100 грн.
Комплект мультимедійного обладнання тип 3 (ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання тип 3 (ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
132 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
660,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання тип 3 (ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
23510, Україна, Вінницька область, с.Плебанівка, вул. Шкільна, буд. 12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за Товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЦАЛКО НЕОНІЛА ОЛЕГІВНА"
Пропозиція:
129 100 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 11:27
Оголошення про проведення закупівлі
23.06.2025 11:18
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Мокра
Електронна пошта
Телефон
+380671716204
Сайт:
http://pleb.shedu.vn.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26229013
Повна назва
Плебанівський ліцей Шаргородської міської ради Жмеринського району Вінницької області
Поштовий індекс
23510
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
село Плебанівка
Адреса
вулиця Шкільна, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект мультимедійного обладнання тип 3 (ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 09:00 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 13:57
Електроний протокол про продовження строку
01.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 11:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 11:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Великий обсяг наданої документації: Подано надто багато документів, які потребують детального вивчення.
Дата продовження строку розгляду
08.07.2025 13:56
Дата кінця розгляду
30.07.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000011
Дата створення проекту
07.07.2025 11:36
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 12:08
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2025 №99-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.07.2025 №99-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2025-06-23-003548-a 23.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 12:08
-
Повідомлення
Запит
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі комплекта мультимедійного обладнання тип 3 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-23-003548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.07.2025 17:29
Орган перевірки
15.07.2025 00:00
Документи повідомлення
09.07.2025 17:30
-
Відповідь
Відповідь на звернення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-06-23-003548-а
Пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-06-23-003548-a До Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Від Плебанівського ліцею Шаргородської міської ради Вінницької області Жмеринського району Дата: 14.07.2025 У відповідь на ваш запит від 09.07.2025 № UA-M-2025-07-07-000011 щодо моніторингу закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання, тип 3 – інтерактивна панель» (ID: UA-2025-06-23-003548-a), надаємо пояснення та документи відповідно до поставлених питань: 1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (інтерактивні панелі) визначено на основі потреб навчальних закладів, стандартів Міністерства освіти і науки України та ринкових консультацій із постачальниками. Очікувана вартість розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості (наказ Мінекономіки № 275 від 18.02.2020) на основі трьох комерційних пропозицій від постачальників: ФОП Ревенко Дмитро Миколайович, ФОП Скринська Ірина Сергіївна, ФОП Комар Ярослав Володимирович, ФОП Цалко Неоніла Олегівна, отриманих під час ринкових консультацій. Середня ціна склала 132 100,00 грн. (сто тридцять дві тисячі сто гривень 00 копійок). Для підтвердження додаємо: o Додаток 1: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. o Додаток 2: Комерційні пропозиції від постачальників. 2. Оприлюднення обґрунтування Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості оприлюднено на офіційному вебсайті замовника за посиланням: https://pleb.shedu.vn.ua/publchn_zakupvl/ . Документ доступний для перегляду (додаток 1). Додатки: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. 2. Комерційні пропозиції від постачальників.
Рішеня
14.07.2025 16:01
Замовник
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
132 100 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 09:00
Замовник:
Плебанівський ліцей Шаргородської міської ради Жмеринського району Вінницької області
Контактний телефон:
+380671716204
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
132 100 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 09:00
Замовник:
Плебанівський ліцей Шаргородської міської ради Жмеринського району Вінницької області
Контактний телефон:
+380671716204
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності