Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець) від Кременецько-Почаївський державний історико-архітектурний заповідник.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-23-003176-a
Id Tender d2f9eaeff0574735b66ec87905bb47cd
План UA-P-2025-06-23-001377-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.06.2025 11:34
Остання зміна 11.07.2025 14:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 11:33 до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2025 11:33
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2025 11:33
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2025 00:00
до 04.07.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.07.2025 15:21
до 10.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2025 15:21
до 11.07.2025 14:09
Період уточнень
з 23.06.2025 11:33 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 23.06.2025 11:33 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 00:00 до 04.07.2025 15:21
Період кваліфікації
з 01.07.2025 00:00 до 04.07.2025 15:21
Основні параметри
Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
400 000 грн.
Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
47003, Україна, Тернопільська область, м. Кременець, вул. Козбського 6
Дата постачання по
31.12.2025 11:10
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХБУД+"
Пропозиція:
399 999.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гонтарук Вадим Віталійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380354623758
Факс
+380354623758
Замовник
ЄДРПОУ
26024191
Повна назва
Кременецько-Почаївський державний історико-архітектурний заповідник
Поштовий індекс
47003
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Кременець
Адреса
вул. Козубського, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)
Період вимог/скарг з 04.07.2025 15:21 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 00:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 15:21
Довідка НАЗК
04.07.2025 15:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 11:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.06.2025 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «UA-2025-06-23-003176-a» виявлено невідповідності: 1 Відповідно до додатку 1. Пункту 1.1.1 замовником вимагалося надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2, в обов’язковому порядку у тому числі має бути інформація про : Працівників, які мають необхідні знання та досвід, зазначені в доводці про наявність працівників, а саме керівника робіт та електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. На виконання даної вимоги учасником надано файл «Довідка працівники.pdf» однак в даному документі відсутня інформація про керівника робіт. У зв’язку з чим просимо надати довідку заповнену відповідно до вище зазначених вимог тендерної документації 2 Відповідно до Додатку 1. Пункту 1.3.2 замовником вимагалося надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Однак при вивчені тендерної пропозиції виявлено що учасник не надав даного листа у зв’язку з чим просимо надати лист відгук або рекомендаційний лист відповідно до вимог тендерної документації. 3 Відповідно до Додатку 1. Пункту 1.3.1 замовником вимагалося надати довідку в довільній формі, відповідно до Додатку 1 пункту 1.3.1 до тендерної документації, Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), проте при розгляді тендерною пропозиції виявлено що учасник не надав даної довідки у звязку з чим просимо надати довідку про виконаня аналогічного договру відповідно до вимог тендерної документації. 4 Відповідно до Додатку 1. Пункту 3.8 замовником вимагалося надати документи що засвідчують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі підтверджується: - відомостями про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці); - протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення; - наказ/розпорядження про призначення керівника; При вивчені тендерної документації учасником був наданий документ «Протокол підтвердження повноважень посадової особи на підпис тендерної документації.pdf» та «Наказ на директора.pdf». Однак довідка у довільній формі з відомостями про керівника відсутня, у зв’язку з чим просимо надати вище зазначену довідку відповідно до вимог тендерної документації. 5.Відповідно до Додатку 1. Пункту 3.14 замовником вимагалося надати заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) Додаток № 4 до тендерної документації, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника. Однак під час аналізу тендерної документації виявлено що даний додаток відсутній, у зв’язку з чим поросимо надати заповнений Додаток 4 до тендерної документації, відповідно до вимог тендерної документації. 6. Відповідно до Додатку 1. Пункту 3.20 замовником вимагалося надати довідку якою учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто Учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі. Проте при вивченні тендерної пропозиції учасника дана довідка була відсутня, у зв’язку з чим просимо надати вище зазначену довідку відповідно до вимог тендерної документації. 7. Відповідно до Додатку 4. Пункту 4.5 замовником вимагалося надати гарантійний лист на гарантійний термін на надані послуги, що визначений цією документацією, повинен становить не менше 12 місяців з дати виконаних робіт та підписання Актів приймання виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3. На підтвердження цього Учасник повинен надати гарантійний лист з точним зазначенням гарантійного строку на виконані роботи, що є предметом даної закупівлі. Підчас вивчені тендерної пропозиції учасника виявлено що даний лист є відсутнім, у зв’язку з чим просимо надати вище зазначений лист відповідно до вимог тендерної документації. 8. Відповідно до Додатку 4. Пункту 4.7 замовником вимагалося надати у складі тендерної пропозиції надати чинні посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з електробезпеки на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Проте при вивчені тендерної пропозиції було виявлено що учасник надав документ «Посвідчення Іглін електрик pdf» та «Посвідчення на Одейчук.pdf» посвідчення про проходження та перевірку знань з електробезпеки на інших працівників які залучатимуться до надання послуг з предметом закупівлі відсутні, у зв’язку з чим просимо надати посвідчення на усіх працівників на яких не було надано посвідчення відповідно до вимог тендерної документації. 9. Відповідно до Додатку 4. Пункту 4.8 замовником вимагалося надати у складі тендерної пропозиції надати чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Підчас вивчені тендерної пропозиції учасника виявлено що учасник надав документ «Посвідчення Кондратюк охорона праці.pdf» проте на інших працівників які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівля не надав, у зв’язку з чим просимо надати чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання перевірки знань з питань охорони праці відповідно до вимог тендерної документації. 10. Відповідно до додатку 1. Пункту 1.1.1 замовником вимагалося надати на Керівника робіт, повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”/“ (за спеціальностями “Автоматизація та приладобудування”/“Електроніка та телекомунікації”/ “Електрична інженерія”; досвід роботи за фахом не менше 3 (трьох) років на посадах інженера, виконроба або іншого керівника будівельних робіт, пов'язаних з електромонтажними роботами, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та/або послужним списком. - електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування Наявність диплома про здобуття професійно-технічної або вищої освіти за спеціальністю "електротехніка", "енергетика", "електромеханіка", "монтаж та експлуатація електрообладнання", "телекоммунікації", "радіоелектроніка" або аналогічною (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду. Однак при вивчені тендерної пропозиції учасником було надано документ « Резюме Грицаюк.pdf» де було неданно резюме із послужним списком на керівника робіт, проте виявлено що копію диплому на керівника робіт, у звязку з чим просимо надати для підтвердження кваліфікації керівника робіт копію диплома відповідно до вимог тендерної документації. Також в тендерній пропозицію учасника відсутня інформація щодо освіти електромонтера, у зв’язку з чим просимо надати копію диплома що підтверджує освіту електромонтера відповідно до тендерної документаціїї.
Створено
03.07.2025 13:27
Надати до
04.07.2025 13:27
Договір
UA-2025-06-23-003176-a-a1
Підписаний і діє
Номер
68 б/н
399 999.6 грн.
333 333 грн.
З ПДВ
Підписано
11.07.2025
Строк дії договору з
11.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)
Номенклатура
Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
399 999.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Кременецько-Почаївський державний історико-архітектурний заповідник
Повна назва
Кременецько-Почаївський державний історико-архітектурний заповідник
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26024191

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕХБУД+"
Повна назва
ТОВ "ТЕХБУД+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41531631

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.07.2025 14:09
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000085
Дата створення проекту
28.07.2025 14:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 15:09
Дата публікації висновку про результати
12.08.2025 10:57
Дата завершення усунення порушень
27.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.07.2025 № 65-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.07.2025 №65-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-06-23-003176-a від 23.06.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 15:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременецько-Почаївського державного історико-архітектурного заповідника (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.06.2025 №116, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХБУД+» (далі – ТОВ «ТЕХБУД+»), протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 04.07.2025, повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2025, договір про надання послуг від 11.07.2025 №68 б/н на суму 399 999,60 грн, пояснення Замовника від 01.08.2025, від 07.08.2025 та від 08.08.2025, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом відповідності пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» вимогам тендерної документації виявлено наступне. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» виявлено невідповідності у поданій пропозиції та оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме, окрім іншого, щодо: « 8. Відповідно до Додатку 4. Пункту 4.7 замовником вимагалося надати у складі тендерної пропозиції чинні посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з електробезпеки на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Проте при вивченні тендерної пропозиції було виявлено що учасник надав документ «Посвідчення Іглін електрик pdf» та «Посвідчення на Одейчук.pdf» посвідчення про проходження та перевірку знань з електробезпеки на інших працівників які залучатимуться до надання послуг з предметом закупівлі відсутні, у зв’язку з чим просимо надати посвідчення на усіх працівників на яких не було надано посвідчення відповідно до вимог тендерної документації. 9. Відповідно до Додатку 4. Пункту 4.8 замовником вимагалося надати у складі тендерної пропозиції чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Підчас вивчення тендерної пропозиції учасника виявлено що учасник надав документ «Посвідчення Кондратюк охорона праці.pdf» проте на інших працівників які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі не надав, у зв’язку з чим просимо надати чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання перевірки знань з питань охорони праці відповідно до вимог тендерної документації…». Аналізом поданої пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» встановлено, що на виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником завантажено: - на виконання пункту 8 вимоги про усунення невідповідностей, довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та знання досвід (Довідка працівники нова редакція.pdf), інформаційний лист (Інформаційний лист про працівників.pdf), інформаційний лист (Інформаційний лист працівники нова редакція.pdf). Так, у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник зазначає про наявність чотирьох працівників (Кондратюк О.В., Іглін Д.О., Грицюк І.А., Божемський Я.О.). У інформаційному листі учасником зазначено, що у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги працівники, а саме - Кондратюк О.В., Грицаюк І.А., Божемський Я.О. виконуватимуть адміністративні функції та не будуть брати участь у виконанні електромонтажних робіт. Здійснювати поточний ремонт системи електропостачання та електромережі безпосередньо буде Іглін Д.О. з відповідною кваліфікацією (посвідчення №1 від 17 грудня 2015 року). Однак, згідно пункту 4.7. додатку 4 тендерної документації, Замовником зазначено вимогу «У складі тендерної пропозиції надати чинні посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з електробезпеки на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі». ТОВ «ТЕХБУД+» цієї вимоги не виконано та не подано у складі пропозиції посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з електробезпеки на усіх працівників які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі; - на виконання пункту 9 вимоги про усунення невідповідностей учасником надано інформаційний лист (Лист про охорону праці.pdf) та наказ «Про організацію роботи з питань охорони праці» від 03.01.2025 №2-од (Наказ Кондратюк.pdf). Так, у інформаційному листі учасником зазначено, що відповідно до наказу №2-од від 03.01.2025 «Про організацію роботи з питань охорони праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, відповідальною особою проводитиметься інструктаж з веденням журналу з техніки безпеки безпосередньо перед виконанням робіт. Однак, згідно пункту 9 вимоги про усунення невідповідностей Замовником зазначено вимогу надати чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Учасником цієї вимоги не виконано. З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник у відповіді від 01.08.2025 зазначив: «…- пунктом 8 невідповідностей зазначалося, що у Пункті 4.7 Додатку 4 замовником вимагалося надати у складі тендерної пропозиції посвідчення з перевірки знань з електробезпеки на усіх працівників, які будуть залученні до надання послуг за предметом закупівлі. Під формулюванням «які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі» ми мали на увазі працівників, які будуть безпосередньо виконувати роботи з поточного ремонту електромережі та виконання електромонтажних робіт, у зв’язку із чим їм необхідно володіти необхідними знаннями… - пунктом 9 невідповідностей зазначалося, що Пунктом 4.8 у Додатку 4 замовником вимагалось надати у складі тендерної пропозиції чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання та перевірки знань питань охорони праці на усіх працівників які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Згідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації учасник направив файл «лист по охороні праці.pdf», де вказано, що відповідно до наказу №2-oд-від 03.січня 2025 року «Про організацію з питань охорони праці», що додається файлом «Наказ Кондратюк.pdf» та типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці відповідальною особою проводиться інструктаж з ведення журналу з техніки безпеки безпосередньо перед виконанням робіт. У зв’язку із чим уповноважена особа заповідника вважала усунутими вимоги пункту 9 невідповідностей, що було достатньою підставою вважати тендерну пропозицію учасника закупівлі такою, що відповідає вимогам тендерної документації та дозволяє визнати учасника переможцем закупівлі…». Надані пояснення не спростовують факт порушення та суперечать вимозі про усунення невідповідностей. Таким чином, Замовником, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178, не відхилено пропозицію ТОВ «ТЕХБУД+» як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно пункту 5 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених технічних вимог у складі: договірної ціни з пояснювальною запискою, зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою; локального кошторису; відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; дефектний акт. Також, в пункті 5 додатку 4 тендерної документації зазначено, що кошторисні документи повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо. При цьому, відповідно до пояснювальної записки, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+», при розрахунку договірної ціни, учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної занятості 169,58 людино-годин, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента від 15.04.2025 №235/2025, з 09.05.2025 до 07.08.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 171,75 людино-годин. Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий, станом на дату подання пропозиції, (30.06.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Настанови, ця настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 №389-VIII, діють обмеження та особливості організації трудових відносин, встановлені Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-ІХ (далі - Закон №2136-ІХ). Відповідно до частини шостої статті 6 Закону №2136-ІХ у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки». Зокрема, не застосовуються норми, які встановлюють святкові, неробочі і вихідні дні та тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів. Згідно з пунктом 3 розділу «Прикінцеві положення» Закону №2136-ІХ цей Закон діє у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», та втрачає чинність з дня припинення або скасування воєнного стану. Тобто, на період дії воєнного стану положення КЗпП щодо скорочення роботи на одну годину напередодні святкових і неробочих днів, перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого, перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендації Кабінету Міністрів України, заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні, не застосовуються. Збільшення кількості годин роботи, що мають відпрацювати працівники у період воєнного стану у порівнянні з мирним часом, не призводить до збільшення нормальної тривалості робочого часу на тиждень, встановленого частиною першою статті 50 КЗпП, відповідно до якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Крім того, слід зазначити, що у спеціалізованому щомісячному періодичному виданні «Ціноутворення у будівництві» (Збірник офіційних документів та роз’яснень), розробленого товариством з обмеженою відповідальністю «Наукововиробнича фірма «Інпроект», яке є базовою організацією у будівництві та здійснює науково-технічне, дослідне, методичне та інформаційне забезпечення нормування з питань економіки та ціноутворення у будівництві відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 28.08.2021 №215 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 30.11.2023 №1088), на регулярній основі публікуються інформаційні повідомлення щодо норми тривалості робочого часу на поточний рік з урахуванням терміну дії воєнного стану, наводяться дані щодо норми тривалості робочого часу в залежності від тривалості робочого тижня та повідомляється, що у випадку продовження воєнного стану можна перерахувати норму тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії. Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХБУД+», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 11.07.2025 №68 б/н. Під час проведення моніторингу Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) з даного питання. Замовник у відповіді від 07.08.2025 зазначив, що: «…У своїх поясненнях переможець процедури зазначив що ним було прийнято рішення про надання працівникам права на вихідні дні та скорочення тривалості робочого часу у передсвяткові дні, передбачені діючим трудовим законодавством, не враховуючи обмеження передбачені пунктом 6 статті 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» починаючи з 5 травня 2025 року. Таким чином при складані тендерної пропозиції використовувався показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169.58 люд. Год.» Відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2025-06-23-001377-a джерелом фінансування закупівлі є кошти державного бюджету, а також згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Під час проведення моніторингу Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник у відповіді від 01.08.2025 зазначив, що: «…на офіційному веб сайті було встановлено відсутність її на веб-сторінці Заповідника у розділі публічні закупівлі. У зв’язку із чим Багнюк Н. А. надав пояснення щодо не опублікованої інформації на сайті від 31.07.2025 року. В пояснювальній записці вказано, що інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі була опублікована на веб-сайті «https://krem-reserve.te.ua», проте не відображається для загального доступу, у зв’язку з тим що сайт перебуває на етапі активної розробки та налагодження. (пояснювальна додається).На підставі вище викладеного Заповідником буде вжито в подальшому всіх необхідних заходів щодо недопущення не публікування на веб сайті відповідної інформації...». Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (із змінами, далі – Постанова №710) не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Під час моніторингу процедури закупівлі Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до якого сума оплати за договором від 11.07.2025 №68 б/н склала - 399 999,60 гривень. Під час проведення моніторингу Замовнику було надано запит щодо стану виконання договору. Замовник у відповіді від 08.08.2025 зазначив, що: «У Відповідь на ваш запит, Кременецько-Почаївський державний історико архітектурний заповідник, повідомляє що на монет отримання запиту про виконання зобов’язання по договору №68 б/н від 11.07.2025 року повідомляємо, що вище вказаний договір виконаний в повному обсязі зауважень до якості виконання робіт (надання послуг) у заповідника до виконавця немає. Оплата за наданні послуги здійснена відповідно до наданого виконавцем акту приймання передачі, що додається. Варто звернути увагу, що надання послуг відбувалося на частині пам’ятки».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» встановлено порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час розгляду тендерних пропозицій, а саме: вимог підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей №1178 та оприлюднення інформації, а саме - вимог пункту 4-1 Постанови №710. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
12.08.2025 00:00
Дата публікації
12.08.2025 10:57
Документи висновку
12.08.2025 10:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-23-003176-a щодо усунення порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів», були проведені наступні заходи: На офіційному сайті замовника (https://krem-reserve.te.ua/482//) оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі а також з уповноваженою особою з питань закупівель, Вадимом Гонтаруком, та з Назаром Багнюком, проведено роз'яснювальну роботу щодо подальшого недопущення подібних порушень, а також щодо обов’язковості публікацій. Крім того, на підставі Наказу № 121 від 12 серпня 2025 року, направлено Гонтаурка В.В. на навчальні курси для підвищення кваліфікації та закріплення знань у сфері закупівель з метою недопущення в подальшому порушень під час розгляду тендерних пропозицій.
Дата публікації
15.08.2025 11:33
Документи інформації про усунення порушення
15.08.2025 11:33
-
15.08.2025 14:56
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-23-003176-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» виявлено невідповідності у поданій пропозиції та оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме, окрім іншого: « 8. Відповідно до Додатку 4. Пункту 4.7 замовником вимагалося надати у складі тендерної пропозиції надати чинні посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з електробезпеки на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Проте при вивчені тендерної пропозиції було виявлено що учасник надав документ «Посвідчення Іглін електрик pdf» та «Посвідчення на Одейчук.pdf» посвідчення про проходження та перевірку знань з електробезпеки на інших працівників які залучатимуться до надання послуг з предметом закупівлі відсутні, у зв’язку з чим просимо надати посвідчення на усіх працівників на яких не було надано посвідчення відповідно до вимог тендерної документації. 9. Відповідно до Додатку 4. Пункту 4.8 замовником вимагалося надати у складі тендерної пропозиції чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Підчас вивчені тендерної пропозиції учасника виявлено що учасник надав документ «Посвідчення Кондратюк охорона праці.pdf» проте на інших працівників які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівля не надав, у зв’язку з чим просимо надати чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання перевірки знань з питань охорони праці відповідно до вимог тендерної документації. 10. Відповідно до додатку 1. Пункту 1.1.1 замовником вимагалося надати на Керівника робіт, повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”/“ (за спеціальностями “Автоматизація та приладобудування”/“Електроніка та телекомунікації”/ “Електрична інженерія”; досвід роботи за фахом не менше 3 (трьох) років на посадах інженера, виконроба або іншого керівника будівельних робіт, пов'язаних з електромонтажними роботами, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та/або послужним списком. - електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування Наявність диплома про здобуття професійно-технічної або вищої освіти за спеціальністю "електротехніка", "енергетика", "електромеханіка", "монтаж та експлуатація електрообладнання", "телекоммунікації", "радіоелектроніка" або аналогічною (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду. Однак при вивчені тендерної пропозиції учасником було надано документ « Резюме Грицаюк.pdf» де було неданно резюме із послужним списком на керівника робіт, проте виявлено що копію диплому на керівника робіт, у зв’язку з чим просимо надати для підтвердження кваліфікації керівника робіт копію диплома відповідно до вимог тендерної документації. …». Аналізом поданої пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» встановлено, що на виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником завантажено: - на виконання пункту 8 вимоги про усунення невідповідностей, довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Довідка працівники нова редакція.pdf), інформаційний лист (Інформаційний лист про працівників.pdf), інформаційний лист (Інформаційний лист працівники нова редакція.pdf). Так, у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник зазначає про наявність чотирьох працівників (Кондратюк О.В.. Іглін Д.О., Грицюк І.А., Божемський Я.О.). У інформаційному листі учасником зазначено, що у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги вказані працівники, а саме Кондратюк О. В., Грицаюк І.А., Божемський Я.О. виконуватимуть адміністративні функції та не будуть брати участь у виконанні електромонтажних робіт. Здійснювати поточний ремонт системи електропостачання та електромережі безпосередньо буде Іглін Д. О. з відповідною кваліфікацією (посвідчення №1 від 17 грудня 2015 року). Однак, згідно пункту 4.7. додатку 4 тендерної документації замовником зазначено вимогу «У складі тендерної пропозиції надати чинні посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з електробезпеки на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі». Згідно додатку 1 до тендерної документації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в обов’язковому порядку має бути інформація про: керівника робіт та електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. У зв’язку з вище викладеним прошу зазначити причину невідхилення пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» у зв’язку із тим, що учасником не подано посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з електробезпеки на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі - а саме -керівника робіт, інженер - будівельника Грицюк І.А.; - на виконання пункту 9 вимоги про усунення невідповідностей учасником надано інформаційний лист (Лист про охорону праці.pdf) та наказ «Про організацію роботи з питань охорони праці» від 03.01.2025 №2-од (Наказ Кондратюк.pdf). Так, у інформаційному листі учасником зазначено, що відповідно до наказу №2-од від 03.01.2025 «Про організацію роботи з питань охорони праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, відповідальною особою проводитиметься інструктаж з веденням журналу з техніки безпеки безпосередньо перед виконанням робіт. Однак, згідно пункту 9 вимоги про усунення невідповідностей Замовником зазначено вимогу надати чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. У зв’язку з вище викладеним прошу зазначити причину невідхилення пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» у зв’язку із тим, що учасником не подано чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі; - на виконання пункту 10 вимоги про усунення невідповідностей учасником надано виданий Національним університетом водного господарства та природокористування диплом С16 №068328 від 30.06.2016 про здобуття Грицюк І.А. за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» кваліфікації «інженера -будівельника». Однак, відповідно до пункту 1.1.1 додатку 1 тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей керівник робіт, повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”/“ (за спеціальностями “Автоматизація та приладобудування”/“Електроніка та телекомунікації”/ “Електрична інженерія”. У зв’язку з вище викладеним прошу зазначити причину невідхилення пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» у зв’язку із тим, що кваліфікація керівника робіт не відповідає вимогам тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.07.2025 11:13
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 11:14
-
Відповідь
Пояснення
На виконання Вашого запиту UA-M-2025-07-28-000085 від 29.07.2025 року щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, а також надання відповідних підтверджуючих документів та посилання на веб-сайт, повідомляємо наступне. Проведення аналізу наявних на ринку пропозицій аналогічних робіт/послуг відбувалося відповідно до аналізу поточних цін на регіональному ринку, надання подібних послуг. Це дозволило визначити орієнтовну вартість послуг, що пропонуються постачальниками, та обрати оптимальну ціну, яка відповідає потребам Заповідника, але при цьому не обмежує конкуренцію. Для цього було розіслано листи №3/1-394 від 10.06.2025 року, №3/1-395 від 10.06.2025 року, №3/1-396 від 10.06.2025 року про надання комерційних пропозицій організаціям, які можуть виконувати перелік робіт та надання послуг відповідно до вимог майбутньої закупівлі. Після чого було отримано листи відповідь від потенційних учасників закупівлі з ціновими пропозиціями, на підставі яких визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі шляхом визначення середньої ціни на ринку. Технічні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до чинних будівельних норм (ДБН), державних стандартів (ДСТУ), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), а також вимог Закону України "Про охорону культурної спадщини". Виконавець робіт зобов'язаний мати всі необхідні дозвільні документи, ліцензії та дозволи для проведення електромонтажних робіт, а також, за необхідності, дозволи на проведення робіт на об'єктах культурної спадщини. Збереження автентичності елементів будівлі: всі роботи повинні мінімізувати втручання в конструкції будівлі, а також не змінювати її архітектурний вигляд та історичну цінність. Місця прокладання кабелів, встановлення розеток, вимикачів, світильників мають бути погоджені з представником Замовника та відповідати вимогам збереження пам'ятки. Дотримання правил пожежної безпеки та електробезпеки під час виконання робіт. Гарантійний термін на надані послуги, що визначений цією документацією, повинен становить не менше 12 місяців з дати виконаних робіт. Технічні та якісні характеристики описані в обґрунтуванні від 23 червня 2025 року. Провідним фахівцем із закупівель 23.06.2025 року направлено службову записку №3 з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для публікації на офіційному веб-сайті замовника. Відповідно до наказу Кременецько-Почаївського ДІАЗу №197 від 23.12.2024 року відповідальною особою за адміністрування комп’ютерних систем визначено Багнюка Н.А., таким чином саме на нього покладено обов’язок, щодо публікування інформації на веб сайті Заповідника. Враховуючи вимоги вашого запиту, щодо надання посилання на інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на офіційному веб сайті було встановлено відсутність її на веб-сторінці Заповідника у розділі публічні закупівлі. У звязку із чим Багнюк Н. А. надав пояснення щодо не опублікованої інформації на сайті від 31.07.2025 року. В пояснювальній записці вказано, що інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі була опублікована на веб-сайті «https://krem-reserve.te.ua», проте не відображається для загального доступу, у зв’язку з тим що сайт перебуває на етапі активної розробки та налагодження. (пояснювальна додається). На підставі вище викладеного Заповідником буде вжито в подальшому всіх необхідних заходів щодо недопущення не публікування на веб сайті відповідної інформації. По питанню другому Заповідником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТУХБУД+» виявлено не відповідності у подані пропозиції та оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме; - пунктом 8 невідповідностей зазначалося, що у Пункті 4.7 Додатку 4 замовником вимагалося надати у складі тендерної пропозиції посвідчення з перевірки знань з електробезпеки на усіх працівників, які будуть залученні до надання послуг за предметом закупівлі. Під формулюванням « які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі» ми мали на увазі працівників, які будуть безпосередньо виконувати роботи з поточного ремонту електромережі та виконання електромонтажних робіт, у зв’язку із чим їм необхідно володіти необхідними знаннями. Одночасно просимо звернути увагу, що відповідно до Пункту 2. Розділу 5 тендерної документації вказана наступна інформація «у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього». Відповідно до вищевказаного пункту тендерної документації ТОВ «ТЕХБУД +» надавав документ «інформаційний лист про працівників.pdf», де було зазначено, що поточний ремонт системи електропостачання та електромережі безпосередньо буде здійснювати працівник Іглін Д.О. та учасником було надано посвідчення електромонтера у файлі «Посвідчення Іглін електрик.pdf», тому уповноважена особа заповідника вважала усунутими вимоги пункту 8 невідповідностей, що було достатньою підставою вважати тендерну пропозицію учасника закупівлі такою, що відповідає вимогам тендерної документації та дозволяє визнати учасника переможцем закупівлі. - Пунктом 9 невідповідностей зазначалося, що Пунктом 4.8 у Додатку 4 замовником вимагалось надати у складі тендерної пропозиції чинні посвідчення та/або протоколи про проходження навчання та перевірки знань питань охорони праці на усіх працівників які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Згідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації учасник направив файл «лист по охороні праці.pdf», де вказано, що відповідно до наказу №2-oд-від 03.січня 2025 року «Про організацію з питань охорони праці», що додається файлом «Наказ Кондратюк.pdf» та типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці відповідальною особою проводиться інструктаж з ведення журналу з техніки безпеки безпосередньо перед виконанням робіт. У зв’язку із чим уповноважена особа заповідника вважала усунутими вимоги пункту 9 невідповідностей, що було достатньою підставою вважати тендерну пропозицію учасника закупівлі такою, що відповідає вимогам тендерної документації та дозволяє визнати учасника переможцем закупівлі. - пунктом 10 невідповідностей зазначалося, що відповідно до пункту 1.1.1 додатку 1. замовником вимагалося надати на Керівника робіт підтвердження про наявність вищої освіти за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво” / “Автоматизація та приладобудування” / “Електроніка та телекомунікації” / “Електрична інженерія”. Надаємо роз'яснення щодо невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» у зв'язку з кваліфікацією керівника робіт, Грицюк І.А., відповідно до пункту 10 вимоги про усунення невідповідностей. Згідно з наданим Учасником дипломом, Грицюк І.А. здобув кваліфікацію «інженера-будівельника» за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» (диплом С16 №068328 від 30.06.2016). Варто звернути увагу, що пункт 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації вимагає для керівника робіт вищу освіту за однією зі спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”/“Автоматизація та приладобудування”/“Електроніка та телекомунікації”/“Електрична інженерія”. “Архітектура та будівництво”: Спеціальність «Промислове та цивільне будівництво» безпосередньо підпадає під галузі знань “Архітектура та будівництво”. Це є ключовим збігом з однією із заявлених у тендерній документації галузей освіти. У зв’язку із чим пропозиція ТОВ «ТЕХБУД+» не була відхилена, оскільки, на думку Замовника, кваліфікація «інженер-будівельник» за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» відповідає суті вимог тендерної документації. Таким чином здійснений висновок працівниками ДАСУ, що кваліфікація керівника робіт не відповідає вимогам тендерної документації є помилковим. Додатки : 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Лист заповідника про надання комерційної пропозиції №3/1-394 від 10.06.2025року 3. Лист заповідника про надання комерційної пропозиції №3/1-395 від 10.06.2025року 4. Лист заповідника про надання комерційної пропозиції №3/1-396 від 10.06.2025року 5. Комерційна пропозиція від ФОП Зеленков В.О. 6. Комерційна пропозиція від ТОВ «ТЕХБУД+» 7. Комерційна пропозиція від ПП «Будсервіс» 8. Службова записка №3 від 23.06.2025 року. 9. Пояснювальна записка від 31.07.2025 року
Рішеня
01.08.2025 09:02
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-23-003176-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХБУД+» та правомірності обрання його переможцем, а саме: відповідно до пояснювальної записки, наданій у складі тендерної пропозиції 30.05.2025, даним учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169.58 люд. год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 235/2025, з 09.05.2025 до 07.08.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 171,75 люд.год. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.08.2025 12:47
Орган перевірки
08.08.2025 00:00
Документи повідомлення
04.08.2025 12:47
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт системи електропостачання та електромережі в приміщенні пам’ятки архітектури місцевого значення «Адміністративний будинок кінця ХІХ- поч. ХХст. охоронний № 2134 М, вул. Шевченка, 32 м. Кременець)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-23-003176-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Прошу надати інформацію щодо стану виконання сторонами зобов’язань по договору від 11.07.2025 №68 б/н, укладеного з ТОВ «ТЕХБУД+» станом на день надання інформації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.08.2025 17:35
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 17:35
-
Відповідь
Відповідь учасника
У відповідності до запиту Державної аудиторської служби України, Замовником ( Кременецько-Почаївським державним історико архітектурним заповідником) було надіслано лист до учасника (ТОВ «ТЕХБУД+») з проханням надати пояснення, яким чином визначався показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169.58 люд. год., яка використана при складані кошторисних розрахунків Вашої тендерної пропозиції. На що ТОВ «ТЕХБУД+» надали лист роз’яснення № 9 ВІД 04.08.2025року, що в що відповідно до пунктів 3 та 4 статті 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» тривалість робочого тижня, час початку і закінчення щоденної роботи визначається роботодавцем самостійно. У своїх поясненнях переможець процедури зазначив що ним було прийнято рішення про надання працівникам права на вихідні дні та скорочення тривалості робочого часу у передсвяткові дні, передбачені діючим трудовим законодавством, не враховуючи обмеження передбачені пунктом 6 статті 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» починаючи з 5 травня 2025 року. Таким чином при складані тендерної пропозиції використовувався показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169.58 люд. Год. Додатки: 1. Лист Замовника №3/1-493 від 04.08.2025 2. Лист від ТОВ «ТЕХБУД+»
Рішеня
07.08.2025 09:14
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
відповідь
У Відповідь на ваш запит, Кременецько- Почаївський державний історико архітектурний заповідник, повідомляє що на монет отримання запиту про виконання зобов’язання по договору №68 б/н від 11.07.2025 року повідомляємо, що вище вказаний договір виконаний в повному обсязі зауважень до якості виконання робіт( надання послуг) у заповідника до виконавця немає. Оплата за наданні послуги здійснена відповідно до наданого виконавцем акту приймання передачі, що додається. Варто звернути увагу, що надання послуг відбувалося на частині пам’ятки. Додатки. 1. Акт 2. Платіжне доручення
Рішеня
08.08.2025 15:54
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 00:00
Замовник:
Кременецько-Почаївський державний історико-архітектурний заповідник
Контактний телефон:
+380354623758
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 00:00
Замовник:
Кременецько-Почаївський державний історико-архітектурний заповідник
Контактний телефон:
+380354623758
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності