Звернення:
За тендером : Командирський ящик КЯ2022
Тема:
Технічна складова предмета закупівлі
Зміст:
Шановний замовнику! Уважно ознайомившись з технічними вимогами до предмету закупівлі Додаток 3, виникли наступні запитання:
1.П 1.49 Лазерний далекомір. Замовником не вказано які технічні вимоги застосовуються до цього приладу. Який це далекомір? Будівельний чи тактичний? На яку відстань він повинен визначати дальність до предмета. Від цоьго залежить вартість приладу, бо якщо він будівельний і буде визначати дальність до 10 м. - це одне, а якщо тактичний, який визначає дальність до цілі в межах прицільної дальності стрілецької зброї, то його вартість буде значно більшою вартості самого командирського ящику як предмета закупівлі. Прохання до замовника визначитись з вимогами до якості цьго приладу.
2.П. 1.40 Лінійка універсальна ЛГ-1 для перевірки бою зброї. Матеріал – пластик.
Чи буде підставою для дискваліфікації запропонована пропозиція в якій буде вказано матеріал не пластик, а нержавіючий метал. Це дає виробу міцність, надійність і довготривалість використання.
3.П 1.54 Ключ для цинка. Виникає питання - для якоко цинка, чи це матеріал виробу з цинка, чи ще щось? Якщо малось на увазі: ключ для вскривання цинків з набоями, то виникає питання - чому цей ключ повинен буди у командирському ящику, враховуючи те, що до цинків з набоями ключ для їх вскриття йде в комплекті. Це може розглядатись як цілеспрямована та марна витрата державних коштів. А також не зрозуміло, яке методичне навантаження несе цей ключ при навчанні прийомам та правилам стрільби?
4.Комплект «Військова топографія», та відповідно розділи 1.58 - 1.68., учаснику не зрозуміло, він є складовою командирського ящику КЯ, чи ні?
Якщо ні, то просимо вказати, чому ви розглядаєте цю складову в рамках одного предмету закупівлі та код ДК симулятори бойових дій. Яке відношення комплект військової топографії має до симуляторів бойових дій? Додаванням товару, який не має жодного відношення до симуляторів бойових дій може вважатися як штучне обмеження конкуренції. Тож просимо надати вичерпне обґрунтування підстав для об?єднання окремого предмету закупівлі як військова топографія із симулятором бойових дій.
5.Якщо Комплект «Військова топографія» є складовою командирського ящику КЯ, то не зрозуміло, чи повинно бути відображено у ТУ до командирського ящика зміст Комплекту «Військова топографія»?
6.Відповідно до вимог тендерної документації, і вашої відповіді на вже поставленні питання ви чітко вказуєте назву товару, не передбачаючи еквівалент. Крім КЯ2022 виробництва ТОВ «ІСП», яке реалізує ФОП Шаров В.А., є ще й інші виробники командирського ящика. Ящик, який ми пропонуємо, має іншу назву, але повністю відповідає вимогам закупівлі. При цьому, виходячи із такої вимоги закупівлі взяти участь у торгах ми все рівно не можемо, бо ви прямо вказали, яка конкретна назва товару має міститися у вказаних документах і наголосили на тому, що готові порушити вимоги Закону, не передбачаючи еквівалент або аналог предмету закупівлі. Це грубе порушення законодавства про публічні закупівлі. Вимагаємо прибрати назву ящика. Такі вимоги вважаємо дискримінаційними.
Не дивлячись на те, що це спрощена закупівля, це означає, що вона перестає бути цікавою для контролюючих органів з питань раціонального використання бюджетних коштів. Якщо ви прописуєте умови закупівлі під конкретного виробника - ТОВ "ІСП", очікуючи виходу на торги ФОП Шарова чи Савченко, або інший афілійованих із цим виробником фопів, то фактично скасовується конкуренція. А отже, відсутньою буде економія коштів. Якби торги проводилися із дотриманням принципу вільної конкуренції, ми, як виробник могли б зайти на торги, та запропонувати більш економічно вигідну пропозицію, чим забезпечити економію бюджетних коштів в такий складний для країни момент.
Дата оприлюднення звернення:
25.06.2025 15:47
Добрий день. Технічні вимоги наведені у Додатку 3.
Дата оприлюднення відповіді:
26.06.2025 13:32