Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-012379-a
Id Tender d4cb8cb0283b4376b5712a6f95dbb6b4
План UA-P-2025-06-20-014549-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.06.2025 19:16
Остання зміна 30.06.2025 21:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 050 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 19:15 до 30.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 19:15
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 19:15
до 27.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.06.2025 09:00
-
Період уточнень
з 20.06.2025 19:15 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 19:15 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 09:00
Основні параметри
Дрова паливні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
210 000 грн.
дрова паливні
Назва предмета закупівлі
дрова паливні
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні твердих порід (дуб, бук, граб, ясень, клен, черешня)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Ідентифікатор категорії
03410000-712619-40996564
Кількість
100
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Група порід
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 19:15
Значення, яке очікується

перша

Вимога
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 19:15
Вимога
Вид
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 19:15
Значення, яке очікується

неколоті

Вимога
Природна вологість
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 19:15
Вимога
Порода деревини
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 19:15
Значення, яке очікується

граб

дуб червоний

твердолистяні

клен гостролистий

бук

дуб звичайний

ясен звичайний

черешня

Вимога
Довжина
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 19:15
Значення, яке очікується
мін. 1,0 до 2,0
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
3.1. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати приймання Товару Замовником, що зазначена в видатковій накладній.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПІКАЛЮК АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
194 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 19:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Панченко
Електронна пошта
Телефон
+380678963471
Замовник
ЄДРПОУ
00182113
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Поштовий індекс
46010
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Тернопіль
Адреса
вулиця Київська, будинок 3А, офіс 211
Кваліфікація
Лот № 1 дрова паливні
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 09:00 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 19:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 19:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ПІКАЛЮК А.О. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне: 1) п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю від учасників вимагалось надати - тендерну пропозицію згідно форми наведеної в Додатку №1; Учасником ФОП ПІКАЛЮК А.О. у складі своєї тендерної пропозиції було надано електронну тендерну пропозицію, яку сформувала система електронних закупівель Prozorro проте не було надано документа Тендерна пропозиція згідно форми наведеної в Додатку №1. 2) п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю, Додатком 2 до Тендерної документації на закупівлю від учасників вимагалось надати – підтверджуючі документи наявності досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів за період 2024-2025 років з усіма додатками, документами, що підтверджують поставку товарів (накладними, актами приймання-передачі тощо). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не було надано документів, що підтверджують поставку товарів (накладі, акти приймання-передачі тощо) по договорах № 043 від 23.09.2024 року укладеного з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Буської міської ради Золочівського району Львівської області на поставку товару за ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (Паливна деревина (Дрова) в кількості 264 м.куб. та № 89/06 від 25.06.2024 року укладеного з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради Стрийського району Львівської області на постачання Деревина дров'яна непросимлового використання твердолисних (бук, дуб, клен, ясен) та хвойних порід в кількості 210 м. куб твердолисних порід та 220 м.куб хвойних порід. У складі тенденої пропозиції учасника була подана лише одна накладна № 01-Х від 24.07.2024 року на поставку 35 м.куб. деревини хвойних порід за договором поставки № 89/06 від 25.06.2024 року, що не відповідає тим кількостям товару, що повинні були бути поставлені по вищевказаних договорах. Відповідно до вимог п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Строк на виправлення невідповідності в інформації та/або документах становить 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись ст. 11 Закону, особливостями здійснення закупівель товарів, робіт та послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні затвердженого Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, Положенням про уповноважену особу (осіб) з публічних закупівель КНП "ТРЦ ПМСД" з метою належної організації закупівлі Уповноважена особа вирішила: 1) Повідомити учасника ФОП ПІКАЛЮК А.О. про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та надати йому час на їх усунення; 2) Зобов'язати учасника ФОП ПІКАЛЮК А.О. в термін до 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей усунути виявлені недоліки, а саме: - тендерну пропозицію згідно форми наведеної в Додатку №1; - документи, що підтверджують поставку товарів (накладі, акти приймання-передачі тощо) по договорах № 043 від 23.09.2024 року укладеного з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Буської міської ради Золочівського району Львівської області на поставку товару за ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (Паливна деревина (Дрова) в кількості 264 м.куб. та № 89/06 від 25.06.2024 року укладеного з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради Стрийського району Львівської області на постачання Деревина дров'яна непросимлового використання твердолисних (бук, дуб, клен, ясен) та хвойних порід в кількості 210 м. куб твердолисних порід та 220 м.куб хвойних порід.;
Створено
30.06.2025 15:13
Надати до
01.07.2025 15:13
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Контактний телефон:
+380678963471
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Контактний телефон:
+380678963471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності