Показати схожі тендери

Закупівля "Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування) від Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-012331-a
Id Tender 0301f835e9fe49a0804858247d2f49a3
План UA-P-2025-06-20-014022-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.06.2025 18:57
Остання зміна 23.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 463 801.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
167 320 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 18:56 до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 18:56
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 18:56
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00
до 17.07.2025 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 16:56
до 23.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 17.07.2025 16:56
-
Період уточнень
з 20.06.2025 18:56 до 08.07.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 18:56 до 08.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00 до 17.07.2025 16:56
Період кваліфікації
з 11.07.2025 00:00 до 17.07.2025 16:56
Основні параметри
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
33 463 801.6 грн.
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
Назва предмета закупівлі
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
Очікувана вартість
33 463 801.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
167320,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
167 319
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО"
Пропозиція:
33 174 268.44 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 18:57
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шукан Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
+380414296368
Замовник
ЄДРПОУ
26279382
Повна назва
Управління ЖКГ міськвиконкому
Поштовий індекс
11500
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
КОРОСТЕНЬ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 22
Кваліфікація
Лот № 1 "Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
Період вимог/скарг з 17.07.2025 16:56 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 00:00 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
з підстав абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
17.07.2025 16:55
Повідомлення про рішення
11.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 18:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 18:56
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 463 801.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Управління ЖКГ міськвиконкому
Контактний телефон:
+380414296368
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 463 801.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.07.2025 00:00
Замовник:
Управління ЖКГ міськвиконкому
Контактний телефон:
+380414296368
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності