Показати схожі тендери

Закупівля Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини» від Комунальне підприємство "Сервісний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-012249-a
Id Tender dc08196851684e9d9e679c00346c0590
План UA-P-2025-06-20-014452-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.06.2025 18:32
Остання зміна 02.07.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 18:31 до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 18:31
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 18:31
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00
до 02.07.2025 15:39
Залишилось 4 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 15:39
до 08.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.07.2025 15:39
-
Період уточнень
з 20.06.2025 18:31 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 18:31 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 02.07.2025 15:39
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 02.07.2025 15:39
Основні параметри
Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
18 000 000 грн.
Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Назва предмета закупівлі
Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Очікувана вартість
18 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН"
Пропозиція:
17 996 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 19:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мнацаканян Артавазд Місакович
Електронна пошта
Телефон
380487054380
Замовник
ЄДРПОУ
33313609
Назва (англійською мовою)
Повна назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Поштовий індекс
65045
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Період вимог/скарг з 02.07.2025 15:39 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 15:39
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 18:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 18:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН» в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано скан-копію наказу № 5-1-К від 18 січня 2018р. про прийняття на роботу (далі – Наказ) працівника учасника Тищенко П.В. Під час перевірки вказаного документа встановлено, що Наказ містить текст викладений не українською мовою, проте Учасник всупереч вимог ч.12 розділу 2 тендерної документації не надав відповідний автентичний переклад Наказу на Тищенко П.В. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником всупереч вимог ч. 6 Додатку № 3 тендерної документації не надано документ про прийняття на роботу працівника Соболя С.В., якого Учасник зазначив у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 27.06.2025 вих. № 25/2. 2. З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. Надати автентичний переклад Наказу на Тищенко П.В. з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог ч.12 розділу 2 тендерної документації; 2.2. Надати документ про прийняття на роботу працівника Соболя С.В., якого Учасник зазначив у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 27.06.2025 вих. № 25/2 з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог ч. 6 Додатку № 3 тендерної документації.
Створено
01.07.2025 15:27
Надати до
02.07.2025 15:27
Договір
UA-2025-06-20-012249-a-b1
Очікує підписання
17 996 000 грн.
17 996 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Номенклатура
Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Повна назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33313609

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН"
Повна назва
ТОВ "СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40276283

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
18 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Контактний телефон:
380487054380
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
18 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Контактний телефон:
380487054380
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності