Показати схожі тендери

Закупівля 111. Чайник електричний від Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-011855-a
Id Tender 2304f8d2e32b40b2a2b70cfd30c7990c
План UA-P-2025-06-20-013943-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.06.2025 17:19
Остання зміна 03.07.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 17:09 до 28.06.2025 17:04
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 17:09
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 17:09
до 25.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:41
-
Період уточнень
з 20.06.2025 17:09 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 17:09 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:41
Основні параметри
111. Чайник електричний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
20 000 грн.
Чайник електричний
Назва предмета закупівлі
Чайник електричний
Очікувана вартість
20 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 14:18
Закінчення аукціону
30.06.2025 14:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Чайник електричний (відповідний код 39711320-8 — Електричні чаєварки)
Код ДК 021:2015
39710000-2 - Електричні побутові прилади
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються Замовником після передачі Постачальником Товару протягом 5 (п’яти) робочих днів на підставі рахунку та видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
19 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГОВОРУНОВА НІНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
18 995 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 14:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 17:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
20.06.2025 17:10
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій ЛЕВАДНИЙ
Електронна пошта
Телефон
+380442567057
Сайт:
http://www.kmu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00019442
Повна назва
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Поштовий індекс
01008
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Грушевського, 12/2
Кваліфікація
Лот № 1 Чайник електричний
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 14:41 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянуто пропозицію учасника – ФОП ГОВОРУНОВА НІНА МИКОЛАЇВНА (далі – учасник) та встановлено, що тендерна пропозиція учасника загалом відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону і відповідає умовам тендерної документації, окрім відсутності: - інформації (довідку у довільній формі) про те, що учасник не відноситься до осіб, пов’язаних з державою-агресором відповідно до підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (підпункт 8, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір (договори) щодо аналогічного предмету закупівлі за останні три роки із зазначенням предмету договору, року укладання, замовника, скріплену підписом уповноваженої посадової особи (пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації); - сканованого оригіналу або завіреної копії сторінок паспорта (4 стор.) (для фізичних осіб) («Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі своєї пропозиції:», додатку 3 «Перелік документів та інформації учасника під час подання тендерної пропозиції, що підтверджують відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» до тендерної документації); - сканованого оригіналу або завіреної копії витягу з реєстру платників ПДВ або копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (або платника єдиного податку), завіреного печаткою учасника і підписом уповноваженої особи учасника («Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі своєї пропозиції:», додатку 3 «Перелік документів та інформації учасника під час подання тендерної пропозиції, що підтверджують відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» до тендерної документації); - інформації щодо країни походження товару в довільній формі (додаток 7 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: (Технічна специфікація)» до тендерної документації). Відповідно пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме надати: - інформацію (довідку у довільній формі) про те, що учасник не відноситься до осіб, пов’язаних з державою-агресором відповідно до підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»; - довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір (договори) щодо аналогічного предмету закупівлі за останні три роки із зазначенням предмету договору, року укладання, замовника, скріплену підписом уповноваженої посадової особи; - сканований оригінал або завірену копію сторінок паспорта (4 стор.) (для фізичних осіб); - сканований оригінал або завірену копію витягу з реєстру платників ПДВ або копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (або платника єдиного податку), завірена печаткою учасника і підписом уповноваженої особи учасника; - інформацію щодо країни походження товару в довільній формі. Пропонується надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
Створено
02.07.2025 16:42
Надати до
03.07.2025 16:42
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
20 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 17:04
Замовник:
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Контактний телефон:
+380442567057
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
20 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 17:04
Замовник:
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Контактний телефон:
+380442567057
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності