Показати схожі тендери

Закупівля Виносна антена (ДК 021:2015:32350000-1 «Частини до аудіо- та відеообладнання») від Верховинська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-011788-a
Id Tender 67048524d29443e099087d3b6ff1e9dc
План UA-P-2025-06-20-013713-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.06.2025 17:06
Остання зміна 07.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
85 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
425 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 17:06 до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 17:06
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 17:06
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00
до 01.07.2025 18:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 18:23
до 07.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.07.2025 18:23
-
Період уточнень
з 20.06.2025 17:06 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 17:06 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 01.07.2025 18:23
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 01.07.2025 18:23
Основні параметри
Виносна антена (ДК 021:2015:32350000-1 «Частини до аудіо- та відеообладнання»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
85 000 грн.
Виносна антена (ДК 021:2015:32350000-1 «Частини до аудіо- та відеообладнання»)
Назва предмета закупівлі
Виносна антена (ДК 021:2015:32350000-1 «Частини до аудіо- та відеообладнання»)
Очікувана вартість
85 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
425,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виносна антена
Код ДК 021:2015
32352000-5 - Антени та антенні відбивачі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
78700, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, смт. Верховина, вул.І.Франка,3
Дата постачання по
31.07.2025 17:07
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 10 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Бонюк Роман Володимирович
Пропозиція:
84 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 17:06
Оголошення про проведення закупівлі
20.06.2025 17:02
-
20.06.2025 17:02
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кімейчук Євдокія Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380343221148
Факс
+380343221148
Замовник
ЄДРПОУ
04357294
Повна назва
Верховинська селищна рада
Поштовий індекс
78700
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Верховина
Адреса
Івано-Франківська обл.,смт.Верховина, вул.Івана Франка,3
Кваліфікація
Лот № 1 Виносна антена (ДК 021:2015:32350000-1 «Частини до аудіо- та відеообладнання»)
Період вимог/скарг з 01.07.2025 18:23 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасником ФОП Бонюк Роман Володимирович не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Не накладено кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу 6 п.13 «Інша інформація» частини І. Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося, що учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. Учасник під час подання тендерної пропозиції наклав удосконалений електронний підпис. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП Бонюк Роман Володимирович .
Документи кваліфікації
01.07.2025 18:23
Повідомлення про рішення
01.07.2025 18:20
-
28.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 17:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 17:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бонюк Роман Володимирович невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до абзацу 6 п.13 «Інша інформація» частини І. Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося, що учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. Учасник під час подання тендерної пропозиції наклав удосконалений електронний підпис; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 6 п.13 «Інша інформація» частини І. Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Додатку 1 до тендерної документації; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
Створено
30.06.2025 17:54
Надати до
01.07.2025 17:54
Торги не відбулися
Очікувана вартість
85 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
Верховинська селищна рада
Контактний телефон:
+380343221148
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
85 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
Верховинська селищна рада
Контактний телефон:
+380343221148
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності