Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (Заміна автоматичних шлагбаумів) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-011424-a
Id Tender bc464c7159a742998d5558eab95be7de
План UA-P-2025-06-20-011951-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 16:28
Остання зміна 05.08.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 154 877 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 548.77 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 16:28 до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 16:28
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 16:28
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 16:21
до 15.07.2025 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.07.2025 11:13
до 21.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.07.2025 12:52
до 05.08.2025 17:02
Період уточнень
з 20.06.2025 16:28 до 26.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 16:28 до 26.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 16:21 до 15.07.2025 12:52
Період кваліфікації
з 30.06.2025 16:21 до 15.07.2025 12:52
Основні параметри
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (Заміна автоматичних шлагбаумів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 154 877 грн.
3 154 877,00
Назва предмета закупівлі
3 154 877,00
Очікувана вартість
3 154 877 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31548,77
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
94 646.31
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 15:58
Закінчення аукціону
30.06.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт міжнарод-ного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (Заміна автоматичних шлагбаумів) "
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Нецінові критерії лоту
Назва
відсутні
Опис
Список значень
Значення
0 %
Назва
відсутні
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СІНТЕК АВТ."
Пропозиція:
3 114 910 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Пропозиція:
3 153 805.23 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 15:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 12:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
24.06.2025 12:41
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Руслан
Електронна пошта
Телефон
380507833341
Замовник
ЄДРПОУ
25908960
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
43020
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Кваліфікація
Лот № 1 3 154 877,00
Період вимог/скарг з 04.07.2025 11:13 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 16:21 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника
Документи кваліфікації
04.07.2025 11:13
Повідомлення про рішення
04.07.2025 11:13
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «1. Працівники.pdf.p7s», що містить Довідку від 25.06.2025 року, що містить інформацію про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг. Однак, відсутні скановані копії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «2. Договір аналогічний_.pdf.p7s», що містить Довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів). Однак, для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці, не надав документи, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «11.1. Інформація Сінтек.pdf.p7s», що містить Довідку про Учасника процедури закупівлі для надання послуг (виконання робіт, постачання товару), що містить інформацію про Учасника. Однак, у ній некоректно вказаний тип суб’єкта підприємництва, що не відповідає вимогам пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації. 1.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «11.2. Статут (нова редакція)_1.pdf.p7s». З огляду на те, що нова редакція Статуту учасника датована 2021 роком, то Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, однак учасник не надав листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг, що не відповідає вимогам пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт/надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 1. На працівників які будуть виконувати роботи/надавати послуги в електроустановках Учасник додатково надає скановані копії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання пропозицій. 2.2. Відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 2. …Довідка має містити інформацію не менш одного вказаного аналогічного договору із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта та інші дані згідно Таблиці 2. Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці, надає наступні документи: - скан-копії договорів з усіма додатками та підтверджуючими документами про їх виконання, що наведені в довідці (Таблиця 2). 2.3. Відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції документи: - Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків, що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі для надання послуг (виконання робіт, постачання товару), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, а саме: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та про уповноважену особу, яка має право підписувати договір; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, МФО…. 2.4. Відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації Учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має на працівників які будуть виконувати роботи/надавати послуги в електроустановках Учасник надати скановані копії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт/надання послуг в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання пропозицій та зазначити необхідну інформацію у Таблиці 1. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має підтвердити інформацію, що зазначена у інформаційній довідці, відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має вказати у довідці, що містить інформацію про Учасника зазначити коректне визначення типу суб’єкта господарювання, відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації. 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг, відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
02.07.2025 09:54
Надати до
03.07.2025 09:54
Період вимог/скарг з 15.07.2025 12:52 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 11:13 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі
Документи кваліфікації
15.07.2025 12:52
Довідка НАЗК
15.07.2025 12:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.07.2025 09:43
Електроний протокол про продовження строку
04.07.2025 11:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника на строк до 25.07.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
09.07.2025 09:42
Дата кінця розгляду
02.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «11. Відомості про учасника.pdf», що містить Довідку про Учасника процедури закупівлі для надання послуг (виконання робіт, постачання товару), що містить інформацію про Учасника. Однак, у ній некоректно вказаний тип суб’єкта підприємництва та відсутні відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку, що не відповідає вимогам пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «Договірна ціна.zip», що містить розрахунки договірної ціни, де не вірно розраховано кошти на покриття ризиків пов’язаних з виконанням робіт/послуг, у розмірі 1,5% від вартості договірної ціни без ПДВ, що не відповідає вимогам пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції документи: - Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків, що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі для надання послуг (виконання робіт, постачання товару), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, а саме: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та про уповноважену особу, яка має право підписувати договір; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, МФО…. 2.2. Договірна ціна повинна бути розрахована відповідно до Настанови та інших діючих кошторисних норм та обов’язково включати кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів, кошти на покриття ризиків пов’язаних з виконанням робіт/послуг, у розмірі 1,5% від вартості договірної ціни без ПДВ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має вказати у довідці, що містить інформацію про Учасника зазначити коректне визначення типу суб’єкта господарювання та відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку, відповідно до вимог пункту 11. Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має розрахувати кошти на покриття ризиків пов’язаних з виконанням робіт/послуг, відповідно до вимог пункту 5. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
11.07.2025 15:07
Надати до
12.07.2025 15:07
Договір
UA-2025-06-20-011424-a-b1
Підписаний і діє
Номер
07/19/25
3 153 805.23 грн.
3 153 805.23 грн.
З ПДВ
Підписано
04.08.2025
Строк дії договору з
04.08.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт міжнарод-ного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (Заміна автоматичних шлагбаумів) "
Номенклатура
Поточний ремонт міжнарод-ного автомобільного пункту пропуску через державний кордон "Ягодин-Дорогуськ" (Заміна автоматичних шлагбаумів) "
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25908960

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13993936

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.08.2025 17:02
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 154 877 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 154 877 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності