Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж теплопостачання (гідравлічні випробування системи опалення; промивка системи опалення та бойлера, гідравлічні випробування елеваторних вузлів, гідравлічні випробування та промивка погодозалежної регулюючої апаратури, гідравлічне випробування та промивка обладнання системи автоматичного регулювання теплового потоку: установки «Індивідуальний Електро-Теплопункт (УШУЕП) «Кітотерм 160/400 кВт/год з онлайн управлінням та моніторингом ТУ У 27.5-39349630-002:2017»). Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (поточний ремонт системи опалення.)) від Управління освіти і науки Сумської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-011261-a
Id Tender f2a1b9aa2a7247ccb87debbff12234e0
План UA-P-2025-06-20-012608-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 16:25
Остання зміна 16.07.2025 13:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
283 657 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
56 грн. (0,02 %)
Вартість подання пропозиції:
632.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 16:25 до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 16:25
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 16:25
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:56
до 10.07.2025 14:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 17:12
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 14:47
до 16.07.2025 13:51
Період уточнень
з 20.06.2025 16:25 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 16:25 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:56 до 10.07.2025 14:47
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:56 до 10.07.2025 14:47
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж теплопостачання (гідравлічні випробування системи опалення; промивка системи опалення та бойлера, гідравлічні випробування елеваторних вузлів, гідравлічні випробування та промивка погодозалежної регулюючої апаратури, гідравлічне випробування та промивка обладнання системи автоматичного регулювання теплового потоку: установки «Індивідуальний Електро-Теплопункт (УШУЕП) «Кітотерм 160/400 кВт/год з онлайн управлінням та моніторингом ТУ У 27.5-39349630-002:2017»). Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (поточний ремонт системи опалення.))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
272 494 грн.
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж теплопостачання (гідравлічні випробування системи опалення; промивка системи опалення та бойлера, гідравлічні випробування елеваторних вузлів, гідравлічні випробування та промивка погодозалежної регулюючої апаратури, гідравлічне випробування та промивка обладнання системи автоматичного регулювання теплового потоку: установки «Індивідуальний Електро-Теплопункт (УШУЕП) «Кітотерм 160/400 кВт/год з онлайн управлінням та моніторингом ТУ У 27.5-39349630-002:2017»)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж теплопостачання (гідравлічні випробування системи опалення; промивка системи опалення та бойлера, гідравлічні випробування елеваторних вузлів, гідравлічні випробування та промивка погодозалежної регулюючої апаратури, гідравлічне випробування та промивка обладнання системи автоматичного регулювання теплового потоку: установки «Індивідуальний Електро-Теплопункт (УШУЕП) «Кітотерм 160/400 кВт/год з онлайн управлінням та моніторингом ТУ У 27.5-39349630-002:2017»)
Очікувана вартість
272 494 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1363,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 15:33
Закінчення аукціону
30.06.2025 15:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж теплопостачання (гідравлічні випробування системи опалення; промивка системи опалення та бойлера, гідравлічні випробування елеваторних вузлів, гідравлічні випробування та промивка погодозалежної регулюючої апаратури, гідравлічне випробування та промивка обладнання системи автоматичного регулювання теплового потоку: установки «Індивідуальний Електро-Теплопункт (УШУЕП) «Кітотерм 160/400 кВт/год з онлайн управлінням та моніторингом ТУ У 27.5-39349630-002:2017»)
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Берестовська, 49а; вул. Білопільський шлях, 25; с.Піщане, вул. Завгородівка, 2; вул. Серпнева, 1; вул. Сумської артбригади, 9; вул. Троїцька, 7; с.Піщане, вул. Шкільна, 26; с.В-Піщане, вул. Парнянська, 13; пр-т. Свободи, 28; вул. Харківська, 13; вул. Реміснича, 17; пр-т Перемоги, 81; вул. 1-ша Набережна р.Стрілка, 20
Дата постачання по
10.08.2025 16:21
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Виконавцем, протягом 10-ти банківських днів після підписання Сторонами акта наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ
Пропозиція:
271 551.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШКИРЯ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
192 910 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 15:33
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
11 163 грн.
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (поточний ремонт системи опалення.)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (поточний ремонт системи опалення.)
Очікувана вартість
11 163 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
56,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 11:40
Закінчення аукціону
30.06.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (поточний ремонт системи опалення.)
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Ю.Липи, 72; вул. Берестовська, 49а
Дата постачання по
10.08.2025 16:21
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Виконавцем, протягом 10-ти банківських днів згідно акта наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ
Пропозиція:
11 157.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШКИРЯ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
9 830 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 11:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 16:25
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баштова Лариса Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380542789768
Замовник
ЄДРПОУ
02147894
Повна назва
Управління освіти і науки Сумської міської ради
Поштовий індекс
40035
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул. Харківська, 35
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж теплопостачання (гідравлічні випробування системи опалення; промивка системи опалення та бойлера, гідравлічні випробування елеваторних вузлів, гідравлічні випробування та промивка погодозалежної регулюючої апаратури, гідравлічне випробування та промивка обладнання системи автоматичного регулювання теплового потоку: установки «Індивідуальний Електро-Теплопункт (УШУЕП) «Кітотерм 160/400 кВт/год з онлайн управлінням та моніторингом ТУ У 27.5-39349630-002:2017»)
Період вимог/скарг з 07.07.2025 17:12 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 15:56 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в залежності від обраного лота наведена у Додатку 5-6 до цієї тендерної документації. Додаток 5 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Лотом №1, код ДК 021:2015 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж теплопостачання (гідравлічні випробування системи опалення; промивка системи опалення та бойлера, гідравлічні випробування елеваторних вузлів, гідравлічні випробування та промивка погодозалежної регулюючої апаратури, гідравлічне випробування та промивка обладнання системи автоматичного регулювання теплового потоку: установки «Індивідуальний Електро-Теплопункт (УШУЕП) «Кітотерм 160/400 кВт/год з онлайн управлінням та моніторингом ТУ У 27.5-39349630-002:2017»). Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому додатку. Згідно п.4 Додатку 5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у складі пропозиції учасники надають розрахунки ціни пропозиції по кожному об'єкту окремо, які обов’язково включають в себе локальні кошториси та договірну ціну, складені із застосуванням програмного комплексу АВК-5 по кожному об'єкту окремо. Так, Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог п. 4 додатку 5 до тендерної документації не надано договірну ціну, складену із застосуванням програмного комплексу АВК-5 по кожному об'єкту окремо. По об’єкту: Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Сумської міської ради - м. Суми, вул. Троїцька, 7 (пункт 6 ПЕРЕЛІКУ ОБ’ЄКТІВ ТА МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ Додатку 5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ») Учасником не надано розрахунку ціни пропозиції, який обов’язково включає в себе локальні кошториси та договірну ціну, складені із застосуванням програмного комплексу АВК-5. Також, наданий Учасником локальний кошторис на ремонтно-будівельні роботи у Сумському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 35 «Дюймовочка» м. Суми, Сумської області - м. Суми, с. Піщане, вул. Завгородівка (Кооперативна), 2, не містить послугу «Промивка бойлера (розбырний пластинчастий теплообмынник «ДАН»)» в кількості 1 шт., тоді як пунктом 3 ПЕРЕЛІКУ ОБ’ЄКТІВ ТА МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ Додатку 5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» по об’єкту Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 35 «Дюймовочка» м. Суми, Сумської області - м. Суми, с. Піщане, вул. Завгородівка, 2 дана послуга передбачена.
Документи кваліфікації
07.07.2025 17:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:16
Період вимог/скарг з 10.07.2025 14:45 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 17:12 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 14:45
Довідка НАЗК
10.07.2025 14:45
Повідомлення про рішення
10.07.2025 14:35
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 17:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 1.4. розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції мають бути чіткими та розбірливими для читання і завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. Під час розгляду тендерної пропозиції, наданої учасником – «ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ» (далі – Учасник) надано документи, які не засвідчені власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі або на кожен із них не накладено електронний підпис відповідно до вимог пункту 1.4. розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - наказ від 01.08.2014 №46-ВК «Про призначення на посаду»; - витяг №2018194500306 з реєстру платників податку на додану вартість; - свідоцтво №100348008 про реєстрацію платника податку на додану вартість; - дозвіл №121.19.59, виданий управлінням Держпраці у Сумській області; - дозвіл №122.19.59, виданий управлінням Держпраці у Сумській області; - дозвіл №004.22.59, виданий управлінням Держпраці у Сумській області; - ліцензія від 14.05.2019 №26-Л; - сертифікат на управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; - сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2018, IDT) «Системи екологічного менеджменту /управління»; - сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
Створено
09.07.2025 13:29
Надати до
10.07.2025 13:29
Лот № 2 Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (поточний ремонт системи опалення.)
Період вимог/скарг з 07.07.2025 17:13 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 15:56 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в залежності від обраного лота наведена у Додатку 5-6 до цієї тендерної документації. Додаток 6 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Лотом №2, код ДК 021:2015 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (поточний ремонт системи опалення.)). Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому додатку. Згідно п.4 Додатку 6 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у складі пропозиції учасники надають розрахунки ціни пропозиції по кожному об'єкту окремо, які обов’язково включають в себе локальні кошториси та договірну ціну, складені із застосуванням програмного комплексу АВК-5 по кожному об'єкту окремо. Так, Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог п. 4 додатку 6 до тендерної документації не надано договірну ціну, складену із застосуванням програмного комплексу АВК-5 по кожному об'єкту окремо. По об’єкту: Сумський санаторний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 24 «Оленка» м. Суми, Сумської області: м. Суми, вул. Берестовська, 49а Учасником до загальної вартості тендерної пропозиції враховано вартість кранів системи опалення ДУ 50 в кількості 2 шт., тоді як Додатком 6 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що Замовник надає крани системи опалення ДУ 50 в кількості 2 шт. Вартість кранів системи опалення ДУ 50 в кількості 2 шт. не враховуються у загальну вартість тендерної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що первинна пропозиція та остаточна пропозиція Учасника складає 9830,00 грн, що не відповідає загальній вартості послуг, зазначеній у розрахунках ціни пропозиції по кожному об'єкту окремо. Відповідно до практики Комісії Антимонопольного комітету України (рішення Комісії №12507-р/пк-пз від 10.08.2023) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час оскарження закупівель, інформація розміщена на вебпорталі Уповноваженого органу, повинна відповідати інформації, зазначеній у договірній ціні.
Документи кваліфікації
07.07.2025 17:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:16
Період вимог/скарг з 10.07.2025 14:47 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 17:13 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 14:48
Довідка НАЗК
10.07.2025 14:47
Повідомлення про рішення
10.07.2025 14:46
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 17:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 1.4. розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції мають бути чіткими та розбірливими для читання і завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. Під час розгляду тендерної пропозиції, наданої учасником – «ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ» (далі – Учасник) надано документи, які не засвідчені власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі або на кожен із них не накладено електронний підпис відповідно до вимог пункту 1.4. розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - наказ від 01.08.2014 №46-ВК «Про призначення на посаду»; - витяг №2018194500306 з реєстру платників податку на додану вартість; - свідоцтво №100348008 про реєстрацію платника податку на додану вартість; - дозвіл №121.19.59, виданий управлінням Держпраці у Сумській області; - дозвіл №122.19.59, виданий управлінням Держпраці у Сумській області; - дозвіл №004.22.59, виданий управлінням Держпраці у Сумській області; - ліцензія від 14.05.2019 №26-Л; - сертифікат на управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; - сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2018, IDT) «Системи екологічного менеджменту /управління»; - сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я
Створено
09.07.2025 13:30
Надати до
10.07.2025 13:30
Угоди
UA-2025-06-20-011261-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№77/13-25
271 551.54 грн.
226 292.95 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2025
Строк дії договору з
16.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж теплопостачання (гідравлічні випробування системи опалення; промивка системи опалення та бойлера, гідравлічні випробування елеваторних вузлів, гідравлічні випробування та промивка погодозалежної регулюючої апаратури, гідравлічне випробування та промивка обладнання системи автоматичного регулювання теплового потоку: установки «Індивідуальний Електро-Теплопункт (УШУЕП) «Кітотерм 160/400 кВт/год з онлайн управлінням та моніторингом ТУ У 27.5-39349630-002:2017»)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж теплопостачання (гідравлічні випробування системи опалення; промивка системи опалення та бойлера, гідравлічні випробування елеваторних вузлів, гідравлічні випробування та промивка погодозалежної регулюючої апаратури, гідравлічне випробування та промивка обладнання системи автоматичного регулювання теплового потоку: установки «Індивідуальний Електро-Теплопункт (УШУЕП) «Кітотерм 160/400 кВт/год з онлайн управлінням та моніторингом ТУ У 27.5-39349630-002:2017»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 10 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти і науки Сумської міської ради
Повна назва
Управління освіти і науки Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02147894

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ
Повна назва
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37654555

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.07.2025 13:50
Повідомлення про договір
Підписаний договір
UA-2025-06-20-011261-a-c2
Підписаний і діє
Номер
№78/13-25 від 16.07.2025
11 157.54 грн.
9 297.95 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2025
Строк дії договору з
16.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (поточний ремонт системи опалення.)
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (поточний ремонт системи опалення.)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 10 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти і науки Сумської міської ради
Повна назва
Управління освіти і науки Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02147894

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ
Повна назва
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37654555

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.07.2025 13:51
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
283 657 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти і науки Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542789768
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
283 657 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти і науки Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542789768
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності