Показати схожі тендери

Закупівля Вбудовані меблі від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-011249-a
Id Tender 6ae3d13032c84f10b61a8b6c009189f7
План UA-P-2025-06-20-013425-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 16:19
Остання зміна 24.07.2025 19:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
423 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 115 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 16:18 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 16:18
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 16:18
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 12:08
до 11.07.2025 18:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 17:48
до 17.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.07.2025 18:53
до 24.07.2025 19:15
Період уточнень
з 20.06.2025 16:18 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 16:18 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 12:08 до 11.07.2025 18:53
Період кваліфікації
з 02.07.2025 12:08 до 11.07.2025 18:53
Основні параметри
Вбудовані меблі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
423 000 грн.
Вбудовані меблі
Назва предмета закупівлі
Вбудовані меблі
Очікувана вартість
423 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2115,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.07.2025 11:33
Закінчення аукціону
02.07.2025 12:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вбудовані меблі
Код ДК 021:2015
39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
289 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "НАУМЕНКО ІРИНА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
414 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІН МЕБЛІ"
Пропозиція:
359 885 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІМКОМ"
Пропозиція:
288 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.07.2025 11:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 20:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вареник Лариса
Електронна пошта
Телефон
380672602957
Замовник
ЄДРПОУ
44672934
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ"
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пр-т Берестейський, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Вбудовані меблі
Період вимог/скарг з 07.07.2025 17:48 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 12:08 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасник не в повному обсязі виправив, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: Учасник наклав на пропозицію удосконалений електронний підпис, тендерною документацію вимагався кваліфікований електронний підпис відповідно до Абзацу 4 Пункту 1.4. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Окрім цього, Учасник не надав, підписаний та погоджений з технічними, якісними та кількісними характеристиками, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі, ДОДАТОК № 1 до Тендерної документації (з усіма додатками до нього) У зв’язку із зазначеним та відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
07.07.2025 17:40
Повідомлення про рішення
02.07.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасник наклав на пропозицію удосконалений електронний підпис, тендерною документацію вимагався кваліфікований електронний підпис. 2. В довідці про виконання аналогічного договору у колонці «Предмет договору» не зазначено конкретний предмет закупівлі відповідно до наданого аналогічного договору. 3. У наданому проєкті договору про закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) зазначений строк надання послуг не відповідає вимогам Додатку № 4 до тендерної документації. 4.Відсутня довідка у довільній формі для підтвердження відсутності інших підстав для відхилення учасника та/або тендерної пропозиції відповідно до ДОДАТКУ № 2.4. до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Абзац 4 Пункт 1.4. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію». 2. Підпункт 1.1. Пункту 1) ДОДАТКУ 2.2. до Тендерної документації «1.1. На підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію, учасник надає: - інформаційну довідку, складену в довільній формі, про виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити наступну інформацію: найменування замовника; номер та дата договору; предмет договору; контактна особа замовника (прізвище, контактний телефон)». 3. пункт 4.1. Додатку № 4 до тендерної документації «4.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару до 15 серпня 2025 року». 4. пункт 6) ДОДАТОК № 2 до тендерної документації «6) документи та інформація для підтвердження відсутності інших підстав для відхилення учасника та/або тендерної пропозиції, визначені Додатком № 2.4 до цієї тендерної документації;». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію відповідно до абзацу 4 пункту 1.4. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. 2. Привести у відповідність довідку про виконання аналогічного договору та зазначити конкретний предмет закупівлі відповідно до наданого аналогічного договору (підпункт 1.1. Пункту 1) ДОДАТКУ 2.2. до Тендерної документації). 3. Привести у відповідність проєкт договору відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації. 4. Надати довідку у довільній формі для підтвердження відсутності інших підстав для відхилення учасника та/або тендерної пропозиції відповідно до ДОДАТКУ № 2.4. до тендерної документації.
Створено
04.07.2025 16:25
Надати до
05.07.2025 16:25
Період вимог/скарг з 11.07.2025 18:53 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 17:48 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 18:53
Довідка НАЗК
11.07.2025 18:52
Повідомлення про рішення
07.07.2025 17:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: У наданому проєкті договору про закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) зазначений строк надання послуг не відповідає вимогам Додатку № 4 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 4.1. Додатку № 4 до тендерної документації «4.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару до 15 серпня 2025 року». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність проєкт договору відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації.
Створено
10.07.2025 18:25
Надати до
11.07.2025 18:25
Договір
UA-2025-06-20-011249-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53
289 000 грн.
240 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
26 (штуки)
Вбудовані меблі
Номенклатура
Вбудовані меблі
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44672934

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41466070

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.07.2025 19:15
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
423 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ"
Контактний телефон:
380672602957
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
423 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ"
Контактний телефон:
380672602957
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності