Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання для реалізації робочого проєкту: “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області” (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) від КП Комунальне підприємство "Нововолинськтеплокомуненерго" Нововолинської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-011239-a
Id Tender 09a525a94ed049e2840f16d29989cfe2
План UA-P-2025-06-20-012999-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 16:18
Остання зміна 21.07.2025 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 737 780 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 688.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 16:17 до 05.07.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 16:17
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 16:17
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.07.2025 17:00
до 10.07.2025 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 11:31
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 11:31
до 21.07.2025 15:58
Період уточнень
з 20.06.2025 16:17 до 02.07.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 16:17 до 02.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.07.2025 17:00 до 10.07.2025 11:31
Період кваліфікації
з 05.07.2025 17:00 до 10.07.2025 11:31
Основні параметри
Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання для реалізації робочого проєкту: “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області” (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та в межах Закону, для забезпечення функціонування об'єктів критичної інфраструктури
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 737 780 грн.
Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання для реалізації робочого проєкту: “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області”
Назва предмета закупівлі
Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання для реалізації робочого проєкту: “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області”
Очікувана вартість
2 737 780 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13688,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Луцька, 25-Г
Дата постачання по
31.12.2025 16:19
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Наступні розрахунки за цим Договором проводяться поетапно шляхом оплати Замовником фактично наданого об’єму Робіт після підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3) та Акту приймання виконаних робіт (за формою КБ-2в)
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Газпроектмонтаж"
Пропозиція:
2 722 189.93 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 15:02
Оголошення про проведення закупівлі
27.06.2025 14:53
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
20.06.2025 16:14
Критерії прийнятності
20.06.2025 16:14
Критерії прийнятності
20.06.2025 16:14
Критерії прийнятності
20.06.2025 16:14
Критерії прийнятності
20.06.2025 16:14
Критерії прийнятності
20.06.2025 16:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Огороднічук Марина Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
+380982667904
Замовник
ЄДРПОУ
00185382
Назва (англійською мовою)
ME KOMUNAL?NE PIDPRYYEMSTVO "NOVOVOLYNS?KTEPLOKOMUNENERHO" NOVOVOLYNS?KOYI MIS?KOYI RADY
Повна назва
КП Комунальне підприємство "Нововолинськтеплокомуненерго" Нововолинської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME KOMUNAL?NE PIDPRYYEMSTVO "NOVOVOLYNS?KTEPLOKOMUNENERHO" NOVOVOLYNS?KOYI MIS?KOYI RADY
Поштовий індекс
45400
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Нововолинськ
Адреса
вул. Святого Володимира, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання для реалізації робочого проєкту: “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області”
Період вимог/скарг з 10.07.2025 11:31 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.07.2025 17:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 11:31
Довідка НАЗК
10.07.2025 11:31
Повідомлення про рішення
05.07.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-20-011239-a-b1
Підписаний і діє
Номер
179/25
2 722 189.93 грн.
2 268 491.61 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання
Номенклатура
Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Комунальне підприємство "Нововолинськтеплокомуненерго" Нововолинської міської ради
Повна назва
КП Комунальне підприємство "Нововолинськтеплокомуненерго" Нововолинської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00185382

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "Газпроектмонтаж"
Повна назва
Приватне підприємство "Газпроектмонтаж"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39176037

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.07.2025 15:58
Повідомлення про договір
21.07.2025 15:51
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-12-000002
Дата створення проекту
12.08.2025 09:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.08.2025 11:00
Дата публікації висновку про результати
26.08.2025 15:32
Дата завершення усунення порушень
10.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 646-15-30
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 37-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Сергій КУЛІНІЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедури закупівель» від 11.08.2025 №37-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-06-20-011239-a 20.06.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
12.08.2025 11:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП Комунальне підприємство "Нововолинськтеплокомуненерго" Нововолинської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.06.2025 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію єдиного учасника Приватне підприємство «Газпроектмонтаж»; протокол уповноваженої особи Замовника від 09.07.2025 № 3-РВМ/25; повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2025; договір на закупівлю робіт від 21.07.2025 № 179/25, укладений з переможцем Приватним підприємством «Газпроектмонтаж» (далі - Підприємство) на суму 2 722 189,93 грн з ПДВ (далі – Договір); пояснення Замовника від 15.08.2025 та 21.08.2025 надані через електронну систему закупівель на два запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 13.08.2025 та один від 19.08.2025. 1. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Водночас, нормами абзацу третього частини третьої пункту 44 Особливостей встановлено, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Також у пункті 2 додатку 4 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників іншим вимогам, встановлених в тендерній документації» до тендерної документації Замовник визначив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. В ході моніторингу встановлено, що за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції переможця процедури Замовник визнав Підприємство і в електронній системі закупівлі 10 липня 2025 року опублікував повідомлення про намір укласти договір. Водночас, переможець закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (до 14 липня 2025 року включно), не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. При цьому, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Підприємства із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, чим порушив абзац третій частини третьої пункту 44 Особливостей. Слід зазначити, що відповідні документи завантажені учасником Приватним підприємством «Газпроектмонтаж» під час подання своїх тендерних пропозицій та відповідали вимогам, які були встановлені у пункті 2 додатку 4 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників іншим вимогам, встановлених в тендерній документації» до тендерної документації. 2. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, віднесені, зокрема, договору про закупівлю робіт з реконструкції. Разом з тим, пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовником 21.07.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено Договір підряду та додаток до нього у форматі PDF, при цьому документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси в Договорі підряду відсутні. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» у машинозчитувальному форматі. Таким чином, Замовником в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладення договору, не оприлюднено у машинозчитувальному форматі договір про закупівлю робіт від 21.07.2025 № 179/25 та документи що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Газпроектмонтаж» встановлено порушення абзацу третього частини третьої пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та оприлюднити в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі договір про закупівлю та документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.08.2025 00:00
Дата публікації
26.08.2025 15:32
Документи висновку
26.08.2025 15:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області уповноважена особа КП "Нововолинськтеплокомуненерго" надає інформацію про вжиття заходів щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та Протокольне рішення №5 від 29.08.2025 року.
Дата публікації
29.08.2025 10:24
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції внутрішніх мереж газопостачання для реалізації робочого проєкту: “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області” (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-20-011239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.08.2025 10:19
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 10:20
-
Відповідь
Пояснення
Уповноважена особа КП “Нововолинськтеплокомуненерго” Нововолинської міської ради Огороднічук Марина Віталіївна надає пояснення та фінансово-правове обґрунтування щодо дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, згідно оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель ID: UA-2025-06-20-011239-а. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі Загальної кошторисної вартості Робочого проєкту: “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області (Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання)”, який було розроблено АТ “Оператор газорозподільної системи “ВОЛИНЬГАЗ”. (Зведений кошторис і Обґрунтування вартості реалізації проєкту додається). Після проведення експертизи вартості проєкту філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Волинській області та отримання позитивного Експертного звіту № 126/03-0105/01-25 від 02.06.2025 р. (додається) загальна кошторисна вартість реалізації проєкту склала 2 737 780,00 грн., з них виділені кошти місцевого бюджету в сумі 1 100 000,00 грн., а решта — власні кошти підприємства. Оскільки відповідно до Реєстру отриманих тендерних пропозицій надійшла тільки одна пропозиція від Приватного підприємства “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ”, яка становить 2 722 189,93 грн., то після перевірки всіх документів з вказаним підприємством укладено договір на закупівлю робіт. В зв’язку із скрутним фінансовим становищем у КП “Нововолинськтеплокомуненерго” відсутні власні кошти для реалізації зазначеного вище проєкту. Підприємство звернулось до Нововолинської міської ради щодо прийняття рішення на черговій сесії про виділення додаткових коштів з місцевого бюджету і внесення відповідних змін до Договору про закупівлю робіт №179/25 від 21.07.2025р. Крім цього, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. ДОДАТКИ: 1. Зведений кошторис по вул. Луцькій, 25-Г. 2. Обґрунтування вартості реалізації проєкту “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області (Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання)”. 3. Експертний звіт № 126/03-0105/01-25 від 02.06.2025 р. Уповноважена особа КП “Нововолинськтеплокомуненерго” Марина ОГОРОДНІЧУК 14.08.2025 р.
Рішеня
15.08.2025 11:07
Замовник
Документи повідомлення
15.08.2025 11:07
-
15.08.2025 11:09
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь: Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі Загальної кошторисної вартості Робочого проєкту: “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області (Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання)”, який було розроблено АТ “Оператор газорозподільної системи “ВОЛИНЬГАЗ”. (Зведений кошторис і Обґрунтування вартості реалізації проєкту додається). Після проведення експертизи вартості проєкту філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Волинській області та отримання позитивного Експертного звіту № 126/03-0105/01-25 від 02.06.2025 р. (додається) загальна кошторисна вартість реалізації проєкту склала 2 737 780,00 грн., з них виділені кошти місцевого бюджету в сумі 1 100 000,00 грн., а решта — власні кошти підприємства. Оскільки відповідно до Реєстру отриманих тендерних пропозицій надійшла тільки одна пропозиція від Приватного підприємства “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ”, яка становить 2 722 189,93 грн., то після перевірки всіх документів з вказаним підприємством укладено договір на закупівлю робіт. В зв’язку із скрутним фінансовим становищем у КП “Нововолинськтеплокомуненерго” відсутні власні кошти для реалізації зазначеного вище проєкту. Підприємство звернулось до Нововолинської міської ради щодо прийняття рішення на черговій сесії про виділення додаткових коштів з місцевого бюджету і внесення відповідних змін до Договору про закупівлю робіт №179/25 від 21.07.2025р. Крім цього, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. ДОДАТКИ: 1. Зведений кошторис по вул. Луцькій, 25-Г. 2. Обґрунтування вартості реалізації проєкту “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області (Реконструкція внутрішніх мереж газопостачання)”. 3. Експертний звіт № 126/03-0105/01-25 від 02.06.2025 р. Уповноважена особа КП “Нововолинськтеплокомуненерго” Марина ОГОРОДНІЧУК 14.08.2025 р.
Рішеня
15.08.2025 11:18
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції внутрішніх мереж газопостачання для реалізації робочого проєкту: “Капітальний ремонт (заміна котлів та встановлення конденсаційного економайзера) котельні 15-го мікрорайону по вулиці Луцька, 25-Г в м. Нововолинську Волинської області” (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-20-011239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пунктом 2 Додатку 4 тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. В електронній системі закупівель учасником процедури ПП "Газпроектмонтаж" завантажено тендерну пропозицію 04.07.2025. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 10.07.2025. Проте, учасником-переможцем ПП "Газпроектмонтаж" не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. На виконання вимог пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі так, як переможець ПП "Газпроектмонтаж" не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.08.2025 11:46
Орган перевірки
23.08.2025 00:00
Документи повідомлення
19.08.2025 11:47
-
Відповідь
Пояснення уповноваженої особи
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі, тендерна пропозиція, яка подана 04.07.2025 р. ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ”, була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації. Зокрема, були перевірені надані документи для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей: 1. Витяг з реєстру територіальної громади стосовно Рубика А.М. 2. Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі №01/07-25-6 від 01.07.25 р. 3. Рішення власника ПП “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ” від 01.07.2025 р. 4. Витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості стосовно Рубика А.М. 5. Довідки з НАЗК від 03.07.2025 р. стосовно ПП “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ” і стосовно Рубика А.М. Оскільки зауважень до тендерної пропозиції не було, відповідно ПП “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ” визнано переможцем закупівлі. 10.07.2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол №3-РВМ/25 від 09.07.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною та визначення переможця процедури закупівлі та про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Також перевірена і оприлюднена відповідь з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 10.07.2025 року про відсутність запитуваної інформації. При цьому, Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року, встановлюють, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Це також і зазначено в п.2.1. Додатку 4 тендерної документації. Крім цього, в Постанові № 1178 від 12 жовтня 2022 року зазначено, що “Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей” (п.44 Особливостей), але не встановлений обов’язок про відхилення даної тендерної пропозиції. Отже, враховуючи всі надані учасником закупівлі - ПП “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ” - документи та отриману довідку з НАЗК від 10.07.2025 року про відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення стосовно ПП “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ” дане підприємство було визнано переможцем правомірно. ДОДАТКИ: 1. Витяг з реєстру територіальної громади стосовно Рубика А.М. 2. Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі №01/07-25-6 від 01.07.25 р. 3. Рішення власника ПП “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ” від 01.07.2025 р. 4. Витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості стосовно Рубика А.М. 5. Довідка з НАЗК від 03.07.2025 р. стосовно Рубика А.М. 6. Довідка з НАЗК від 03.07.2025 р. стосовно ПП “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ”. 7. Довідка з НАЗК від 10.07.2025 р. стосовно ПП “ГАЗПРОЕКТМОНТАЖ”.
Рішеня
21.08.2025 16:13
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 737 780 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 17:00
Замовник:
КП Комунальне підприємство "Нововолинськтеплокомуненерго" Нововолинської міської ради
Контактний телефон:
+380982667904
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 737 780 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2025 17:00
Замовник:
КП Комунальне підприємство "Нововолинськтеплокомуненерго" Нововолинської міської ради
Контактний телефон:
+380982667904
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності