Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з поточного ремонту гідротехнічної споруди на території парку «Піскові озера» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45240000-1 – Будівництво гідротехнічних об'єктів)» від Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-011124-a
Id Tender 6bc87da392d54ac79e076391df90be36
План UA-P-2025-06-20-011814-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 16:22
Остання зміна 09.07.2025 16:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 480 172 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 801.72 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 16:20 до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 16:20
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 16:20
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00
до 02.07.2025 14:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 14:54
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 14:54
до 09.07.2025 16:00
Період уточнень
з 20.06.2025 16:20 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 16:20 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 02.07.2025 14:54
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 02.07.2025 14:54
Основні параметри
«Послуги з поточного ремонту гідротехнічної споруди на території парку «Піскові озера» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45240000-1 – Будівництво гідротехнічних об'єктів)»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 480 172 грн.
«Послуги з поточного ремонту гідротехнічної споруди на території парку «Піскові озера» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45240000-1 – Будівництво гідротехнічних об'єктів)»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з поточного ремонту гідротехнічної споруди на території парку «Піскові озера» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45240000-1 – Будівництво гідротехнічних об'єктів)»
Очікувана вартість
2 480 172 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24801,72
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з поточного ремонту гідротехнічної споруди на території парку «Піскові озера» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45240000-1 – Будівництво гідротехнічних об'єктів)»
Код ДК 021:2015
45240000-1 - Будівництво гідротехнічних об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Інстал-Плаза
Пропозиція:
2 480 171.24 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бачинська Наталія
Електронна пошта
Телефон
380672563101
Замовник
ЄДРПОУ
31804345
Назва (англійською мовою)
Повна назва
Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Поштовий індекс
79029
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ОКРУЖНА, будинок 56
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з поточного ремонту гідротехнічної споруди на території парку «Піскові озера» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45240000-1 – Будівництво гідротехнічних об'єктів)»
Період вимог/скарг з 02.07.2025 14:54 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСТАЛ-ПЛАЗА" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації «1.2.1 На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою Таблиця 2. Обов’язкова наявність: - Виконавця робіт; - Інженера-будівельника; - Інженера з охорони праці або працівника на якого покладено обов’язки. - Інженера з пожежної безпеки або працівника на якого покладено обов’язки. - Монтажник будівельний/майстер/різноробочий- не менше 2-х.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ 27-06-2025, 17:22:01 «1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.docx», в якому не вказано інформації про таких працівників, як: Інженер з охорони праці та Інженер з пожежної безпеки. А також в даному документі вказано, що працівник Капраль Юрій Михайлович – монтажник будівельний, але відповідно до документу 27-06-2025, 17:22:03 «122_трудова - Капраль Ю.М.pdf» та відповідно подано на цього працівника застрарілий наказ на прийняття на роботу документ 27-06-2025, 17:22:02 «122_наказ - Капраль Ю.М.pdf». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями виправити невідповідності зазначені у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме щодо наявності Інженера з охорони праці та Інженера з пожежної безпеки та привести у відповідність інформацію та документи щодо працівника Капраль Юрія Михайловича. 2. Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації потрібно надати Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано такої інформації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).» Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ 27-06-2025, 17:22:05 «3.1. Довідка субпідрядник МК Гарант Буд.docx», в якому міститься не вся інформація про субпідрядника, яка вимагається в п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями виправити невідповідності зазначені у довідці про субпідрядника відповідно до вимог п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації.» 4. Відповідно до пункту 4.3 Додатку 1 до тендерної документації «Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про те, що у разі якщо його буде визнано переможцем торгів він зобов’язується надати Замовнику при укладенні договору у машинозчитувальному форматі* документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси**. У документах обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ 27-06-2025, 17:22:00 «650_ДЦ_ПВР.rtf», в якому міститься інформація про підсумкову відомість ресурсів,2 але в тендерній документації вимагалося надати гарантійний лист про те, що у разі якщо його буде визнано переможцем торгів він зобов’язується надати Замовнику при укладенні договору документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати гарантійний лист відповідно до п.4.3 Додатку 1 до тендерної документації » 5. Відповідно до пункту 5.5 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Учасником підписано тендерну пропозицію та документи Удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти на тендерну пропозицію Кваліфікований електронний підпис (КЕП) та повторно подати документи(1.1. Довідка про наявність обладнання і матеріально-технічної бази.docx; 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.docx; 1.3.1. Довідка щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору.docx; 3.1. Довідка субпідрядник МК Гарант Буд.docx; 3.2. Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”.docx; 4.1. Технічна специфіікація.docx; 4.3. Лист-згода гарантія виконання робіт.docx; 4.4. Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.docx; 4.5. Довідка про здійснення огляду об'єкта.docx; 5.2. Довідка по Ліцензії.docx; 650.imd; 650_ДЦ_ДЦ.rtf; 650_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf; 650_ДЦ_ПВР.rtf ), належним чином підписані КЕП.
Створено
01.07.2025 14:47
Надати до
02.07.2025 14:47
Договір
UA-2025-06-20-011124-a-a1
Підписаний і діє
Номер
Т-10
2 480 171.24 грн.
2 066 809.37 грн.
З ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.08.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Послуги з поточного ремонту гідротехнічної споруди на території парку «Піскові озера» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45240000-1 – Будівництво гідротехнічних об'єктів)»
Номенклатура
«Послуги з поточного ремонту гідротехнічної споруди на території парку «Піскові озера» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45240000-1 – Будівництво гідротехнічних об'єктів)»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 066 809.37
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Повна назва
Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31804345

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Інстал-Плаза
Повна назва
ПП Інстал-Плаза
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36769049

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 15:59
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 480 172 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380672563101
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 480 172 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380672563101
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності