Показати схожі тендери

Закупівля Будівельні матеріали від КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ЖИТОМИР.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-010666-a
Id Tender 1e25b29f3fdc447d9faf996886b89954
План UA-P-2025-06-20-012302-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.06.2025 15:53
Остання зміна 11.08.2025 10:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 242 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 210 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 15:53 до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 15:53
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 15:53
до 25.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:19
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 15:11
до 17.07.2025 00:00
Період уточнень
з 20.06.2025 15:53 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 15:53 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:19
Основні параметри
Будівельні матеріали
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 242 000 грн.
Будівельні матеріали
Назва предмета закупівлі
Будівельні матеріали
Очікувана вартість
1 242 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6210,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
37 260
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 14:50
Закінчення аукціону
30.06.2025 15:19
Позиція : №1 55 (штуки)
Стержень метричний 1м. М12
Опис предмета закупівлі
Стержень метричний 1м. М12
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
55
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 400 (штуки)
Гайка М12
Опис предмета закупівлі
Гайка М12
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №3 400 (штуки)
Шайба плоска М12
Опис предмета закупівлі
Шайба плоска М12
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №4 250 (штуки)
Круг відрізний по металу і нерж. 125х1,2х22,2мм
Опис предмета закупівлі
Круг відрізний по металу і нерж. 125х1,2х22,2мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №5 100 (штуки)
Круг відрізний по металу і нерж. 230х2,0х22,2мм
Опис предмета закупівлі
Круг відрізний по металу і нерж. 230х2,0х22,2мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №6 150 (штуки)
Круг відрізний по металу і нерж. 150х1,6х22,2мм
Опис предмета закупівлі
Круг відрізний по металу і нерж. 150х1,6х22,2мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №7 8 000 (штуки)
Шуруп 3,5х25 мет.
Опис предмета закупівлі
Шуруп 3,5х25 мет.
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
8 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №8 6 000 (штуки)
Шуруп 3,5х35 дер.
Опис предмета закупівлі
Шуруп 3,5х35 дер.
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
6 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №9 14 000 (штуки)
Шуруп 3,5х55 дер.
Опис предмета закупівлі
Шуруп 3,5х55 дер.
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
14 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №10 7 000 (штуки)
Шуруп 4,2х75 дер
Опис предмета закупівлі
Шуруп 4,2х75 дер
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
7 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №11 6 000 (штуки)
Гвинт 3,5х9,5 самосв.
Опис предмета закупівлі
Гвинт 3,5х9,5 самосв.
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
6 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №12 3 000 (штуки)
Дюбель 6х40 ПП бурт швид. монтаж
Опис предмета закупівлі
Дюбель 6х40 ПП бурт швид. монтаж
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
3 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №13 3 000 (штуки)
Дюбель 6х60 ПП бурт швид. монтаж
Опис предмета закупівлі
Дюбель 6х60 ПП бурт швид. монтаж
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
3 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №14 1 500 (штуки)
Дюбель 8х80 ПП пот швид. монтаж
Опис предмета закупівлі
Дюбель 8х80 ПП пот швид. монтаж
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №15 1 500 (штуки)
Дюбель 10х100 ПП пот швид. монтаж
Опис предмета закупівлі
Дюбель 10х100 ПП пот швид. монтаж
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №16 100 (штуки)
Маяк (ПОСИЛЕНИЙ)10мм 3,0м
Опис предмета закупівлі
Маяк (ПОСИЛЕНИЙ)10мм 3,0м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №17 50 (BG)
Суміш мурувальна для блоку,25кг
Опис предмета закупівлі
Суміш мурувальна для блоку,25кг
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
50
Одиниця виміру
BG
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №18 60 (кілограми)
Цвяхи будівельні 3,0х80мм
Опис предмета закупівлі
Цвяхи будівельні 3,0х80мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
60
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №19 60 (кілограми)
Цвяхи будівельні 4,0х100мм
Опис предмета закупівлі
Цвяхи будівельні 4,0х100мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
60
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №20 60 (кілограми)
Цвяхи будівельні 4,2х120мм
Опис предмета закупівлі
Цвяхи будівельні 4,2х120мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
60
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №21 50 (кілограми)
Цвяхи будівельні 5,0х150мм
Опис предмета закупівлі
Цвяхи будівельні 5,0х150мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
50
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №22 7 000 (штуки)
Самонаріз по дереву для покрівлі 4.8x35 Б.Ц. з шайбою
Опис предмета закупівлі
Самонаріз по дереву для покрівлі 4.8x35 Б.Ц. з шайбою
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
7 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №23 34 (штуки)
Гіпсокартон стіновий звичайний 12,5мм(2,5*1,2м)
Опис предмета закупівлі
Гіпсокартон стіновий звичайний 12,5мм(2,5*1,2м)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
34
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №24 30 (BG)
Шпаклівка Ізогіпс 25кг
Опис предмета закупівлі
Шпаклівка Ізогіпс 25кг
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
30
Одиниця виміру
BG
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №25 50 (BG)
Штукатурка стартова 30кг
Опис предмета закупівлі
Штукатурка стартова 30кг
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
50
Одиниця виміру
BG
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №26 10 (Рулон)
Теплоізоляція (100*1200*9100) 10,92м2
Опис предмета закупівлі
Теплоізоляція (100*1200*9100) 10,92м2
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
10
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №27 14.85 (метри кубічні)
Пиломатеріали обрізні 200*60*4,5м
Опис предмета закупівлі
Пиломатеріали обрізні 200*60*4,5м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
14.85
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №28 2.3 (метри кубічні)
Пиломатеріали обрізні 100*100*4,5м
Опис предмета закупівлі
Пиломатеріали обрізні 100*100*4,5м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
2.3
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №29 4.8 (метри кубічні)
Пиломатеріали обрізні 200*200*4,5м
Опис предмета закупівлі
Пиломатеріали обрізні 200*200*4,5м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
4.8
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №30 7.56 (метри кубічні)
Пиломатеріали обрізні 35*80*4,5м
Опис предмета закупівлі
Пиломатеріали обрізні 35*80*4,5м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
7.56
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №31 5 (метри кубічні)
Пиломатеріали обрізні 25*100*4,5м
Опис предмета закупівлі
Пиломатеріали обрізні 25*100*4,5м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
5
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №32 0.68 (метри кубічні)
Пиломатеріали обрізні 200*100*4,5м
Опис предмета закупівлі
Пиломатеріали обрізні 200*100*4,5м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
0.68
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №33 1 265.4 (метри квадратні)
Профнастил ПК-20 оцинкований 0,45мм
Опис предмета закупівлі
Профнастил ПК-20 оцинкований 0,45мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1 265.4
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №34 21.42 (метри квадратні)
Профнастил ПС-8 оцинкований 0,45мм
Опис предмета закупівлі
Профнастил ПС-8 оцинкований 0,45мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
21.42
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №35 306 (штуки)
Профіль для гіпсокартону CD-60 0,45 4м
Опис предмета закупівлі
Профіль для гіпсокартону CD-60 0,45 4м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
306
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №36 160 (штуки)
Профіль для гіпсокартону UD-27 0,45 4м
Опис предмета закупівлі
Профіль для гіпсокартону UD-27 0,45 4м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №37 2 376 (метри)
Труба профільна 20*40*2,0 6,0м
Опис предмета закупівлі
Труба профільна 20*40*2,0 6,0м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
2 376
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №38 1 000 (штуки)
Підвіс універсальний 60/125 0,8мм
Опис предмета закупівлі
Підвіс універсальний 60/125 0,8мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №39 224 (метри квадратні)
Профнастил ПК-35 РЕМА 7024 0,45мм,-4,0м
Опис предмета закупівлі
Профнастил ПК-35 РЕМА 7024 0,45мм,-4,0м
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
224
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №40 2 000 (штуки)
Саморіз покрівельний по дер. RAL 7024 35 мм
Опис предмета закупівлі
Саморіз покрівельний по дер. RAL 7024 35 мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за наданий Товар проводиться у національній грошовій одиниці України на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом дев’яноста робочих днів з моменту отримання Товару у повному обсязі. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування даної закупівлі
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Ізоляція-К"
Пропозиція:
1 140 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
Пропозиція:
1 139 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
1 091 717.17 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 14:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 15:53
Оголошення про проведення закупівлі
20.06.2025 15:44
Тендерна документація
Тендерна документація
20.06.2025 15:44
Тендерна документація
Тендерна документація
20.06.2025 15:44
Тендерна документація
20.06.2025 15:44
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.06.2025 15:44
Проект договору
20.06.2025 15:44
Тендерна документація
Скасування
11.08.2025 10:34
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Уповноваженою особою було виявлено наступні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель: Замовником було оголошено процедуру закупівлі № UA-2025-06-20-010666-a (Будівельні матеріали), код ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали з строком поставки до 31.07.2025 року згідно тендерної документації. У ході проведення процедури закупівлі учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" подав скаргу до Антимонопольного комітету України. За результатами розгляду скарги, АМКУ прийняв рішення від 21.07.2025 № 11344-р/пк-пз,та зобов’язав замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника та повторно розглянути його тендерну пропозицію. Замовник визнає, що рішення органу оскарження є обов’язковим до виконання і замовником вжито відповідні заходи щодо його виконання. Однак, на момент виконання рішення АМКУ закінчився строк поставки товару визначений у тендерній документації – 31.07.2025. Відповідно до п.18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також відповідно до ст 164 КУпАП укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тягне за собою штраф у розмірі від 25 500 до 51 000 грн. Відповідно до 265 ГКУ за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. Матеріально-технічне постачання та збут продукції виробничо-технічного призначення і виробів народного споживання як власного виробництва, так і придбаних у інших суб'єктів господарювання, здійснюються суб'єктами господарювання шляхом поставки, а у випадках, передбачених цим Кодексом, також на основі договорів купівлі-продажу. Тобто, строк поставки є істотною умовою у разі укладення договору поставки. Враховуючи вищезазначене, укладання договору в результаті повторного розгляду пропозиції є неможливим, оскільки це порушує п. 18 Особливостей та унеможливлює його реєстрацію в органах Казначейства. З огляду на неможливість усунення виявлених порушень є підстави для відміни тендеру. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
11.08.2025 10:35
-
11.08.2025 10:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лось Марія
Електронна пошта
Телефон
380736198682
Замовник
ЄДРПОУ
08492505
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ЖИТОМИР
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
ВУЛИЦЯ ДМИТРА ДОНЦОВА, будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Будівельні матеріали
Період вимог/скарг з 03.07.2025 15:11 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 15:19 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" код ЄДРПОУ/ІПН: 34973151 (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: Відповідно до пункту 5 Додатку №2 тендерної документації, пропозиція учасника повинна містити детальний опис товару, що пропонується (точну назву виробника, торгову марку та чіткі технічні характеристики відповідно до зазначених вимог). Окрім цього, п. 23 Додатку №5 тендерної документації встановлено, що для підтвердження якості продукції надаються скановані копії документів, що засвідчують проходження випробувань та сертифікацію згідно чинного законодавства України(свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності, у випадку якщо товар не потребує обов’язкової сертифікації надається лист пояснення). Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" не містить інформації про виробника та торгову марку товару, зокрема: Учасником у складі пропозиції не зазначено виробника продукції, а також не надано пояснень, що підтверджують, що запропонований стержень М12?100 входить до сфери дії наданих сертифікатів. Жоден із сертифікатів не містить чіткої ідентифікації даного товару (відсутня згадка про "стержень", "різьбовий", "М12?100", або подібне). У складі пропозиції учасника щодо товарної позиції «Гайка шестигранна DIN 934, М12, клас міцності 6, цинк білий»: – не вказано виробника або торгову марку, що суперечить вимогам п.5 Додатку 2 тендерної документації, якими передбачено обов’язкове зазначення точної назви виробника, торгової марки та чітких технічних характеристик; – не надано сертифіката відповідності, декларації про відповідність або листа-пояснення щодо відсутності обов’язкової сертифікації для гайок, що прямо передбачено тією ж вимогою тендерної документації; – надані учасником сертифікати стосуються виключно іншої продукції (дюбелі, саморізи, будівельні суміші тощо), і не містять згадок про гайки, кріпильні вироби з метричним різьбленням типу DIN 934, або параметри М12/6.0/цинк білий. Встановити зв’язок між запропонованою продукцією і наданими сертифікатами неможливо. У складі пропозиції учасника щодо товарної позиції «Шайба плоска М12, DIN 125, цинк білий (ЦБ)» не вказано виробника або торгову марку, що суперечить вимогам п.5 Додатку 2 тендерної документації, які передбачають зазначення точної назви виробника, торгової марки та чітких технічних характеристик. На позицію №7 (Саморіз для ГК по металу 3,5?25, фосфатований) у складі тендерної пропозиції інформація про виробника/торгову марку відсутня. Позиція №8 (Саморіз для г/к по дереву 3,5?35, фосфатований (100 шт), FD 3,5*35): у складі тендерної пропозиції відсутня інформація про виробника/торгову марку товару. Позиція №9 (Самонаріз для г/к по дереву 3,5 х 55 фосфатовний (100 шт/уп), FD 3,5*55): виробник/торгова марка у пропозиції не зазначений. Позиція №10 (Дюбель поліпропіленовий 6?40 з комірцем, SMT-G) у складі тендерної пропозиції відсутня інформація про виробника/торгову марку. Позиція №11 (Самонаріз для г/к профіля 3,5 х 9,5 пач 100 (ЦБ) FT3.5*9.5) аналогічно до п.10 — інформація про виробника/торгову марку не надана в описі товару. Позиція №12 (Дюбель поліпропілен 6*40 з комірцем з металевим ударним шурупом, SMT-G 6*40): у пропозиції не вказано виробника/торгову марку товару. Свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності або лист-пояснення на цю позицію не надано. Позиція №13 (Дюбель поліпропіленовий з комірцем з металевим ударним шурупом 6*60 п=100, SMT-G 6х60): у пропозиції не вказано виробника/торгову марку товару. Свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності або лист-пояснення на цю позицію не надано. Позиція №14 (Дюбель швидкого монтажу з потайною голівкою 8*80 (100 шт), ЕСМУ-8Х80 (BF)): у пропозиції не вказано виробника/торгову марку товару. Свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності або лист-пояснення на цю позицію не надано. Позиція №15 (Дюбель поліпропілен потайний з металевим ударним шурупом 10*100 (уп. 100 шт)) у пропозиції не вказано виробника/торгову марку товару. Свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності або лист-пояснення на цю позицію не надано. Позиція №16 (Маяк =10=3 м) у пропозиції не вказано виробника/торгову марку товару. Позиція №17 (Клей для мурування газо, пінобетону ПБ-45, ТМ «Polimin» по 25 кг, 32012) у складі пропозиції учасника відсутні свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності або листи-пояснення на вказаний товар. Позиції №18-21 (Цвяхи будівельні): у складі пропозиції учасника надано сертифікат на товари проте не вказано виробника/торгову марку. Позиція №26 (Мін. утеп. Ізовер Roll42 7500/1200/100 30p): учасником не надано свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності або листи-пояснення на вказаний товар. Позиція №27-32 (Пиломатеріали обрізні): учасником не зазначено в пропозиції виробника/торгову марку та не надано свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності або листи-пояснення на вказані товари. Позиція №33-34 (Профнастил ПК-20 цинк, профнастил ПС-8 оцинк 0,45мм): учасником не зазначено в пропозиції виробника/торгову марку та не надано свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності або листи-пояснення на вказані товари. Позиції №35-36 (Профіль СD-60 4 м посилений 18шт/уп, 00-00003702, профіль UD 4 м посилений, 00-001084): учасником не зазначено в пропозиції виробника/торгову марку. Позиції 37-40 (Підвіс універсальний 60/125 0,8 мм, профнастил ПК-35 РЕМА RAL7024, гвинт самонарізаючий даховий з 6-гр. головкою із свердлом з шайбою EPDM по дереву 4,8 х 35 RAL 7024 (100шт/уп): учасником не зазначено в пропозиції виробника/торгову марку та не надано свідоцтва якості, декларації про відповідність, сертифікати відповідності або листи-пояснення на вказані товари. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Слід зазначити, що вказані Замовником документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не повинен звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п.46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Відповідно до п.44 Особливостей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли : 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей ». Відповідно до п.2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.07.2025 15:09
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
30.06.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.07.2025 14:20 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 15:11 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Відповідно до пункту 43 Особливостей та в пункті 5.1.8. розділу V тендерної документації замовника було встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП", ЄДРПОУ 40172470 (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено невідповідності та розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Дане рішення уповноваженої особи було викладено в Протоколі № 394 від 04.07.2025. Натомість, учасник не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, а саме: Згідно пункту 21 Додатку №5 Тендерної документації, для підтвердження фінансової спроможності Учасника, що необхідна для своєчасного виконання договору у складі тендерної пропозиції надається оригінал довідки, виданої обслуговуючим банком (банками), щодо відкритих рахунків та про поточний стан рахунку (відповідає якщо на рахунку є не менше 70% відсотків від вартості закупівлі) та відсутність заборгованості за кредитами, скан-копія оригіналу або нотаріально завірена копія з підписом та печаткою довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. У складі тендерної пропозиції містяться довідки «Довідка про відкриті рах. 04.06.25.pdf», «ДОВІДКА РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП 25 04 заборгованість.pdf», «Довідка залишки на рах. ТОВ РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП 26.06.25.pdf», «Довідка кредити РУФ ПРОФІЛЬ 27.06.25.pdf», що підтверджують наявність відкритих рахунків учасника, поточний стан рахунку, відсутність заборгованість за кредитами, проте у складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія оригіналу або нотаріально завірена копія з підписом та печаткою довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Відповідно до п. 41.1, ст.41, глави 1, розділу ІІ Податкового кодексу України, контролюючими органами оподаткування є податкові органи. Згідно з п. 19 прим. 1.1 ст. 19 прим. 1 ПКУ контролюючі органи, визначені п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПКУ, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій ст. 19 прим. 3 ПКУ здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків (п.п. 19 прим. 1.1.1 п.п. 19 прим. 1.1 ст. 19 прим. 1 ПКУ). Стандартна форма відповідної довідки визначена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733, зареєстрованим у Мін’юсті 27.09.2018 за №1100/32552. 05.07.2025 учасником надано документ під назвою «Довідка про відсутність заборгованості.pdf» від 03.07.2025 №6171/20-40-13-11-23, у якому вказано найменування контролюючого органу — Головне управління ДПС у Харківській області. Однак, аналіз змісту наданого документа та перевірка КЕП на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засвідчили, що довідка була підписана електронним підписом самого учасника — ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП», а не посадовою особою контролюючого органу. Згідно п. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Документ не містить ані власноручного підпису, ані електронного підпису уповноваженої особи податкової служби, а також не містить печатки або нотаріального засвідчення. Таким чином, документ не є довідкою, виданою контролюючим органом, як того вимагає Порядок, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733. Крім того, документ не відповідає встановленій замовником формі, оскільки: – не є скан-копією оригіналу з підписом та печаткою, – не є нотаріально завіреною копією. Враховуючи зазначене, уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника з підстав, викладених вище. Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Оприлюднити інформацію про відхилення в порядку та строки, передбачені Особливостями.
Документи кваліфікації
07.07.2025 14:19
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.07.2025 15:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 40 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП", ЄДРПОУ 40172470, встановлено: 1. Згідно п. 14 Додатку № 5 Тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання умов предмету закупівлі. Учасником надано «Довідка Профнастил про наявність обладнання материільно_техничноі бази 1.pdf», яка містить перелік обладнання, машин тощо. Пунктом 15 Додатку №5 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження вказаної в довідці наявності приміщень (склад, та/ або офіс, та/або виробниче приміщення), транспортних засобів, машин, механізмів надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (договори купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу), або документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг), або інші документи, що підтверджують право власності або користування. У складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують право власності/користування вказаним обладнанням та машинами. Надати відповідні документи. 2. Відповідно до п. 18 Додатку №5 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник має надати довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників не менше 3 осіб. У складі тендерної пропозиції учасника наявна «Довідка про працівників РУФ.pdf», проте пунктом 19 Додатку №2 визначено, що на підтвердження трудових відносин Замовником вимагаються документи що підтверджують трудові відносини та, оскільки дані документи відносяться до персональних даних, листи-згоду з обробкою персональних даних на кожного зазначеного у довідці працівника. У складі тендерної пропозиції наявні згоди на обробку персональних даних Охріменко О.І., Кириченко Т.В., Кусков О.П., Шурко А.О. але документи на підтвердження трудових відносин наявні лише на директора та містяться в документі під назвою «Підтвердження повноваження особи (15).pdf». Надати документи на інших працівників, що залучаються. 3. Згідно пункту 21 Додатку №5 Тендерної документації, для підтвердження фінансової спроможності Учасника, що необхідна для своєчасного виконання договору у складі тендерної пропозиції надається оригінал довідки, виданої обслуговуючим банком (банками), щодо відкритих рахунків та про поточний стан рахунку (відповідає якщо на рахунку є не менше 70% відсотків від вартості закупівлі) та відсутність заборгованості за кредитами, скан-копія оригіналу або нотаріально завірена копія з підписом та печаткою довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. У складі тендерної пропозиції містяться довідки «Довідка про відкриті рах. 04.06.25.pdf», «ДОВІДКА РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП 25 04 заборгованість.pdf», «Довідка залишки на рах. ТОВ РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП 26.06.25.pdf», «Довідка кредити РУФ ПРОФІЛЬ 27.06.25.pdf», що підтверджують наявність відкритих рахунків учасника, поточний стан рахунку, відсутність заборгованість за кредитами, проте у складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія оригіналу або нотаріально завірена копія з підписом та печаткою довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Відповідно до п. 41.1, ст.41, глави 1, розділу ІІ Податкового кодексу України, контролюючими органами оподаткування є податкові органи. Згідно з п. 19 прим. 1.1 ст. 19 прим. 1 ПКУ контролюючі органи, визначені п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПКУ, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій ст. 19 прим. 3 ПКУ здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків (п.п. 19 прим. 1.1.1 п.п. 19 прим. 1.1 ст. 19 прим. 1 ПКУ). Стандартна форма відповідної довідки визначена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733, зареєстрованим у Мін’юсті 27.09.2018 за №1100/32552. Надати відповідну скан-копію оригіналу або нотаріально завірену копію з підписом та печаткою вищевказаної довідки.
Створено
04.07.2025 14:20
Надати до
05.07.2025 14:20
Період вимог/скарг з 11.07.2025 10:39 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 14:20 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Під час перевірки тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Ізоляція-К" код ЄДРПОУ/ІПН: 22044280 (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: Замовником у пункті 25 Додатку 5 тендерної документації було встановлено вимогу надати в складі пропозиції наступний документ: «Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 згідно з вимогами та настановами щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT), виданий органом з оцінки відповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації України.» У складі тендерної пропозиції учасником надано сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 № СУПК.028-23, виданий 01.09.2023, виданий органом сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» таатестат про акредитацію цього органу, виданий НААУ, без розшифровки сфери. Під час розгляду зазначених документів замовником було здійснено перевірку відповідності зазначеного органу вимозі — а саме наявності у нього сфери акредитації, що охоплює сертифікацію систем управління згідно з ISO 37001:2018. У відкритому реєстрі НААУ та за допомогою публічних джерел встановлено, що наданий орган сертифікації не має підтвердженої сфери акредитації, яка б включала ISO 37001:2018 (антикорупційні системи управління). Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Слід зазначити, що вказані Замовником документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не повинен звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п.46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Відповідно до п.44 Особливостей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли : 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей ». Відповідно до п.2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
11.07.2025 10:38
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
07.07.2025 14:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 10:22 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.08.2025 10:22
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 242 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ЖИТОМИР
Контактний телефон:
380736198682
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 242 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ЖИТОМИР
Контактний телефон:
380736198682
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності