Показати схожі тендери

Закупівля Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), хлор рідкий, гіпохлорит натрію, коагулянт/флокулянт на основі сульфату нітрату алюмінія від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-010664-a
Id Tender 6e8bdf98ecb64bed82f682c5cdba620e
План UA-P-2025-06-20-012006-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 15:43
Остання зміна 14.10.2025 08:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
74 600 947.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
746 009.47 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 15:45 до 28.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 15:45
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 15:45
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:09
до 19.09.2025 10:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 17:01
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.09.2025 10:55
до 14.10.2025 08:58
Період уточнень
з 20.06.2025 15:45 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 15:45 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:09 до 19.09.2025 10:55
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:09 до 19.09.2025 10:55
Основні параметри
Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), хлор рідкий, гіпохлорит натрію, коагулянт/флокулянт на основі сульфату нітрату алюмінія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
74 600 947.5 грн.
Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), хлор рідкий, гіпохлорит натрію, коагулянт/флокулянт на основі сульфату нітрату алюмінія
Назва предмета закупівлі
Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), хлор рідкий, гіпохлорит натрію, коагулянт/флокулянт на основі сульфату нітрату алюмінія
Очікувана вартість
74 600 947.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
746009,47
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 14:40
Закінчення аукціону
30.06.2025 15:09
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 583 (тонни)
Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію)
Опис предмета закупівлі
Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію)
Код ДК 021:2015
24313123-9 - Сульфат алюмінію
Кількість
583
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №2 414 (тонни)
Хлор рідкий в автоцистернах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в автоцистернах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
414
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №3 343 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
343
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №4 9 (тонни)
Хлор рідкий в балонах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в балонах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
9
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №5 17 (тонни)
Гіпохлорит натрію
Опис предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію
Код ДК 021:2015
24312220-2 - Гіпохлорит натрію
Кількість
17
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №6 2.5 (тонни)
Коагулянт/флокулянт на основі сульфат нітрату алюмінію
Опис предмета закупівлі
Коагулянт/флокулянт на основі сульфат нітрату алюмінію
Код ДК 021:2015
24313123-9 - Сульфат алюмінію
Кількість
2.5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Пропозиція:
58 100 530.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ"
Пропозиція:
66 393 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Зовнішагротранс-1"
Пропозиція:
69 515 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 14:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Скрипніченко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Yuliya Skrypnichenko
Електронна пошта
Телефон
380667461627
Замовник
ЄДРПОУ
03361715
Назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Kharkivvodokanal"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Повна назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Kharkivvodokanal"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Конторська, 90
Кваліфікація
Лот № 1 Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), хлор рідкий, гіпохлорит натрію, коагулянт/флокулянт на основі сульфату нітрату алюмінія
Період вимог/скарг з 09.07.2025 17:01 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 15:09 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
09.07.2025 17:01
Повідомлення про рішення
07.07.2025 16:47
Електроний протокол про продовження строку
30.06.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
07.07.2025 16:47
Дата кінця розгляду
29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 17:01 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 17:01
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 14.08.2025 17:51 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 14:19 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
14.08.2025 17:51
Повідомлення про рішення
08.08.2025 16:58
Електроний протокол про продовження строку
01.08.2025 14:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
08.08.2025 16:57
Дата кінця розгляду
30.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 17:51 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 17:51
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.09.2025 10:55 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 15:57 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.09.2025 10:55
Довідка НАЗК
19.09.2025 10:55
Повідомлення про рішення
15.09.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-20-010664-a-a1
Підписаний і діє
Номер
39/25
58 100 530.8 грн.
48 417 109 грн.
З ПДВ
Підписано
10.10.2025
Строк дії договору з
10.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
583 (тонни)
Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію)
Номенклатура
Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію)
Кількість
583
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
414 (тонни)
Хлор рідкий в автоцистернах
Номенклатура
Хлор рідкий в автоцистернах
Кількість
414
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
343 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Номенклатура
Хлор рідкий в контейнерах
Кількість
343
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
9 (тонни)
Хлор рідкий в балонах
Номенклатура
Хлор рідкий в балонах
Кількість
9
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
17 (тонни)
Гіпохлорит натрію
Номенклатура
Гіпохлорит натрію
Кількість
17
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2.5 (тонни)
Коагулянт/флокулянт на основі сульфат нітрату алюмінію
Номенклатура
Коагулянт/флокулянт на основі сульфат нітрату алюмінію
Кількість
2.5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361715

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33075701

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.10.2025 08:58
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-13-000063
Дата створення проекту
13.10.2025 17:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.10.2025 17:58
Дата публікації висновку про результати
28.10.2025 15:13
Дата завершення усунення порушень
12.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 177-65-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 №292 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 13.10.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.10.2025 № 292 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-06-20-010664-a 20.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
13.10.2025 17:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ», (далі – Замовник) на 2025 рік, Тендерна документація Замовника, яка затверджена Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 20.06.2025 №4406), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерну пропозицію ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025, договір від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25), пояснення Замовника від 21.10.2025, від 22.10.2025 та від 23.10.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІ, ЯКІ НЕОБХІДНО НАДАТИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації Замтовнгика, для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема: Складену та підписану уповноваженою особою Учасника порівняльну таблицю технічних характеристик товару, встановлених Замовником, та технічних характеристик запропонованого Учасником товару по всіх позиціях товару за формою. Згідно з вимогами Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, на товар який має намір придбати Замовник встановлені технічні характеристики з вимогою до показників не меньше/не більше. На виконання вищезазначених вимог в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» надана порівняльна таблиця із зазначенням конкретних фактичних технічних характеристик запропонованого товару. Згідно з вимогами пункту 2.1 Додатку 3 (Проєкт договору) до тендерної документації Замовника та пункту 2.1 договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25), Постачальник гарантує, що Товар, який поставляється, відповідає: вимогам Технічної специфікації (Додаток №2 до Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору). Проте, в Додатку 2 «Технічна специфікація» до Договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) вказані технічні характеристики товару, які вказані в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника із зазначення вимог до показників не меньше/не більше. Разом з цим, відповідно Додатку 2 «Технічна специфікація» до Договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) на Сульфат алюмінію встановлені технічні характеристики, такі які в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а саме: Зовнішній вигляд - твердий сипкий продукт білого прозорого кольору, без домішок; Вміст Al2O3, %; Не менше 17,0; Масова доля заліза в перерахунку на оксид заліза (III), %; Не більше 0,01; Масова частка нерозчинного у воді осаду,%; Не більше 0,1; Розмір часток 3-40 мм. Відповідно до порівняльної таблиці, яка надна в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» встановлені технічні характеристики на Сульфат алюмінію такі, як: Зовнішній вигляд - Білий, кристалічний (гранульований); Вміст Al2O3, %; 17,23 (+/-0,10); Масова доля заліза в перерахунку на оксид заліза (III), % - 0,03; Масова частка нерозчинного у воді осаду,% - 0,08; Розмір часток 20-40 мм. Стосовно не відповідності технічних характеристик на Сульфат алюмінію встановлених в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та запропанованих в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» в електронній системі закупівель оприлюдненні скарги щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника за номерами UA-2025-06-20-010664-a.b1, UA-2025-06-20-010664-a.b2 та рішення комісії Антимонопольного комітету України від 21.07.2025 №11343-р/пк-пз та від 28.08.2025 № 13251-р/пк-пз (Рішення Органу оскарження: Задоволено), відповідно. Отже, встановлені технічні характеристики в Додатку 2 «Технічна специфікація» до Договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) не відповідають фактичним технічним характеристикам запропонованого товару в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ». Таким чином, враховуючи вищевикладене, Постачальником ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» унеможливлюється постачання товару по договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25), оскільки встановлені технічні характеристики в Додатку 2 «Технічна специфікація» до Договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) не відповідають фактичним технічним характеристикам запропонованого товару в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 20.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезназначеного. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 22.10.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «..Умовами тендерної документації, зокрема Додатком №3 до неї Замовником не передбачено чіткої форми технічної специфікації, яка є Додатком №2 до Проєкту договору, та зазначено, що ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* заповнюються на етапі укладення Договору, у т.ч. на підставі та з урахуванням тендерної пропозиції переможця торгів. Тендерна документація не містить вимог, що в технічній специфікації, на етапі укладання договору, повинні бути зазначені технічні характеристики запропонованого товару саме з порівняльної таблиці наданої Учасником. Інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлені Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації) (розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Тому, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, з урахуванням наданих документів та інформації Учасником ТОВ “АХПС”, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, Сторонами було погоджено викласти Додаток №2 до договору відповідно до вимог Технічної специфікації тендерної документації Замовника, яким відповідають технічні характеристики запропонованого Учасником ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» товару.». Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей, зокрема, визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, саме відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Поряд з тим, згідно з пунктом 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, на порушення пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» договір від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) не у відповідності до змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. В той же час, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей, Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами відповідності умов договору умовам тендерної пропо-зиції переможця процедури закупівлі ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» встановлено порушення вимог пункту 18, абзацу 4 пункту 49 та підпункту 2 пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.10.2025 00:00
Дата публікації
28.10.2025 15:13
Документи висновку
28.10.2025 15:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель відповідно до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.10.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-20-010664-a, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором та оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів, а саме: Лист з попередженням про розірвання Договору про закупівлю товару від 10.10.2025 № 39/25 (42/10-ПЦ/25) та документи, що свідчать про його відправлення.
Дата публікації
04.11.2025 16:06
Документи інформації про усунення порушення
04.11.2025 16:06
-
04.11.2025 16:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), Хлор рідкий в автоцистернах, Хлор рідкий в контейнерах, Хлор рідкий в балонах, Гіпохлорит натрію, Коагулянт/флокулянт на основі сульфат нітрату алюмінію,», ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-20-010664-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.10.2025 17:28
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
16.10.2025 17:30
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), Хлор рідкий в автоцистернах, Хлор рідкий в контейнерах, Хлор рідкий в балонах, Гіпохлорит натрію, Коагулянт/флокулянт на основі сульфат нітрату алюмінію», ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-20-010664-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Необідно надати інформацію та підтверджуючі документи щодо потреби Замовника та визначеного обсягу закупівлі на період 2025 року, а саме: Алюмінію сірчанокислого (сульфат алюмінію), Хлору рідкого в автоцистернах, Хлору рідкого в контейнерах, Хлору рідкого в балонах, Гіпохлориту натрію, Коагулянту/флокулянту на основі сульфат нітрату алюмінію. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.10.2025 18:36
Орган перевірки
24.10.2025 00:00
Документи повідомлення
20.10.2025 18:39
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), Хлор рідкий в автоцистернах, Хлор рідкий в контейнерах, Хлор рідкий в балонах, Гіпохлорит натрію, Коагулянт/флокулянт на основі сульфат нітрату алюмінію», ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-20-010664-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. На виконання вимог Додатку 2 “Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі” до тендерної документації Замовника, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» надана порівняльна таблиця із зазначенням конкретних технічних характеристик запропонованого товару. Проте, в Додатку 2 “Технічна специфікація” до Договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) вказані технічні характеристики товару, які не відповідають технічним характеристикам запропонованого товару Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ». Необхідно надати пояснення щзодо вищезазначеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.10.2025 19:23
Орган перевірки
24.10.2025 00:00
Документи повідомлення
20.10.2025 19:24
-
Відповідь
надання пояснення
Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію та документи) по моніторингу процедури публічної закупівлі Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), хлор рідкий, гіпохлорит натрію, коагулянт/флокулянт на основі сульфату нітрату алюмінія (код ДК 021:2015 — 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-10-13-000063). 1. Розмір очікуваної вартості визначено підрозділом-ініціатором закупівлі КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» шляхом отримання відповідей від учасників ринку на запити цінових пропозицій щодо предмета закупівлі, як середнє арифметичне значення чотирьох отриманих комерційних пропозицій (комерційні пропозиції та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі додаються). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку №2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів. Кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до виробничих потреб структурних підрозділів КП «Харківводоканал» для підготовки питної води.
Рішеня
21.10.2025 10:48
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
надання пояснення
Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення на запит від 20 жовтня 19:23 по моніторингу процедури публічної закупівлі Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), хлор рідкий, гіпохлорит натрію, коагулянт/флокулянт на основі сульфату нітрату алюмінія (код ДК 021:2015 — 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-10-13-000063) Умовами тендерної документації, зокрема Додатком №3 до неї Замовником не передбачено чіткої форми технічної специфікації, яка є Додатком №2 до Проєкту договору, та зазначено, що ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* заповнюються на етапі укладення Договору, у т.ч. на підставі та з урахуванням тендерної пропозиції переможця торгів. Тендерна документація не містить вимог, що в технічній специфікації, на етапі укладання договору, повинні бути зазначені технічні характеристики запропонованого товару саме з порівняльної таблиці наданої Учасником. Інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлені Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації) (розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Тому, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, з урахуванням наданих документів та інформації Учасником ТОВ “АХПС”, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, Сторонами було погоджено викласти Додаток №2 до договору відповідно до вимог Технічної специфікації тендерної документації Замовника, яким відповідають технічні характеристики запропонованого Учасником ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» товару.
Рішеня
22.10.2025 17:47
Замовник
Документи повідомлення
22.10.2025 17:47
-
Відповідь
надання пояснення
Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення на запит від 20 жовтня 18:36 по моніторингу процедури публічної закупівлі Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), хлор рідкий, гіпохлорит натрію, коагулянт/флокулянт на основі сульфату нітрату алюмінія (код ДК 021:2015 — 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-10-13-000063) На підприємстві виробництво, подача і розподіл питної води в м. Харкові здійснюється за поточними технологічними регламентами виробництва питної води на водоочисних спорудах і роботи системи подачі та розподілу води в м. Харкові, затвердженими від 23.06.2020, на які отримано позитивні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Щорічні розрахунки потреби коагулянту та хлору виконується спеціалістами комплексів з урахуванням рекомендацій ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проєктування» (далі - ДБН В.2.5-74:2013), вимог технологічних регламентів роботи очисних споруд водопідготовки КВ «Донець» і КВ «Дніпро», фактичної якості вихідної води, а також на підставі дослідних даних лабораторних досліджень процесів коагуляції, хлоропоглинання, амонізації та стабілізаційної обробки води. На виконання вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (далі - ДСанПіН 2.2.4-171-10) до якості питної води розрахунок потреби реагентів проводиться на підставі аналізу максимальних річних питомих витрат реагентів за останні роки, а також враховуються можливі додаткові непередбачені витрати в разі різкого погіршення якості води в джерелах водопостачання при весняному паводку та літньому цвітінні. В рамках підготовки до пропуску і очищення води на очисних спорудах водопідготовки в період осінньо-весняного паводку на випадок різкого погіршення погодних умов необхідно зробити запас коагулянту на складах. Розрахунок потреби реагентів також виконується з урахуванням вимог п.п. 10.4, 10.27 ДБН В.2.5-74:2013 до реагентного господарства та зберігання 30-добового запасу коагулянту, рахуючи за періодом максимального споживання реагентів. Склади рідкого хлору згідно з вимогами НПАОП 0.00 – 1.23 «Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», розділ V, п. 2, для організацій – споживачів хлору проєктуються на кількість до 15-добової потреби хлору. Фактичні дози реагентів підбираються на основі лабораторних досліджень якості води з джерела на підставі результатів підбору дози у лабораторному моделюванні коагуляції. Реагенти безпосередньо поставляються на очисні споруди комплексів водопідготовки «Донець» і «Дніпро» (далі - КВ «Донець» і КВ «Дніпро»), на майданчики комплексу «Харківводопостачання». На КВ «Донець» - коагулянт, флокулянт і хлор, на КВ «Дніпро» - коагулянт, хлор, вапно і аміачна вода, а на майданчики водопровідних насосних станцій і резервуарів чистої вод «Лідне» у м. Харкові Управління артезіанського водопроводу і насосних станцій комплексу «Харківводопостачання» – хлор і гіпохлорит натрію. Потреба Замовника та визначений обсяг закупівлі на період 2025 року сформована на підставі вищезазначеної інформації та відповідних заявок від КВ «Донець», КВ «Дніпро» і УАВ та НС.
Рішеня
23.10.2025 15:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
74 600 947.5 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380667461627
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
74 600 947.5 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380667461627
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності