Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень Ліцею № 1 міста Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 26 (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) від Ліцей № 1 міста Житомира.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-008500-a
Id Tender 1f85da466af546c19734bd5d69202ef2
План UA-P-2025-06-20-003854-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.06.2025 14:56
Остання зміна 03.07.2025 17:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 965 274 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
49 652.74 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 14:55 до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 14:55
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 14:55
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00
до 03.07.2025 17:58
Залишилось 1 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 17:58
до 09.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.07.2025 17:58
-
Період уточнень
з 20.06.2025 14:55 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 14:55 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 03.07.2025 17:58
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 03.07.2025 17:58
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень Ліцею № 1 міста Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 26 (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 965 274 грн.
Поточний ремонт приміщень Ліцею № 1 міста Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 26 (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень Ліцею № 1 міста Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 26 (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
4 965 274 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49652,74
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень Ліцею № 1 міста Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 26
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, ПРОСП.МИРУ, будинок, 26
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 1
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Ковальчук М.І
Пропозиція:
4 239 601 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 10:35
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Курко Ірина Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380977561480
Замовник
ЄДРПОУ
13581895
Назва (англійською мовою)
Licei № 1 mista Zhitomira
Повна назва
Ліцей № 1 міста Житомира
Повна назва (англійською мовою)
Licei № 1 mista Zhitomira
Поштовий індекс
10004
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
ПРОСП.МИРУ, будинок, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень Ліцею № 1 міста Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 26 (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 03.07.2025 17:58 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 00:00 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
03.07.2025 17:58
Повідомлення про рішення
03.07.2025 17:55
Скарги та рішення
30.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Ковальчук М.І.: 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасник ФОП Ковальчук М.І. надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід №8 від 28.06.2025, однак дана довідка не задовольняє вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, оскільки не містить інформацію про освіту (або кваліфікацію) кожного працівника. Інформація в колонці «різноробочий» не є кваліфікацією зазначених працівників. - Учасник ФОП Ковальчук М.І. на виконання вимог пункту 7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, надав наступні документи: - Довідка щодо субпідрядника/співвиконавця №7 від 28.06.2025, де міститься інформація про залучення послуг ФОП Ковальчука Олександра Миколайовича, як субпідрядника, співвиконавця в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; - Довідка №57 від 28.06.2025 від ФОП Ковальчука Олександра Миколайовича про надання послуг як співвиконавець, субпідрядник; - Довідка №5 від 28.06.2025 де зазначена інформація, що фізична особа-підприємець Ковальчук Микола Іванович повідомляє, надає інфомацію та гарантує, що я як учасник процедури закупівлі не подає тендерну пропозицію об’єднанням учасників та при виконанні даних послуг субпідрядників залучати не планує. Враховуючи вищевикледене, надані документи не задовільняють вимоги пункту 7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, оскільки Учасником надана суперечлива інформація. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - вимоги пункту 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та 7 пункту Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Довідку в довільній формі з інформацією про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника процедури закупівлі. (Учасник повинен вказати в довідці яке саме обладнання та матеріально- технічну базу він має в наявності). - Учасник надає у складі пропозиції довідку про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника. Така довідка у довільній формі, повинна містити інформацію про: • повне найменування та місцезнаходження (юридична та поштова адреси), телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника; • вид послуг, які буде виконувати субпідрядник; • розмір відсотку робіт з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками). Додатково подається лист від субпідрядника, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника субпідрядника та засвідчуються печаткою (у разі наявності) з інформацією про вид послуг, які буде виконувати субпідрядник в рамках надання послуг згідно предмету закупівлі. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників), у складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
02.07.2025 17:50
Надати до
03.07.2025 17:50
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 965 274 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 1 міста Житомира
Контактний телефон:
380977561480
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 965 274 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 1 міста Житомира
Контактний телефон:
380977561480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності