Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування принтерів і БФП; послуги з ремонту принтерів і БФП; послуги з заправки картриджів; послуги з відновлення картриджів від МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-008249-a
Id Tender 5199d1e45445482ba12f2e9b108bc65b
План UA-P-2025-06-20-008920-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.06.2025 14:35
Остання зміна 15.07.2025 15:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
394 752 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 973.76 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 14:26 до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 14:26
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 14:26
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00
до 02.07.2025 16:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 16:05
до 08.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.07.2025 16:05
-
Період уточнень
з 20.06.2025 14:26 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 14:26 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 02.07.2025 16:05
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 02.07.2025 16:05
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування принтерів і БФП; послуги з ремонту принтерів і БФП; послуги з заправки картриджів; послуги з відновлення картриджів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
394 752 грн.
Послуги з технічного обслуговування принтерів і БФП; послуги з ремонту принтерів і БФП; послуги з заправки картриджів; послуги з відновлення картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування принтерів і БФП; послуги з ремонту принтерів і БФП; послуги з заправки картриджів; послуги з відновлення картриджів
Очікувана вартість
394 752 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1973,76
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 104 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування принтерів і БФП
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування принтерів і БФП
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
104
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 70 (послуга)
Послуги з ремонту принтерів і БФП
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту принтерів і БФП
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
70
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 240 (послуга)
Послуги з заправки картриджів
Опис предмета закупівлі
Послуги з заправки картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
240
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 136 (послуга)
Послуги з відновлення картриджів
Опис предмета закупівлі
Послуги з відновлення картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
136
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Вайтер ЮГ"
Пропозиція:
394 728 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 14:35
Оголошення про проведення закупівлі
20.06.2025 14:26
-
Проект договору
Скасування
15.07.2025 15:00
відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг
15.07.2025 15:04
Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг відповідно до пп.1 п.50 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178
15.07.2025 15:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Котенко
Електронна пошта
Телефон
+380482349067
Сайт:
http://mrcodeskyi.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24548180
Повна назва
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Поштовий індекс
65038
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Рибальська балка, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування принтерів і БФП; послуги з ремонту принтерів і БФП; послуги з заправки картриджів; послуги з відновлення картриджів
Період вимог/скарг з 02.07.2025 16:05 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 16:05
Повідомлення про рішення
28.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянуто пропозицію учасника — ТОВ “Вайтер Юг” (далі — учасник) та встановлено, що тендерна пропозиція учасника загалом відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону і відповідає умовам тендерної документації, окрім: - п.2.1. додатку 1 — учасник у складі тендерної пропозиції надає - гарантійний лист в довільній формі, в якому Учасник гарантує, що запасні частини є оригінальними (від виробника відповідного обладнання), або їх еквівалентами. Вразі якщо Учасник планує використовувати еквівалент, він має надати в складі своєї пропозиції гарантійний лист про можливість використання запропонованого Учасником еквіваленту без погіршення технічних характеристик обладнання та його ресурсу із збереженням умов гарантійного ремонту з боку виробника. Учасник не у повному обсязі надав інформацію, в якому обладнанні будуть використовуватися оригінальні (від виробника відповідного обладнання) запасні частини, а в якому еквівалент (без погіршення технічних характеристик обладнання). Відповідно до п.43 особливостей, затв.Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються в тому числі помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме, привести у відповідність: - гарантійний лист в довільній формі, в якому Учасник гарантує, що запасні частини є оригінальними (від виробника відповідного обладнання) для БФП Xerox і збереження умов гарантійного ремонту з боку виробника. Пропонується надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
Створено
01.07.2025 15:12
Надати до
02.07.2025 15:12
Договір
UA-2025-06-20-008249-a-a1
Очікує підписання
394 728 грн.
394 728 грн.
З ПДВ
Номенклатура
104 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування принтерів і БФП
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування принтерів і БФП
Кількість
104
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
70 (послуга)
Послуги з ремонту принтерів і БФП
Номенклатура
Послуги з ремонту принтерів і БФП
Кількість
70
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
240 (послуга)
Послуги з заправки картриджів
Номенклатура
Послуги з заправки картриджів
Кількість
240
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
136 (послуга)
Послуги з відновлення картриджів
Номенклатура
Послуги з відновлення картриджів
Кількість
136
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Повна назва
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24548180

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Вайтер ЮГ"
Повна назва
ТОВ "Вайтер ЮГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34552637

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
394 752 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Контактний телефон:
+380482349067
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
394 752 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Контактний телефон:
+380482349067
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності