Показати схожі тендери
Закупівля Навчальне обладнання для навчального кабінету біології закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності, а саме для комунального закладу Шосткинська гімназія, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (пілотний заклад базової освіти) від Управління освіти Шосткинської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-008153-a
Id Tender 9ec8c9ceb77e4fb4aa133e22de3c122f
План UA-P-2025-06-20-008974-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 14:28
Остання зміна 09.07.2025 10:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
144 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
721.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 14:28 до 28.06.2025 14:28
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 14:28
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 14:28
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 14:28
до 01.07.2025 12:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 12:08
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 12:08
до 09.07.2025 10:27
Період уточнень
з 20.06.2025 14:28 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 14:28 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 14:28 до 01.07.2025 12:08
Період кваліфікації
з 28.06.2025 14:28 до 01.07.2025 12:08
Основні параметри
Навчальне обладнання для навчального кабінету біології закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності, а саме для комунального закладу Шосткинська гімназія, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (пілотний заклад базової освіти)
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
144 300 грн.
Навчальне обладнання для навчального кабінету біології закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності, а саме для комунального закладу Шосткинська гімназія, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (пілотний заклад базової освіти)
Назва предмета закупівлі
Навчальне обладнання для навчального кабінету біології закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності, а саме для комунального закладу Шосткинська гімназія, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (пілотний заклад базової освіти)
Очікувана вартість
144 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
721,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 15 (штуки)
мікроскоп
Опис предмета закупівлі
мікроскоп
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Інститутська,4 (Гімназія)
Дата постачання по
25.12.2025 14:28
Позиція : №2 1 (штуки)
модель "Скелет людини"
Опис предмета закупівлі
модель "Скелет людини"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Інститутська,4 (Гімназія)
Дата постачання по
25.12.2025 14:28
Позиція : №3 1 (штуки)
торс людини (двостатевий)
Опис предмета закупівлі
торс людини (двостатевий)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Інститутська,4 (Гімназія)
Дата постачання по
25.12.2025 14:28
Позиція : №4 10 (штуки)
підставка-тренога
Опис предмета закупівлі
підставка-тренога
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Інститутська,4 (Гімназія)
Дата постачання по
25.12.2025 14:28
Позиція : №5 1 (штуки)
набір "Скелети хордових" 4 моделі
Опис предмета закупівлі
набір "Скелети хордових" 4 моделі
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Інститутська,4 (Гімназія)
Дата постачання по
25.12.2025 14:28
Позиція : №6 1 (штуки)
Прилад для порівняння вмісту СО2 у повітрі, що вдихається і видихається
Опис предмета закупівлі
Прилад для порівняння вмісту СО2 у повітрі, що вдихається і видихається
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Інститутська,4 (Гімназія)
Дата постачання по
25.12.2025 14:28
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Сплачується Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2025 року
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Мірошник Владислав Андрійович
Пропозиція:
141 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 14:50
Оголошення про проведення закупівлі
20.06.2025 14:43
Критерії прийнятності
20.06.2025 14:43
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
20.06.2025 14:23
Критерії прийнятності
20.06.2025 14:23
Критерії прийнятності
20.06.2025 14:23
Критерії прийнятності
20.06.2025 14:23
Критерії прийнятності
Проект договору
20.06.2025 14:23
Критерії прийнятності
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бортяш Олена Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bortyash Olena Bolodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380544971837
Факс
+380544971729
Замовник
ЄДРПОУ
22978663
Назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Повна назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Поштовий індекс
41100
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Шостка
Адреса
вул.Садовий бульвар,буд.9
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальне обладнання для навчального кабінету біології закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності, а саме для комунального закладу Шосткинська гімназія, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (пілотний заклад базової освіти)
Період вимог/скарг з 01.07.2025 12:08 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 14:28 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 12:09
Довідка НАЗК
01.07.2025 12:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.06.2025 14:28
Витяг з ЄДР
28.06.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 14:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 14:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 30.06.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Фізичною особою-підприємцем Мірошник Владиславом Андрійовичем (код ЄДРПОУ 3421809072) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Навчального обладнання для навчального кабінету біології закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності, а саме для комунального закладу Шосткинська гімназія, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (пілотний заклад базової освіти), код CVP ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6 Навчальне обладнання) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором:№ UA-2025-06-20-008153-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах: 1. Учасник ФОП Мірошник Владислав Андрійович (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції вказав у довідці №7 від 27.06.2025р. відповідно до Додатку №2 Зразку №3 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів)» тендерної Документації № 46 від 20.06.2025 року наявність аналогічного договору № 09-09 від 09.09.2020 року заключений з Гніздинською ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Петра Яцика ну суму 21831,00 грн. за аналогічним предметом закупівлі. Поряд з цим надано копію самого договору та лист –відгук від Гніздинської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Петра Яцика з іншим номером договору та датою заключення. Таким чином в довідці №7 від 27.06.2025р. в пункті 1 зазначено Договір №09-09 від 09.09.2020, в листі-відгукі – Договір №02-07/9 від 02.07.2020, в сканкопії договору – Договір №07-07/9 від 07.07.2020. Також слід зауважити, що копії рахунків та накладних, що додані до аналогічних договорів №50/09 від 25.09.2020 та №57/10 від 06.10.2020 не містять ані номера, ані дати. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції вказав у довідці №3 від 27.06.2025р. відповідно до Додатку №2 Зразку №1 «Довідка про наявність транспортних засобів, машин , механізмів, необхідних для постачання товару)» тендерної Документації № 46 від 20.06.2025 року зазначив, що доставка товару, пропонованого до постачання в рамках тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Мірошника Владислава Андрійовича, в рамках даного тендеру буде здійснена кур’єром Нової пошти, а в листі-гарантії щодо доставки товару та завантажувально-розвантажувальних робіт №8 від 27.06.2025 вказав, що доставка товару, який пропонується до постачання в рамках тендерної пропозиції, завантажувальні-розвантажувальні роботи буду здійснюватися транспортом Фізичної особи-підприємця Мирошника Владислава Андрійовича. Проте такий транспорт в довідці №3 від 27.06.2025 не було зазначено. Також в листі-роз’ясненні щодо ненадання окремих документів у складі тендерної пропозиції №3 /1 від 27.06.2025 Учасник повідомляє. що «…не використовує у власній підприємницькій діяльності власне або орендоване обладнання чи транспортні засоби для доставки товару, оскільки функцію логістики виконує сторонній професійний оператор – «Нова пошта»…». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону). Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним, ВИРІШИЛА У зв’язку з розбіжностями в номері та даті аналогічного договору (позиція 1) між інформацією що вказана безпосередньо в довідці №7 від 27.06.2025, копією договору та відповідним листом-відгуком; відсутність номерів та дати в накладних та рахунках, що підтверджують виконання аналогічних договорів по позиціях 2 та 3 довідки №7 від 27.06.2025 та розбіжністю між інформацією про наявність (або відсутність) власного транспорту на момент подання тендерної пропозиції, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах в електронній системі закупівель, та 1. Учаснику ФОП Мірошник Владислав Андрійович виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей. 2. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей. Економіст централізованої бухгалтерії, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Оксана САВЧЕНКО
Створено
30.06.2025 11:53
Надати до
01.07.2025 11:53
Договір
UA-2025-06-20-008153-a-a1
Підписаний і діє
Номер
315
141 000 грн.
141 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 (штуки)
мікроскоп
Номенклатура
мікроскоп
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
модель "Скелет людини"
Номенклатура
модель "Скелет людини"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
торс людини (двостатевий)
Номенклатура
торс людини (двостатевий)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
підставка-тренога
Номенклатура
підставка-тренога
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
набір "Скелети хордових" 4 моделі
Номенклатура
набір "Скелети хордових" 4 моделі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Прилад для порівняння вмісту СО2 у повітрі, що вдихається і видихається
Номенклатура
Прилад для порівняння вмісту СО2 у повітрі, що вдихається і видихається
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Повна назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22978663

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Мірошник Владислав Андрійович
Повна назва
ФОП Мірошник Владислав Андрійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3421809072

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 10:27
Повідомлення про договір
09.07.2025 10:23
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
144 300 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 14:28
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
144 300 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 14:28
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності