Показати схожі тендери
Закупівля Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікативної кампанії щодо надання інформації про нові сервіси та пільги для Захисників та Захисниць України та членів їхніх родин)) від ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-007847-a
Id Tender 7e7775b6f3354a0b9ce06fa5090e4f16
План UA-P-2025-06-05-009497-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 14:17
Остання зміна 09.07.2025 14:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
410 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 050 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 14:17 до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 14:17
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 14:17
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00
до 01.07.2025 15:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 15:51
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 15:51
до 09.07.2025 14:32
Період уточнень
з 20.06.2025 14:17 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 14:17 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 01.07.2025 15:51
Період кваліфікації
з 28.06.2025 00:00 до 01.07.2025 15:51
Основні параметри
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікативної кампанії щодо надання інформації про нові сервіси та пільги для Захисників та Захисниць України та членів їхніх родин))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
410 000 грн.
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікативної кампанії щодо надання інформації про нові сервіси та пільги для Захисників та Захисниць України та членів їхніх родин))
Назва предмета закупівлі
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікативної кампанії щодо надання інформації про нові сервіси та пільги для Захисників та Захисниць України та членів їхніх родин))
Очікувана вартість
410 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікативної кампанії щодо надання інформації про нові сервіси та пільги для Захисників та Захисниць України та членів їхніх родин))
Код ДК 021:2015
79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОНОНЧУК ЄВГЕНІЙ ІГОРОВИЧ"
Пропозиція:
402 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 14:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лесенко Наталія
Електронна пошта
Телефон
380442350787
Замовник
ЄДРПОУ
25695762
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 50-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікативної кампанії щодо надання інформації про нові сервіси та пільги для Захисників та Захисниць України та членів їхніх родин))
Період вимог/скарг з 01.07.2025 15:51 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 15:52
Довідка НАЗК
01.07.2025 15:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КОНОНЧУКА ЄГЕНІЯ ІГОРОВИЧА, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-06-20-007847-a: ? Учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не надав листи підтвердження від 9-ти радіостанцій, що відповідають вимогам, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, завірені печаткою та підписом, щодо згоди та можливості поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) в обсязі згідно наданої цінової пропозиції; ? Учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не надав листи-підтвердження від оператора/власника площини зовнішньої реклами, щодо технічної можливості розміщення зовнішньої реклами відповідно до визначеної кількості, технічних характеристик та часового проміжку визначеного Додатком 1 до Тендерної документації, завірені печаткою та підписом оператора. В листі підтвердженні має бути зазначена конкретна назва інформаційно-комунікативної кампанії для якої бронюються рекламні площини; ? Учасник не надав Довідку у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у разі залучення), або довідку в довільній формі про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: ? листи підтвердження від 9-ти радіостанцій, що відповідають вимогам, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, завірені печаткою та підписом, щодо згоди та можливості поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) в обсязі згідно наданої цінової пропозиції; ? підтвердження від оператора/власника площини зовнішньої реклами, щодо технічної можливості розміщення зовнішньої реклами відповідно до визначеної кількості, технічних характеристик та часового проміжку визначеного Додатком 1 до Тендерної документації, завірені печаткою та підписом оператора. В листі підтвердженні має бути зазначена конкретна назва інформаційно-комунікативної кампанії для якої бронюються рекламні площини; ? Довідку у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у разі залучення), або довідку в довільній формі про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Створено
30.06.2025 14:45
Надати до
01.07.2025 14:45
Договір
UA-2025-06-20-007847-a-b1
Підписаний і діє
Номер
09/07/1
402 000 грн.
402 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікативної кампанії щодо надання інформації про нові сервіси та пільги для Захисників та Захисниць України та членів їхніх родин))
Номенклатура
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікативної кампанії щодо надання інформації про нові сервіси та пільги для Захисників та Захисниць України та членів їхніх родин))
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
402 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25695762

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КОНОНЧУК ЄВГЕНІЙ ІГОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КОНОНЧУК ЄВГЕНІЙ ІГОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3337210496

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 14:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
410 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
410 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності