Показати схожі тендери

Закупівля Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ Сумська ЗОШ №20 м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Металургів, 71 (ДК 021:2015- 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів ) від Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-007552-a
Id Tender c8314b796f9e405abb170ddc729769d2
План UA-P-2025-06-20-009089-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.06.2025 14:00
Остання зміна 05.09.2025 11:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 261 249.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
106 306.25 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 13:59 до 07.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 13:59
до 04.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 13:59
до 04.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.07.2025 13:32
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 15:38
до 10.08.2025 00:00
Період уточнень
з 20.06.2025 13:59 до 04.07.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 13:59 до 04.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.07.2025 13:32
Основні параметри
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ Сумська ЗОШ №20 м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Металургів, 71 (ДК 021:2015- 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів )
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 261 249.2 грн.
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ Сумська ЗОШ №20 м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Металургів, 71
Назва предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ Сумська ЗОШ №20 м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Металургів, 71
Очікувана вартість
21 261 249.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
106306,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.07.2025 13:09
Закінчення аукціону
08.07.2025 13:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ Сумська ЗОШ №20 м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Металургів, 71
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Металургів, 71
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО"
Пропозиція:
18 379 725.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ СУМИСЛАВБУД
Пропозиція:
19 177 655 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.07.2025 13:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 14:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Суровицька
Електронна пошта
Телефон
+380542225521
Замовник
ЄДРПОУ
00433331
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ Сумська ЗОШ №20 м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Металургів, 71
Період вимог/скарг з 10.07.2025 15:38 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 13:32 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено наступне. 1. Вимогами підпункту 2 пункту 17 «Дозвільні та інші документи, які мають бути подані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)», (далі – Додаток № 1) передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема: - вантажопідіймальні крани. Водночас Додатком № 1 також передбачено, що договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та оформлені з додержанням вимог законодавства. У складі тендерної пропозиції учасником надано файл «6.1. Декларація Кран.pdf», який містить декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, згенеровану порталом «Дія». Проте, за результатами перевірки наявності зазначеної декларації в офіційному реєстрі Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (https:// pns.dsp.gov.ua) встановлено відсутність наданої Учасником декларації на сайті. Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок № 1107), територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – декларація) на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Також, згідно з пунктом 20 Порядку № 1107 Держпраці та її територіальні органи ведуть реєстр дозволів в установленому порядку, узагальнюють інформацію про видані та анульовані дозволи і оприлюднюють її у медіа та на власному веб-сайті. Держпраці та її територіальні органи вносять до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості про дозволи (зареєстровані декларації) в установленому порядку. Відповідно до Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у додатку 3 до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, оприлюдненню у формі відкритих даних органами Держпраці підлягає, зокрема, реєстр декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Слід зазначити, що на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (https://pns.dsp.gov.ua) оприлюднені декларації інших суб’єктів господарювання, в тому числі, зареєстровані у січні-липні 2025 року. Таким чином, надана учасником декларація, не оформлена з додержанням вимог законодавства в частині її належної реєстрації та оприлюднення інформації, що не відповідає вимогам чинних нормативних документів. Відповідно, Учасник не надав декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: вантажопідіймальні крани, що не відповідає вимогам пункту 17 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
10.07.2025 15:38
Повідомлення про рішення
08.07.2025 13:32
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 15:38 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 15:38
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.08.2025 14:22 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 14:14 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено наступне. Вимогами Додатку 1 до Тендерної документації передбачено підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» шляхом надання: 3.1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору), складена за формою Таблиці 4 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою Аналогічним вважається договір підряду (не менше одного), предметом якого є виконання робіт з нового будівництва/ реконструкції/реставрації чи капітального ремонту приміщення (будівлі, споруди), в межах якого Учасником виконувались наступні види робіт: - заміна вікон та дверей з металопластику на фасадах; - улаштування покрівлі з металочерепиці; - улаштування покрівлі із полімерної мембрани; - улаштування водозбірної системи; - заміна систем опалення. 3.2. Для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати: 3.2.1 копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких); 3.2.2 копії підтверджуючих документів щодо фактичного виконання робіт за договором: 1) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), що містять підтвердження виконання робіт із зазначеного переліку; 2) довідка(-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що підтверджують часткове або повне виконання договору. 3.2.3. відгук (и) від контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, щодо виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; предмету договору, вартість фактично виконаних робіт по договору, стану виконання договору (в повному обсязі/не повне/виконується). Аналогічний договір може бути як повністю виконаний договір, так і такий, що перебуває у процесі виконання, за умови підтвердження виконання зазначених вище видів робіт. Досвід виконання аналогічного договору може бути підтверджено одним або декількома договорами, що у сукупності містять виконання всіх зазначених видів робіт. У складі пропозиції Учасника було надано Договір підряду №24-06-03 від 03.06.2024р., укладений з ТОВ «Сумський завод металоконструкцій» на загальну суму 1 341 408,00 грн. з ПДВ з договірною ціною, акт приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), відгук ТОВ «Сумський завод металоконструкцій» №06-09-24 від 06.09.2024р. Зважаючи, що наданий Договір підряду №24-06-03, а також акт приймання виконаних будівельних робіт і довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат датовані 2024р., відгук ТОВ «Сумський завод металоконструкцій» №06-09-24 видано 06.09.2024р., а згідно наданої Договірної ціни капітальний ремонт здійснюється у 2025 році, у Замовника виникла обґрунтована потреба у перевірці достовірності факту виконання наданого Договору підряду №24-06-03 від 03.06.2024р. Відповідно до пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: б)… для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. На дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений ПКУ термін (п. 201.1 ст. 201 ПКУ). В порядку пункту 42 Особливостей, Замовник звернувся за підтвердженням інформації, наданої Учасником про виконання Договору підряду №24-06-03 від 03.06.2024р., до ГУ ДПС у Сумській області як органу державної влади відповідної компетенції, та отримав у відповідь Лист №4816/5/18-28-04-01-14 від 24.07.2025р., відповідно до якого за даними Єдиного реєстру податкових накладних у період з дати укладення договору до цього часу реєстрація податкових накладних з номенклатурою «капітальний ремонт частини будівлі ТОВ «Сумський завод металоконструкцій» за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 122» (договір №24-06-03 від 03.06.2024р.) відсутня. Тобто перевірка в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) за запитом до ГУ ДПС у Сумській області показала, що податкові накладні за цим договором не реєструвалися. Це прямо суперечить вимогам Податкового кодексу України (ПКУ), згідно з яким на дату виникнення податкових зобов'язань (у даному випадку - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг) платник податків зобов'язаний скласти та зареєструвати податкову накладну в ЄРПН. Відсутність податкових накладних є об'єктивним підтвердженням того, що роботи, зазначені в актах КБ-2в та довідці КБ-3, не виконувалися. Таким чином, надані Учасником документи щодо виконання аналогічного договору не підтверджуються об’єктивною інформацією з Єдиного реєстру податкових накладних. Отже, надання недостовірної інформації щодо виконання аналогічного договору є суттєвою підставою для відхилення пропозиції, оскільки це прямо впливає на оцінку відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, що є ключовим етапом у визначенні переможця тендеру. Без належного підтвердження досвіду учасник не може вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію про виконання Договору підряду №24-06-03 від 03.06.2024р., що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, оскільки вона стосується підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Документи кваліфікації
04.08.2025 14:22
Повідомлення про рішення
01.08.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 14:22 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 09:59
Електроний протокол про продовження строку
04.08.2025 14:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерної пропозицій, у зв’язку із необхідністю розгляду значного обсягу документів, що подано Учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника за Закупівлею
Дата продовження строку розгляду
08.08.2025 09:59
Дата кінця розгляду
02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 11:43 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 11:43
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
21 261 249.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
21 261 249.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.07.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності