Показати схожі тендери

Закупівля Системний блок на базі процесора Intel Core i5 (30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) від Виконавчий комітет Машівської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-007377-a
Id Tender 4018bffb9c9b4ded97736e2e34fd00fd
План UA-P-2025-06-20-008270-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.06.2025 13:53
Остання зміна 03.07.2025 15:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
80 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
400 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 13:52 до 30.06.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 13:52
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 13:52
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2025 12:57
до 03.07.2025 15:34
Залишилось 5 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 15:34
до 09.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.07.2025 15:34
-
Період уточнень
з 20.06.2025 13:52 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 13:52 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 12:57 до 03.07.2025 15:34
Період кваліфікації
з 01.07.2025 12:57 до 03.07.2025 15:34
Основні параметри
Системний блок на базі процесора Intel Core i5 (30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
80 000 грн.
Системний блок на базі процесора Intel Core i5
Назва предмета закупівлі
Системний блок на базі процесора Intel Core i5
Очікувана вартість
80 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.07.2025 12:22
Закінчення аукціону
01.07.2025 12:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системний блок на базі процесора Intel Core i5
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39400, Україна, Полтавська область, селище Машівка, вул.Незалежності, 113
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної. Оплата здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
66 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
68 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЩЕСНЯК ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
75 399 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
66 498 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.07.2025 12:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Леонідівна Філенко
Електронна пошта
Телефон
+380999406834
Замовник
ЄДРПОУ
04381467
Повна назва
Виконавчий комітет Машівської селищної ради
Поштовий індекс
39400
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
селище міського типу Машівка
Адреса
вул. Незалежності, буд. 113
Кваліфікація
Лот № 1 Системний блок на базі процесора Intel Core i5
Період вимог/скарг з 03.07.2025 15:34 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 12:57 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 15:34
Довідка НАЗК
03.07.2025 15:34
Повідомлення про рішення
01.07.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.У складі тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (файл «Кваліфікаційні критерії .pdf») не за встановленою формою; 2.У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-погодження з проектом договору (Файл «Лист згода з умовами договору.pdf»), в якому надає згоду на підписання договору про закупівлю в редакції проекту договору, оприлюдненого Замовником в додатку 5 до оголошення. ПРОТОКОЛ №42__ уповноваженої особи Виконавчий комітет Машівської селищної ради Назва підприємства 02.07.2025 14:45 селище Машівка с. Селещина-1 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 20 червня 2025 року №38 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Системний блок на базі процесора Intel Core i5), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-20-007377-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (код ЄДРПОУ: 30256061). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 2 3 4 1. У складі тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (файл «Кваліфікаційні критерії .pdf») не за встановленою формою Пункт 1.1.1. додатку 3 тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за встановленою формою, наведеною в таблиці 1 Додатку 1.1 тендерної документації.» Відповідно до пункту 1.1.1. додатку 3 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції довідку за встановленою формою, наведеною в таблиці 1 Додатку 1.1 тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-погодження з проектом договору (Файл «Лист згода з умовами договору.pdf»), в якому надає згоду на підписання договору про закупівлю в редакції проекту договору, оприлюдненого Замовником в додатку 5 до оголошення Пункт 5.2 додатку 5 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НЕОБХІДНО НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДЛЯ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ»: «Лист в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з Проєктом договору…». «Проєкт Договору» розміщений в Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5.2. додатку 5 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції лист-погодження з проектом договору, в якому надає згоду на підписання договору про закупівлю в редакції проекту договору, оприлюдненого Замовником в додатку 6 до оголошення Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 02 липня 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ". Уповноважена особа виконавчого комітету Машівської селищної _ради_________________ (найменування замовника) ________________ (підпис) _Інна ФІЛЕНКО_________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Створено
02.07.2025 14:51
Надати до
03.07.2025 14:51
Договір
UA-2025-06-20-007377-a-a1
Очікує підписання
66 498 грн.
66 498 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Системний блок на базі процесора Intel Core i5
Номенклатура
Системний блок на базі процесора Intel Core i5
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Машівської селищної ради
Повна назва
Виконавчий комітет Машівської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04381467

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30256061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
80 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:01
Замовник:
Виконавчий комітет Машівської селищної ради
Контактний телефон:
+380999406834
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
80 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:01
Замовник:
Виконавчий комітет Машівської селищної ради
Контактний телефон:
+380999406834
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності