Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з благоустрою дороги в урочищі Дем’янів Лаз садового товариства «Лісова пісня» в м. Івано-Франківську» від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-006855-a
Id Tender 7f3cd914aeb747ccaa33dda5a1eea841
План UA-P-2025-06-20-008304-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.06.2025 13:44
Остання зміна 27.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 994 817.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 13:40 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 13:40
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 13:40
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 14:52
до 21.07.2025 15:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 17:01
до 27.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.07.2025 15:58
-
Період уточнень
з 20.06.2025 13:40 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 13:40 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 14:52 до 21.07.2025 15:58
Період кваліфікації
з 02.07.2025 14:52 до 21.07.2025 15:58
Основні параметри
«Послуги з благоустрою дороги в урочищі Дем’янів Лаз садового товариства «Лісова пісня» в м. Івано-Франківську»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 994 817.2 грн.
«Послуги з благоустрою дороги в урочищі Дем’янів Лаз садового товариства «Лісова пісня» в м. Івано-Франківську»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з благоустрою дороги в урочищі Дем’янів Лаз садового товариства «Лісова пісня» в м. Івано-Франківську»
Очікувана вартість
2 994 817.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30000,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.07.2025 14:29
Закінчення аукціону
02.07.2025 14:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з благоустрою дороги в урочищі Дем’янів Лаз садового товариства «Лісова пісня» в м. Івано-Франківську»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Івано-ФранківськАвтодор"
Пропозиція:
2 580 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПБС
Пропозиція:
2 550 007 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.07.2025 14:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
20.06.2025 13:31
Критерії оцінки
20.06.2025 13:31
Проект договору
20.06.2025 13:31
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сміжак Галина
Електронна пошта
Телефон
380342530651
Замовник
ЄДРПОУ
05397574
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з благоустрою дороги в урочищі Дем’янів Лаз садового товариства «Лісова пісня» в м. Івано-Франківську»
Період вимог/скарг з 17.07.2025 17:01 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 14:52 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). При розгляді тендерної пропозиції Учасника на відповідність Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» виявлено наступні зауваження: 1. В абзаці 6 Додатку 3 до тендерної документації визначено наступне «При формуванні ціни тендерної пропозиції учасник здійснює розрахунок заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. №281 (із змінами), а також відповідно до рішень Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 14.02.2025р. №140 та від 14.03.2025р. №280. Розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва (нове будівництво, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічне переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади, коштів комунальних підприємств, установ та організацій Івано-Франківської міської ради, не може перевищувати встановлений розмір на 2025 рік. Відповідно до Рішень Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 14.02.2025р. №140 та від 14.03.2025 р. №280 встановлено на 2025 рік розмір кошторисної заробітної плати в розмірі 19000 (дев’ятнадцять тисяч) гривень. В тендерній пропозиції надано Інформаційну довідку №26/06-12 від 26.06.2025 року, де вказано, що Учасник при формуванні договірної ціни використав розмір кошторисної заробітної плати- 21000 гривень, що є невідповідністю вимогам Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» 2.В абзаці 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації визначено, що ціна тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується виходячи з обсягу надання послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та поточних цін на них. До ціни тендерної пропозиції повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), в тому числі: - договірна ціна; - локальний(-і) кошторис(-и) з розрахунком договірної ціни; - відомість ресурсів до тендерної пропозиції по кожному локальному кошторису з розрахунком договірної ціни (з економічним обґрунтуванням змін при наявності); - розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково – аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат до тендерної пропозиції (по кожному локальному кошторису з розрахунком договірної ціни) – при наявності; - розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково – аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам) – при наявності; - розрахунок прибутку до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам) – при наявності; - графік надання послуг. Учасник не надав у складі Тендерної пропозиції розрахунки показника загальновиробничих витрат виконаних розрахунково-аналітичним методом, що є обов’язковою вимогою відповідно до абзацу 4 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» . Учасник не надав у складі Тендерної пропозиції розрахунки розрахунки показника адміністративних витрат виконаних розрахунково-аналітичним методом, що є обов’язковою вимогою відповідно до абзацу 4 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» . 3. В абзаці 13 додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено вимогу Асфальтобетонний(-ні) завод(-и) (виробництво(-ва)) повинен(-ні) мати дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, тому учасник обов’язково надає у складі пропозиції скан-копію з оригіналу вищезазначеного дозволу. В тендерній пропозиції Учасника відсутній дозвіл ( уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря виданий Асфальтобетонному заводу, що є невідповідністю вимогам Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» . Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
17.07.2025 16:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
09.07.2025 17:28
Електроний протокол про продовження строку
02.07.2025 16:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.07.2025 17:28
Дата кінця розгляду
31.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 21.07.2025 15:58 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 17:01 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). При розгляді тендерної пропозиції Учасника на відповідність Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» виявлено наступні зауваження: 1.В абзаці 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено вимогу: «Ціна тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується виходячи з обсягу надання послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та поточних цін на них. До ціни тендерної пропозиції повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), в тому числі: - договірна ціна; - локальний(-і) кошторис(-и) з розрахунком договірної ціни; - відомість ресурсів до тендерної пропозиції по кожному локальному кошторису з розрахунком договірної ціни (з економічним обґрунтуванням змін при наявності); - розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково – аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат до тендерної пропозиції (по кожному локальному кошторису з розрахунком договірної ціни) – при наявності; - розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково – аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам) – при наявності; - розрахунок прибутку до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам) – при наявності; - графік надання послуг. В процесі перевірки договірної ціни та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни виявлено наступні невідповідності між «Договірна ціна» та «Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни»: - відрізняється загальна вартість послуг: в договірній ціні – 2 899 824,00 гривень з ПДВ, а в Локальному кошторисі з розрахунком договірної ціни – 2 892 264, 00 гривень з ПДВ, в тому числі наявна невідповідність в прямих витратах, прибутку, адміністративних витратах, загально-виробничих витратах, ПДВ тощо. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
21.07.2025 15:55
Повідомлення про рішення
17.07.2025 17:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 994 817.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342530651
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 994 817.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342530651
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності