Показати схожі тендери

Закупівля Сіль таблетована від РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-006575-a
Id Tender 34a218404da346a18db03b950d9d2c12
План UA-P-2025-06-20-007997-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 13:11
Остання зміна 09.07.2025 09:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
770 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 000 грн. (0,91 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 13:10 до 28.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 13:10
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 13:10
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:13
до 02.07.2025 10:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 16:21
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 10:19
до 09.07.2025 09:28
Період уточнень
з 20.06.2025 13:10 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 13:10 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:13 до 02.07.2025 10:19
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:13 до 02.07.2025 10:19
Основні параметри
Сіль таблетована
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
770 000 грн.
Сіль таблетована
Назва предмета закупівлі
Сіль таблетована
Очікувана вартість
770 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7000,0
0,91 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 13:44
Закінчення аукціону
30.06.2025 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сіль таблетована
Код ДК 021:2015
14430000-4 - Випарена сіль і чистий хлорид натрію
Кількість
55
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, м. Рівне, склад Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ФІРМА РОМ"
Пропозиція:
764 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
530 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІКО"
Пропозиція:
665 999.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 13:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 13:11
Оголошення про проведення закупівлі
20.06.2025 13:10
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.06.2025 13:10
Проект договору
20.06.2025 13:10
Критерії прийнятності
20.06.2025 13:10
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Дідух
Електронна пошта
Телефон
+380504300327
Замовник
ЄДРПОУ
03361678
Повна назва
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівненський р-н
Адреса
м. Рівне
Кваліфікація
Лот № 1 Сіль таблетована
Період вимог/скарг з 30.06.2025 16:21 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 14:13 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.06.2025 16:21
Повідомлення про рішення
30.06.2025 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.07.2025 10:14 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 16:21 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.07.2025 10:14
Повідомлення про рішення
30.06.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.) Відповідно до п. 6 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, встановлена вимога щодо документів, які повинен надати Учасник у складі пропозиції, зокрема: - Довідка у довільній формі із зазначенням країни виробника товару. Учасник ТОВ «МЕРКУРІКО» у складі своєї пропозиції надав документ «5. Довідка щодо країни.pdf», де у довідці в довільній формі зазначено, що країна виробник є Туреччина. Однак на підтвердження технічних характеристик на запропонований товар Учасник надає сертифікат якості польського виробника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ «МЕРКУРІКО» необхідно у строк, визначений Особливостями надати довідку в довільній формі із зазначенням країни виробника відповідно до поданих технічних документів. 2.) Відповідно до п.п. 2.1.1. Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога, зокрема: - На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасник ТОВ «МЕРКУРІКО» у складі своєї пропозиції надав документ «8. Довідка про аналог.pdf», однак даний документ не містить жодної інформації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ «МЕРКУРІКО» необхідно у строк, визначений Особливостями надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 3.) Відповідно до п. 1 Додатку 2 тендерної документації встановлено, що Учасник у складі своєї пропозиції на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару повинен надати паспорт/сертифікат якості виробника, або декларацію про відповідність видану виробником товару, або протокол випробувань. Подані документи повинні містити опис всіх технічних та якісних характеристик товару встановлених в Додатку 2. Відповідно до п. 11 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, який засвідчується печаткою агенції перекладів або нотаріально. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ТОВ «МЕРКУРІКО» на виконання вимоги п. 1 Додатку 2 надав документ про якість від виробника «9.1 Сертифікат якості.pdf», однак, без автентичного перекладу українською мовою, який засвідчується печаткою агенції перекладів або нотаріально. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ «МЕРКУРІКО» необхідно у строк, визначений Особливостями надати сертифікат якості виробника з автентичним перекладом українською мовою, який засвідчується печаткою агенції перекладів або нотаріально. 4.) Відповідно до п. 2 Додатку 2 тендерної документації встановлено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції сертифікат дилера/дилерський лист/лист повноваження/договір поставки або ін. подібний документ, який підтверджує партнерські відносини з виробником/ дистриб’ютором/дилером, товар якого він пропонує для постачання. Відповідно до п. 11 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, який засвідчується печаткою агенції перекладів або нотаріально. Учасник ТОВ «МЕРКУРІКО» у складі тендерної пропозиції для виконання вимоги передбаченої п. 2 Додатку 2 надав документ «9.2 Договір з виробником.pdf», однак, без автентичного перекладу українською мовою, який засвідчується печаткою агенції перекладів або нотаріально. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ «МЕРКУРІКО» необхідно у строк, визначений Особливостями надати договір укладений з виробником разом з автентичним перекладом українською мовою, який засвідчується печаткою агенції перекладів або нотаріально.
Створено
30.06.2025 16:57
Надати до
01.07.2025 16:57
Період вимог/скарг з 02.07.2025 10:19 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 10:14 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 10:19
Довідка НАЗК
02.07.2025 10:19
Повідомлення про рішення
02.07.2025 10:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-20-006575-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1303/373
764 500 грн.
637 083.33 грн.
З ПДВ
Підписано
08.07.2025
Строк дії договору з
08.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
55 (тонни)
Сіль таблетована
Номенклатура
Сіль таблетована
Кількість
55
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Повна назва
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361678

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ФІРМА РОМ"
Повна назва
ПП "ФІРМА РОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23306434

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 09:28
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-18-000008
Дата створення проекту
18.07.2025 10:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.07.2025 11:49
Дата публікації висновку про результати
06.08.2025 17:23
Дата завершення усунення порушень
21.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.07.2025 № 70-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.07.2025 № 70-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-06-20-006575-a 20.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.07.2025 00:00
Документи рішення
18.07.2025 11:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ», ТОВ «МЕРКУРІКО» (в частині правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ПП «ФІРМА РОМ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою: від 30.06.2025 № 124, від 02.07.2025 № 126, від 02.07.2025 № 127, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.07.2025 № 1303/373, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 22.07.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. В порушення вимог пункту 28 Особливостей в тендерній документації Замовника відсутня вищевказана інформація. Також, Замовником не передбачені відомості про: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію; опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, які згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначаються у тендерній документації, чим не дотримано дану норму Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення норм частини другої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Особливостей . За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
06.08.2025 00:00
Дата публікації
06.08.2025 17:23
Документи висновку
06.08.2025 17:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель та задля недопущення встановлених порушень під час проведення відкритих торгів з особливостями в подальшому, начальником юридичного відділу було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал».
Дата публікації
12.08.2025 12:12
Документи інформації про усунення порушення
12.08.2025 12:13
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Сіль таблетована» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-20-006575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
21.07.2025 11:11
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 11:12
-
Відповідь
Відповідь на Запит
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-06-20-006575-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-07-18-000008. 21.07.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: Визначення технічних та якісні характеристики предмета закупівлі (Сіль таблетована), а також його очікувана вартість, здійснювалась замовником відповідно до наявної потреби та на основі службової записки в.о. начальника відділу з експлуатації водозабірних споруд І підйому, станції знезалізнення, водопровідних НС та ПНС Андрія Мельничука від 19.06.2025, аналізу комерційної пропозиції б/н від 19.06.2025, комерційної пропозиції № 1 від 20.06.2025, а також вивчення ринку цін аналогічних товарів в системі Prozorro з урахуванням попереднього досвіду проведених закупівель. Відповідно до вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розповсюджуються на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня). Головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 Бюджетного Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня - це бюджетні установи і організації, які у своїй діяльності підпорядковані відповідному вищестоящому розпоряднику, діяльність яких координується через нього. Згідно з пунктом 12 статті 2 Бюджетного Кодексу України бюджетні установи — органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. За своїм правовим статусом Замовник РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» є комунальним комерційним підприємством та не являється головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Даний факт підтверджує інформація з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, який доступний на веб-сторінці Казначейства (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), а також офіційний сайт Державного веб-порталу бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua). Джерелом фінансування даної процедури закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), про що й зазначено у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-06-20-007997-a). У зв’язку з вищенаведеним РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» не зобов’язане здійснювати розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті.
Рішеня
22.07.2025 11:15
Замовник
Документи повідомлення
-
22.07.2025 11:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
770 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 08:00
Замовник:
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Контактний телефон:
+380504300327
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
770 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 08:00
Замовник:
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Контактний телефон:
+380504300327
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності