Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер касетного типу; Кондиціонер настінного типу) від Одеський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-005801-a
Id Tender ab386fd1e51842bd8d84bbb09af7786c
План UA-P-2025-06-20-006862-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.06.2025 12:28
Остання зміна 11.07.2025 14:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
753 593.3 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 767.97 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 12:27 до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 12:27
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 12:27
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 11:35
до 11.07.2025 14:43
Залишилось 4 днів 14 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2025 14:43
до 17.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.07.2025 14:43
-
Період уточнень
з 20.06.2025 12:27 до 26.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 12:27 до 26.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 11:35 до 11.07.2025 14:43
Період кваліфікації
з 30.06.2025 11:35 до 11.07.2025 14:43
Основні параметри
ДК 021:2015: 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер касетного типу; Кондиціонер настінного типу)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
753 593.3 грн.
ДК 021:2015: 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер касетного типу; Кондиціонер настінного типу)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер касетного типу; Кондиціонер настінного типу)
Очікувана вартість
753 593.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3767,97
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 11:06
Закінчення аукціону
30.06.2025 11:35
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (штуки)
Кондиціонер касетного типу
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер касетного типу
Код ДК 021:2015
42512000-8 - Установки для кондиціювання повітря
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Кондиціонер настінного типу
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер настінного типу
Код ДК 021:2015
42512200-0 - Настінні кондиціонери повітря
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЛІМАТПРОДЖЕКТ"
Пропозиція:
443 550 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СЕНСЕЙ"
Пропозиція:
443 556 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 11:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 16:58
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Куруч
Електронна пошта
Телефон
+380487095067
Сайт:
https://oduvs.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571570
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
65014
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Успенська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер касетного типу; Кондиціонер настінного типу)
Період вимог/скарг з 11.07.2025 14:43 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 11:35 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 14:43
Довідка НАЗК
11.07.2025 14:43
Повідомлення про рішення
07.07.2025 17:22
Електроний протокол про продовження строку
30.06.2025 11:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 12:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 12:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Для отримання підтвердження технічних характеристик товару, який пропонується Учасником, Замовник звернувся до сертифікованих дилерів кондиціонерів торгової марки FISCHER в Одеській області, інформація про які розміщено на сайті https://fischer-climate.com/. Для отримання відповідей на відправлені запити, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника по процедурі щодо Закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
07.07.2025 17:22
Дата кінця розгляду
29.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1) Абзац сімнадцятий частини 1 розділу 3 тендерної документації – Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожному документі (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). 1.2) Підпункти 1.2. та 1.3. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – 1.2. Сканкопiя (ї) аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких); 1.3. Документальне підтвердження виконання аналогічного договору (накладна/видаткова накладна тощо). * під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі (кондиціонери) 1.3) Пункт 6 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації – Довідка або експертний висновок Головного управління статистики / Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи, що підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Надається на всі позиції предмета закупівлі 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1) Учасником у складі тендерної пропозиції були надані документи не у форі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та без підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання) на кожному документі, а саме: - Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. 03/230625 від 23.06.2025 року; - Довідка про ліцензію вих. № 05/230625 від 23.06.2025 року; - Довідка про засновника та кінцевого бенефіціарного власника вих. № 04/230625 від 23.06.2025 року; - Відомості про учасника вих. № 02/230625 від 23.06.2025 року; - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. № 01/230625 від 23.06.2025 року. 2.2) Учасником було надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 03/230625 від 23.06.2025 року, в якій зазначено 2 (два) договору. На виконання вимог тендерної документації Учасником були надані скан копії вищезазначених договорів. При розгляді наданих документів та перевірці їх в електронній системі закупівель Prozorro було виявлено, що договір № 1113 від 24.08.2023 року з ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ наданий не в повному обсязі, а саме в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні додаткові угоди до договору № 1113 від 24.08.2023 щодо пролонгації на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків загальної суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році. Також в складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження повне виконання аналогічного договору (накладна/видаткова накладна тощо). 2.3) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній необхідний документ. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Надати необхідні документи відповідно до вимог тендерної документації. 3.2) Надати сканкопiю (ї) аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) та документальне підтвердження виконання аналогічного договору (накладна/видаткова накладна тощо). 3.3) Надати довідку або експертний висновок Головного управління статистики / Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи, що підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Надається на всі позиції предмета закупівлі
Створено
10.07.2025 11:54
Надати до
11.07.2025 11:54
Договір
UA-2025-06-20-005801-a-b1
Очікує підписання
443 550 грн.
443 550 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Кондиціонер касетного типу
Номенклатура
Кондиціонер касетного типу
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Кондиціонер настінного типу
Номенклатура
Кондиціонер настінного типу
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КЛІМАТПРОДЖЕКТ"
Повна назва
ТОВ "КЛІМАТПРОДЖЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39399351

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
753 593.3 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
753 593.3 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності