Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-005474-a
Id Tender 894f3aa04aeb423d92cfc33a1d604aff
План UA-P-2025-06-20-004375-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 12:12
Остання зміна 30.07.2025 12:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
298 637.68 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 493.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 12:12 до 29.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 12:12
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 12:12
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:29
до 18.07.2025 16:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 13:29
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 16:21
до 30.07.2025 12:41
Період уточнень
з 20.06.2025 12:12 до 26.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 12:12 до 26.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:29 до 18.07.2025 16:21
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:29 до 18.07.2025 16:21
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
298 637.68 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
298 637.68 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1493,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 13:00
Закінчення аукціону
30.06.2025 13:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
44 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
50014, 50096, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Костя Гордієнка, буд. 2, вул. Федора Караманиць, 37в
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться за умови наявності бюджетного фінансування протягом 5 робочих днів з моменту виставлення рахунку та надання акта приймання-передачі, але не пізніше 20-го дня місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛ-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
293 305.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Пропозиція:
286 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ"
Пропозиція:
291 813.62 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 13:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 14:44
Оголошення про проведення закупівлі
24.06.2025 14:43
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
20.06.2025 12:12
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Подакова Алла Василівна
Електронна пошта
Телефон
0984306938
Сайт:
http://www.zhrkrog.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04052531
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Поштовий індекс
50014
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 07.07.2025 13:29 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 13:29 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
07.07.2025 13:29
Повідомлення про рішення
07.07.2025 13:25
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: 1. В наданій на виконання вимоги п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації довідці (№ 10/2693 від 23.06.2025): - в табличній частині стовпчика №3 зазначено контактні дані тільки однієї особи, що не відповідає найменуванню даного стовпчика «Найменування Замовника, контактні дані осіб замовника»; - відповідно до п. 1 Додаткової угоди №8 від 02.02.2024 до Договору про постачання електричної енергії споживачу № 1814015 від 23.12.2022 року загальна вартість цього договору становить 5329640,78 грн., що не відповідає інформації, зазначеній учасником в довідці – 4497807,14 грн. - згідно з п. 2 Додаткової угоди № 3 від 29.11.2024 року до договору на закупівлю (постачання) електричної енергії від 01.02.2024 №41200044 ціна цього Договору становить 160287,78 грн, що не відповідає інформації, зазначеній учасником в довідці – 172500,00 грн. 2. В наданій учасником тендерній пропозиції (№10/2693 від 23.06.2025): - не зазначена загальна вартість пропозиції; - вказана ціна за одиницю без ПДВ – 5,416667 грн. не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації, а саме: не більше п'яти знаків після коми. 3. Вартість чистих активів в довідці (№10/2693 від 23.06.2025) розрахована на початок звітного періоду. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. П. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. П. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. П. 3.6 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2. Тендерна пропозиція, яка складена за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. 3. Довідка про вартість чистих активів на кінець звітного періоду.
Створено
03.07.2025 14:26
Надати до
04.07.2025 14:26
Період вимог/скарг з 14.07.2025 14:35 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 13:29 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
14.07.2025 14:35
Повідомлення про рішення
14.07.2025 14:32
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: 1. В наданій на виконання вимоги п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) про постачання електричної енергії (Вих. №12973 від 27.06.2025): - в табличній частині стовпчиків №№4,5 зазначено контактні дані тільки однієї особи, що не відповідає їх найменуванню «Контактні дані осіб замовника (контрагента)»; - не зазначено ім'я начальника селищної ВА Кривоконь О.С., що не відповідає найменуванню стовпчика №4 «Прізвище та ім'я». 2. В наданій учасником тендерній пропозиції (Вих №12972 від 27.06.2025) вказана ціна за одиницю без ПДВ – 5,5833334 грн. не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації, а саме: не більше п'яти знаків після коми. 3. Не надана довідка про вартість чистих активів. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. П. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. П. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. П. 3.6 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2. Тендерна пропозиція у відповідності до вимог Додатку 3 до тендерної документації. 3. Довідка про вартість чистих активів на кінець звітного періоду – 1 квартал 2025 року.
Створено
09.07.2025 15:40
Надати до
10.07.2025 15:40
Період вимог/скарг з 18.07.2025 16:21 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 14:35 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
визначити ТОВ "ЕЛ-ЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі
Документи кваліфікації
18.07.2025 16:21
Довідка НАЗК
18.07.2025 16:21
Повідомлення про рішення
18.07.2025 16:21
Пропозиція, що перемогла
14.07.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до наданої учасником довідки про вартість чистих активів товариства станом на 31.03.2025 року вартість чистих активів товариства складає 331200,00 грн., що не відповідає даним наданої учасником фінансової звітності за І квартал 2025 року. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. П. 3.6 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка про вартість чистих активів.
Створено
17.07.2025 10:55
Надати до
18.07.2025 10:55
Договір
UA-2025-06-20-005474-a-a1
Підписаний і діє
Номер
100
293 305.76 грн.
244 421.47 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
44 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
44 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
6.67
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04052531

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛ-ЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛ-ЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44899719

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.07.2025 12:41
-
30.07.2025 12:40
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
298 637.68 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 08:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Контактний телефон:
0984306938
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
298 637.68 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 08:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Контактний телефон:
0984306938
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності