Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з благоустрою вулиці Січових Стрільців в селі Підпечери Івано-Франківської МТГ» від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-003975-a
Id Tender c56a5d6a5d0e4ceda69b642011707480
План UA-P-2025-06-20-003947-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.06.2025 13:14
Остання зміна 28.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 993 257.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 13:12 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 13:12
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 13:12
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 11:53
до 22.07.2025 14:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2025 16:54
до 28.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.07.2025 14:24
-
Період уточнень
з 20.06.2025 13:12 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 13:12 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 11:53 до 22.07.2025 14:24
Період кваліфікації
з 02.07.2025 11:53 до 22.07.2025 14:24
Основні параметри
«Послуги з благоустрою вулиці Січових Стрільців в селі Підпечери Івано-Франківської МТГ»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 993 257.2 грн.
«Послуги з благоустрою вулиці Січових Стрільців в селі Підпечери Івано-Франківської МТГ»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з благоустрою вулиці Січових Стрільців в селі Підпечери Івано-Франківської МТГ»
Очікувана вартість
2 993 257.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30000,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.07.2025 11:30
Закінчення аукціону
02.07.2025 11:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з благоустрою вулиці Січових Стрільців в селі Підпечери Івано-Франківської МТГ»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Івано-ФранківськАвтодор"
Пропозиція:
2 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПБС
Пропозиція:
2 049 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.07.2025 11:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.06.2025 15:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.06.2025 13:08
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.06.2025 13:08
-
20.06.2025 13:08
Критерії оцінки
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сміжак Галина
Електронна пошта
Телефон
380342530651
Замовник
ЄДРПОУ
05397574
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з благоустрою вулиці Січових Стрільців в селі Підпечери Івано-Франківської МТГ»
Період вимог/скарг з 17.07.2025 16:54 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 11:53 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). При розгляді тендерної пропозиції Учасника на відповідність Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» виявлено наступні зауваження: 1. В абзаці 6 Додатку 3 до тендерної документації визначено наступне «При формуванні ціни тендерної пропозиції учасник здійснює розрахунок заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. №281 (із змінами), а також відповідно до рішень Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 14.02.2025р. №140 та від 14.03.2025р. №280. Розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва (нове будівництво, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічне переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади, коштів комунальних підприємств, установ та організацій Івано-Франківської міської ради, не може перевищувати встановлений розмір на 2025 рік. Відповідно до Рішень Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 14.02.2025р. №140 та від 14.03.2025 р. №280 встановлено на 2025 рік розмір кошторисної заробітної плати в розмірі 19000 (дев’ятнадцять тисяч) гривень. В тендерній пропозиції надано Інформаційну довідку №26/06-12 від 26.06.2025 року, де вказано, що Учасник при формуванні договірної ціни використав розмір кошторисної заробітної плати- 21000 гривень, що є невідповідністю вимогам Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» 2.В абзаці 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації визначено, що ціна тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується виходячи з обсягу надання послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та поточних цін на них. До ціни тендерної пропозиції повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), в тому числі: - договірна ціна; - локальний(-і) кошторис(-и) з розрахунком договірної ціни; - відомість ресурсів до тендерної пропозиції по кожному локальному кошторису з розрахунком договірної ціни (з економічним обґрунтуванням змін при наявності); - розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково – аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат до тендерної пропозиції (по кожному локальному кошторису з розрахунком договірної ціни) – при наявності; - розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково – аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам) – при наявності; - розрахунок прибутку до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам) – при наявності; - графік надання послуг. Учасник не надав у складі Тендерної пропозиції розрахунки показника загальновиробничих витрат виконаних розрахунково-аналітичним методом, що є обов’язковою вимогою відповідно до абзацу 4 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» . Учасник не надав у складі Тендерної пропозиції розрахунки розрахунки показника адміністративних витрат виконаних розрахунково-аналітичним методом, що є обов’язковою вимогою відповідно до абзацу 4 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» . 3. В абзаці 13 додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено вимогу Асфальтобетонний(-ні) завод(-и) (виробництво(-ва)) повинен(-ні) мати дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, тому учасник обов’язково надає у складі пропозиції скан-копію з оригіналу вищезазначеного дозволу. В тендерній пропозиції Учасника відсутній дозвіл ( уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря виданий Асфальтобетонному заводу, що є невідповідністю вимогам Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» . Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
17.07.2025 16:47
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
09.07.2025 17:33
Електроний протокол про продовження строку
02.07.2025 11:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.07.2025 17:32
Дата кінця розгляду
31.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 22.07.2025 14:24 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 16:54 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме: Пуктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (ст.10 Тендерної документації Замовника) передбачено вимогу, що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків видану/видані не раніше дати оголошення закупівлі про відкритий (ті) рахунок (ки) та відсутність / наявність заборгованості за кредитами. Учасником у складі його пропозиції не надано вищезазначений документ у вигляді довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків видану/видані не раніше дати оголошення закупівлі про відкритий (ті) рахунок (ки) та відсутність / наявність заборгованості за кредитами. Додатком 2 до Тендерної документації на документальне підтвердження інформації, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону, Учасником на підтвердження наявності машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, мають бути надані сканокопії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію тощо, або договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну позицію зазначену Учасником в табл. 1.1. Учасник у складі пропозиції надав довідку №06-264/25 від 26.06.2025 року, у якій зазначено, що на підставі договору про надання послуг №17-03-25 від 17.03.2025 р. учасник користується машиною поливально-мийною. А також надав сканокопію Додатка до договору- Розрахунок (витяг), проте розрахунок (витяг) датований 17.02.2025р., що не співпадає з датою укладення договору №17-03-25 від 17.03.2025 р. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення (до 22 липня 2025 10:05 год) Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
22.07.2025 14:20
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.07.2025 16:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пуктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (ст.10 Тендерної документації Замовника) передбачено вимогу, що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків видану/видані не раніше дати оголошення закупівлі про відкритий (ті) рахунок (ки) та відсутність / наявність заборгованості за кредитами. Учасником у складі його пропозиції не надано вищезазначений документ у вигляді довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків видану/видані не раніше дати оголошення закупівлі про відкритий (ті) рахунок (ки) та відсутність / наявність заборгованості за кредитами. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків видану/видані не раніше дати оголошення закупівлі про відкритий (ті) рахунок (ки) та відсутність / наявність заборгованості за кредитами. 2. Додатком 2 до Тендерної документації на документальне підтвердження інформації, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону, Учасником на підтвердження наявності машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, мають бути надані сканокопії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію тощо, або договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну позицію зазначену Учасником в табл. 1.1. Учасник у складі пропозиції надав довідку №06-264/25 від 26.06.2025 року, у якій зазначено, що на підставі договору про надання послуг №17-03-25 від 17.03.2025 р. учасник користується машиною поливально-мийною. А також надав сканокопію Додатка до договору- Розрахунок (витяг), проте розрахунок (витяг) датований 17.02.2025р., що не співпадає з датою укладення договору №17-03-25 від 17.03.2025 р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями можливість усунути дану невідповідність у порядку та у строк встановлений Особливостями та надати протягом 24 години з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідності завантаживши додаток до договору Розрахунок (витяг) датований датою укладення договору №17-03-25 від 17.03.2025 року. Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
21.07.2025 10:05
Надати до
22.07.2025 10:05
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 993 257.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342530651
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 993 257.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342530651
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності