Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Шпитальна в м. Жовква Львівської області від КП ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-003741-a
Id Tender fb92839376334c1c9e490c1c056fa4d7
План UA-P-2025-06-18-014617-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 11:31
Остання зміна 28.07.2025 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 668 096 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 340.48 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 11:31 до 08.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 11:31
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 11:31
до 05.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.07.2025 00:00
до 21.07.2025 15:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2025 15:07
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2025 15:07
до 28.07.2025 15:30
Період уточнень
з 20.06.2025 11:31 до 05.07.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 11:31 до 05.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.07.2025 00:00 до 21.07.2025 15:07
Період кваліфікації
з 08.07.2025 00:00 до 21.07.2025 15:07
Основні параметри
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Шпитальна в м. Жовква Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 668 096 грн.
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Шпитальна в м. Жовква Львівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Шпитальна в м. Жовква Львівської області
Очікувана вартість
4 668 096 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23340,48
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Шпитальна в м. Жовква Львівської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80300, Україна, Львівська область, місто Жовква, по вул. Шпитальна
Дата постачання по
31.12.2025 11:18
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може надавати підряднику, з дати укладання договору, попередню оплату (аванс) на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п 19 Постанови № 1764 від 27.12.2001 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами)). Аванс надається протягом 5 (п’яти) робочих днів на підставі виставленого рахунка.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Пропозиція:
4 190 452 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Березяк Олена Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380325221184
Факс
+380325221184
Замовник
ЄДРПОУ
22356022
Повна назва
КП ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО
Поштовий індекс
80300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м Жовква
Адреса
вул.Лесі Українки, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Шпитальна в м. Жовква Львівської області
Період вимог/скарг з 21.07.2025 15:07 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 00:00 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2025 15:07
Довідка НАЗК
21.07.2025 15:07
Повідомлення про рішення
15.07.2025 15:54
Електроний протокол про продовження строку
08.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
08.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 11:13
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 11:13
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО»  15 липня 2025 року                  м. Жовква                                 № 05 ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-06-20-003741-a щодо закупівлі (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"(код за ЄДРПОУ 01415708) (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з значним обсягом документів пропозиції, які підлягають перевірці виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 04 серпня 2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника , яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель ________________ підпис Олена БЕРЕЗЯК
Дата продовження строку розгляду
15.07.2025 15:51
Дата кінця розгляду
06.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО” 17 липня 2025 року м. Жовква № 6 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ", ЄДРПОУ 01415708, (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Шпитальна в м. Жовква Львівської області за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-20-003741-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: Згідно вимог ДОДАТКУ № 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасникам необхідно надати: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання виконання робіт* визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати: - У разі оренди/послуг/лізингу/тощо, надати копії діючих договорів оренди/лізингу/тощо з усіма додатками до них разом з документами, що підтверджують право власності контрагента по договору на відповідну техніку. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасникам необхідно надати: 1.3.1. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), реквізитів договору, предметів закупівель, суми договорів та суми виконаних робіт. Учасники повинні надати перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника /співвиконавця, а саме: Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Разом з довідкою про залучення субпідрядників надаються: • Оригінал листа від субпідрядника/субпідрядників про згоду на виконання робіт, що будуть йому/їм доручені; Учасником на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано: Довідку про наявність обладнання, в якій в п. 135 зазначено, що автокран залучається на підставі договору № 0102-2/24 від 01.02.2024, що не підтверджується інформацією наведеною в відповідному договорі. Договір оренди техніки №2112-0223 від 21.12.2023 року, термін дії якого завершився 31 грудня 2024 року. Довідкою про наявність обладнання і наведеним договором передбачено оренду 127 одиниць техніки, проте всупереч вимозі наведеній в п.1.1.2 Додатку 1 в складі пропозиції не міститься документів, що підтверджують право власності контрагента по договору на відповідну техніку. Договір оренди техніки № 0102-2/24 від 01.02.2024 р, яким передбачено оренду техніки, яка в довідці про наявність обладнання розміщена під номером 132 та 133, проте всупереч вимозі наведеній в п.1.1.2 Додатку 1 в складі пропозиції не міститься документів, що підтверджують право власності контрагента по договору на відповідну техніку. Договір оренди техніки №2112-01/23 від 21.12.2023 р., термін дії якого завершився 31 грудня 2024 року. Договір оренди №0110 – 1/24 від 01.10.2024 року укладений з ТзОВ «Енергоресурс-Монтаж», який є не власником, а орендарем обладнання наведеного в довідці про наявність обладнання під номером 141. За таких умов учасник не надав документів, що підтверджують право власності контрагента по договору на відповідну техніку. Довідку про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка не містить інформації про суму виконаних робіт. Довідку про залучення в до виконання робіт в якості субпідрядника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГАЛГАЗОТЕРМ", проте без додання оригіналу листа від субпідрядника/субпідрядників про згоду на виконання робіт, що будуть йому/їм доручені. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання виконання робіт* визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. - На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати: - У разі, якщо матеріально-технічна база, обладнання та технології є власним – надати: - свідоцтва про реєстрацію/технічних паспортів для транспортних засобів та техніки/ або витяг з оборотно-сальдової відомості, в якому має бути підтверджено право власності на такі засоби - У разі оренди/послуг/лізингу/тощо, надати копії діючих договорів оренди/лізингу/тощо з усіма додатками до них разом з документами, що підтверджують право власності контрагента по договору на відповідну техніку. • Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), реквізитів договору, предметів закупівель, суми договорів та суми виконаних робіт. • Оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому/їм доручені. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, головний інженер ________________ підпис Юрій ЛОЗИНСЬКИЙ
Створено
17.07.2025 16:53
Надати до
18.07.2025 16:53
Договір
UA-2025-06-20-003741-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2807-25
4 190 452 грн.
3 492 043.33 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Шпитальна в м. Жовква Львівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Шпитальна в м. Жовква Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО
Повна назва
КП ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22356022

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01415708

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 15:30
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 668 096 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 00:00
Замовник:
КП ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО
Контактний телефон:
+380325221184
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 668 096 грн.
Період подання пропозицій
до 08.07.2025 00:00
Замовник:
КП ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО
Контактний телефон:
+380325221184
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності