Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Малий Березний - Убля» від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-002674-a
Id Tender 60436402dfb441569e83232c5f053178
План UA-P-2025-06-20-003130-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.06.2025 11:34
Остання зміна 01.08.2025 16:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 759 409.14 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
202 782.27 грн. (3,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 11:33 до 30.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 11:33
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 11:33
до 27.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.07.2025 11:54
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 15:13
до 29.07.2025 00:00
Період уточнень
з 20.06.2025 11:33 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 11:33 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 11:54
Основні параметри
Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Малий Березний - Убля»
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 759 409.14 грн.
Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Малий Березний - Убля»
Назва предмета закупівлі
Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Малий Березний - Убля»
Очікувана вартість
6 759 409.14 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
202782,27
3,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
200 000
Аукціон
Cтарт аукціону
01.07.2025 11:31
Закінчення аукціону
01.07.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Малий Березний - Убля»
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 (згідно технічного завдання та умов договору)
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - Державний бюджет України. Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі «Акту приймання наданих послуг» та «Довідки про вартість наданих послуг та витрати», оформлених згідно Додатків Д та Е МЕТОДИКИ, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати їх підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН
Пропозиція:
5 610 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
5 529 195.32 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.07.2025 11:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мигалко Ігор Володимирович
Електронна пошта
Телефон
0312613148
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Малий Березний - Убля»
Період вимог/скарг з 23.07.2025 15:13 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 11:54 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: у сертифікаті на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), зареєстрований в реєстрі ОС ТОВ «Тестметрстандарт» за № UA.MS/295-23 відсутня сфера сертифікації: обслуговування каналізацій та обслуговування електромереж; у договорі оренди обладнання № Д/2025 від 05.04.2024 зазначено обладнання: самохідна сміттєприбиральна машина Karcher MIC 35, а у свідоцтві про реєстрацію машини серії ОМ № 257754 та у довідці про наявність обладнання та технічних засобів: підмітально-прибиральна машина KARCHER MIC 35; акт прийому-передачі до договору оренди транспортного засобу від 03.03.2025 № 1152 без дати до договору від 17.09.2024 № 07/27/24 надано акти виконаних робіт форми КБ-2в, а акти форми КБ-3 відсутні у складі тендерної пропозиції учасника загальна сума по актам приймання виконаних послуг складає 6 327 930,00 грн, а у листі-відгуку від 24.06.2025 № 483/09 25 11/10.5 та у довідці від 27.06.2025 № 13 про надання інформації про виконання аналогічного договору зазначена сума виконання по аналогічному договору від 17.09.2024 № 07/27/24 – 7 978 694,00 грн; в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14 не зазначено вид освіти у працівників (колонка 4); в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14 в рядках: 2,5,6,7,8,9,10,11,14,15,16,17,18 зазначено в колонці 6 «цивільно-правова угода», але в складі документів ТОВ «Гріффін Сервіс» не надано цивільно-правових угод, а тільки договори надання послуг, які не завірені належним чином згідно умов тендерної документації (п.1.4 розділу ІІІ тендерної документації); в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14 в рядках: 12,13 колонка номер 6 пуста копії свідоцтв про реєстрацію машинини серія ОМ №257754 та серія СХС №069625 не завірені учасником . Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник завантажив через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Розглянуто і перевірено тендерну пропозицію Учасника з урахуванням виправлення або невиправлення виявлених невідповідностей та на відповідність вимогам тендерної документації, та встановлено наступне: 1. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження інформації, що зазначена у довідці «Інформація про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)», яка подається учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник надає акт(-ти) виконаних робіт (наданих послуг), у формі яка передбачена законом або договором, що підтверджують суму виконання зазначену у довідці. Учасник надав договір. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) №13 від 27.06.2025, і на підтвердження інформації, що зазначена у цій довідці, відповідно до умов тендерної документації, учасник надав копію аналогічного договору від 14.09.2024 № 07/27/24. Відповідно до умов цього договору, приймання-передача послуг здійснюється за місцезнаходженням Замовника, шляхом підписання Акти (форми № КБ-2в) та довідки (форми № КБ-3), на підставі обґрунтованих розрахунків, по узгоджених із Замовником фактичних потребах, відповідно до Планів-завдань та Актів дефектів в межах ціни Договору та з урахуванням фактичного фінансування. (пункт 5.10 договору). Також, відповідно до пункту 5.13 договору, послуги вважаються переданими Виконавцем та прийняті Замовником з моменту підписання Сторонами Акти (форми № КБ-2в) та довідки (форми № КБ-3). Тобто, відповідно до умов договору, для підтвердження надання послуг, Виконавець надає не тільки акт за формою №КБ-2в, але і довідку за формою №КБ-3. Як вже було зазначено вище, Учасник повинен надати акт(-ти) виконаних робіт (наданих послуг), у формі яка передбачена законом або договором, що підтверджують суму виконання зазначену у довідці, а поскільки надання форми №КБ-3 передбачено договором, учасник повинен був надати довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат за формою №КБ-3. Після виявлення цієї невідповідності у тендерній пропозиції учасника, замовник надсіслав повідомлення учаснику повідомлення про усунення невідповідностей, та вимагав від учасника надати акти форми КБ-3 до аналогічного договору від 17.09.2024 № 07/27/24. Незважаючи на те, що учасник в листі-роз’ясненні від 12.07.2025 №02 заперечує про необхідність надання довідок за формою №КБ-3, розуміючи свою помилку, на виправлення невідповідностей у своїй тендерній пропозиції, надає файл «5.2_Довідки про вартість.pdf», який містить Довідки про вартість надання послуг та витрати. Форма довідки КБ-3 затверджено Настановою з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (пункт 6.1). Надані учасником Довідки про вартість надання послуг та витрати не відповідають затвердженій формі. Зокрема, у «шапці» довідки, що наданий учасником, відсутні поля «Генідрядник», «Субпідрядник». Відсутні рядки в таблиці, що передбачені затвердженгою формою, тощо. Отже, учасником не надані акти форми КБ-3 до аналогічного договору від 17.09.2024 №07/27/24, тобто, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. В інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14 в рядках: 2,5,6,7,8,9,10,11,14,15,16,17,18 зазначено в колонці 6 «цивільно-правова угода», але в складі документів ТОВ «Гріффін Сервіс» не надано цивільно-правових угод, а тільки договори надання послуг, які не завірені належним чином згідно умов тендерної документації (п.1.4 розділу ІІІ тендерної документації). На виправлення цієї невідповідності, замовник вимагав усунути дану невідповідність шляхом надання належним чином завірені цивільно-правові угоди, на осіб, які вказані у рядках 2,5,6,7,8,9,10,11,14,15,16,17,18 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14. Учасник, замість того, щоб надати належним чином завірені цивільно-правові угоди дає Лист-роз’яснення № 3 від 12.07.2025, в якому стверджує, що наданий договір про надання послуг є повністю легітимною формою цивільноправової угоди, що прямо передбачено нормами Цивільного кодексу України. Дане твердження не відповідає дійсності з наступних причин: Відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, ціна є однією з основних умов, без узгодження якої договір не вважається укладеним. Ціна договору є істотною умовою для договорів цивільно-правового характеру. Відповідно до статті 903 Цивільного кодексу України, якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором. Однак, у наданих учасником договорах відсутній ціна договру, тому вважається неукладеним. Отже учасником не надані належним чином завірені цивільно-правові угоди, тобто, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 3. Згідно з вимогами тендерної документації, Учасник повинен надати підтвердження можливості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та здійснення асинізації. Якщо Учасник не має у власності машини для вивезення твердих побутових відходів та асинізації, то такий Учасник надає: копії договору(ів), укладених з компанією(ями), яка(і) буде(уть) надавати послуги з асенізації та вивезення твердих побутових відходів. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» надало копії договорів з КП «Воловецький селищний «Водоканалсервіс»: • № 45/1 про надання послуг з асенізації; • № 45/2 про надання послуг з поводження з побутовими відходами. У відповідності до абз.1 п. 42. Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник звернувся із листом від 10.07.2025 р. № 898/04-07 до КП «Воловецький селищний «Водоканалсервіс». Згідно з офіційною відповіддю КП «Воловецький селищний «Водоканалсервіс» від 17.07.2025 № 107, вказане комунальне підприємство не здійснює вивезення та утилізацію твердих побутових відходів з наступних пунктів пропуску через державний кордон: «Ужгород - Вишне-Немецке», «Дзвінкове - Лонья», «Косино - Барабаш», «Солотвино - Сігету Мармацієй», «Лужанка - Берегшурань», «Малий Березний - Убля», «Вилок - Тисабеч», «Чоп (Тиса) - Захонь». Правила надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2023 р. № 835 (далі -Постанова № 835). Пунктом 2 Постанови № 835 визначено, що виконавець послуги - суб’єкт господарювання, який здійснює збирання та перевезення побутових відходів у встановленому законодавством порядку, або адміністратор послуги; адміністратор послуги - виключно комунальне підприємство, яке визначається органом місцевого самоврядування для провадження діяльності з адміністрування послуги з управління побутовими відходами. Таким чином, надавати послуги з управління ремонтними відходами мають виключно суб’єкти господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів у встановленому законодавством порядку, або адміністратор послуги. Відповідно до ч. 3 ст. 33 Закону України «Про управління відходами», суб’єкти господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Виконавчий орган місцевої ради на конкурсних засадах може визначити декількох суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність із збирання та перевезення побутових відходів, на території територіальної громади за територіальним принципом та/або за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні). Таким чином, надані документи не підтверджують можливості фактичного надання послуг у межах території, що є предметом закупівлі, і не відповідають умовам тендерної документації. Відповідно до абз.2 п. 42. Особливостей, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
23.07.2025 15:12
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
07.07.2025 11:00
Електроний протокол про продовження строку
01.07.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38748221). Згідно пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 10 статті 29 Закону в якому зазначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що наявна достатньо велика завантаженість в роботі, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
07.07.2025 10:59
Дата кінця розгляду
30.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: у сертифікаті на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), зареєстрований в реєстрі ОС ТОВ «Тестметрстандарт» за № UA.MS/295-23 відсутня сфера сертифікації: обслуговування каналізацій та обслуговування електромереж; у договорі оренди обладнання № Д/2025 від 05.04.2024 зазначено обладнання: самохідна сміттєприбиральна машина Karcher MIC 35, а у свідоцтві про реєстрацію машини серії ОМ № 257754 та у довідці про наявність обладнання та технічних засобів: підмітально-прибиральна машина KARCHER MIC 35; акт прийому-передачі до договору оренди транспортного засобу від 03.03.2025 № 1152 без дати до договору від 17.09.2024 № 07/27/24 надано акти виконаних робіт форми КБ-2в, а акти форми КБ-3 відсутні у складі тендерної пропозиції учасника загальна сума по актам приймання виконаних послуг складає 6 327 930,00 грн, а у листі-відгуку від 24.06.2025 № 483/09 25 11/10.5 та у довідці від 27.06.2025 № 13 про надання інформації про виконання аналогічного договору зазначена сума виконання по аналогічному договору від 17.09.2024 № 07/27/24 – 7 978 694,00 грн; в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14 не зазначено вид освіти у працівників (колонка 4); в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14 в рядках: 2,5,6,7,8,9,10,11,14,15,16,17,18 зазначено в колонці 6 «цивільно-правова угода», але в складі документів ТОВ «Гріффін Сервіс» не надано цивільно-правових угод, а тільки договори надання послуг, які не завірені належним чином згідно умов тендерної документації (п.1.4 розділу ІІІ тендерної документації); в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14 в рядках: 12,13 колонка номер 6 пуста копії свідоцтв про реєстрацію машинини серія ОМ №257754 та серія СХС №069625 не завірені учасником 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 7 до Тендерної документації, у складі тендерної документації Учасник надає сертифікат на систему управління якістю за стандартами ISO 9001 (сертифікат має бути виданий стосовно Надання послуг із комплексного утримання пунктів пропусків через державний кордон (прибирання приміщень, обслуговування водопроводу,тепломереж,каналізацій, електромереж та електрообладнання) Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає інформацію, про наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі . Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу), надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу), надання послуг та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації) або копію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів від Орендодавця на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України; акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання) Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: … акт(-ти) виконаних робіт (наданих послуг), у формі яка передбачена законом або договором, що підтверджують суму виконання зазначену у довідці. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці Відповідно до пункту 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу) 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: сертифікат на систему управління якістю за стандартами ISO 9001, що відповідає умовам тендерної докумениації договір оренди обладнання, в якому найменування обладнання співпадає із найменуванням, що вказане у свідоцтві про реєстрацію машини серії ОМ № 257754 та у довідці про наявність обладнання та технічних засобів акт прийому-передачі до договору оренди транспортного засобу від 03.03.2025 № 1152 з датою; акти форми КБ-3 до аналогічного договору від 17.09.2024 № 07/27/24 акти на загальну суму, що відповідає сумам, вказаних у листі-відгуку від 24.06.2025 № 483/09 25 11/10.5 та у довідці від 27.06.2025 № 13 про надання інформації про виконання аналогічного договору інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де не зазначено вид освіти у працівників; належним чином завірені цивільно-правові угоди, на осіб, які вказані у рядках 2,5,6,7,8,9,10,11,14,15,16,17,18 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14; інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якому в рядках 12,13 колонка номер 6 заповнена; копії свідоцтв про реєстрацію машинини серія ОМ №257754 та серія СХС №069625, заіврені відповідно до умов тендерної документації
Створено
11.07.2025 17:09
Надати до
12.07.2025 17:09
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 15:13 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 759 409.14 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 12:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
0312613148
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 759 409.14 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 12:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
0312613148
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності