Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади від Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-002327-a
Id Tender 78ac1cea70744077840413f219962bc8
План UA-P-2025-06-20-002256-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.06.2025 10:32
Остання зміна 18.07.2025 13:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 577 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
82 886 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 10:31 до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 10:31
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 10:31
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 11:27
до 07.07.2025 10:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 10:44
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 10:44
до 18.07.2025 13:03
Період уточнень
з 20.06.2025 10:31 до 26.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 10:31 до 26.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 11:27 до 07.07.2025 10:44
Період кваліфікації
з 30.06.2025 11:27 до 07.07.2025 10:44
Основні параметри
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 577 200 грн.
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Очікувана вартість
16 577 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
82886,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 11:04
Закінчення аукціону
30.06.2025 11:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42700, Україна, Сумська область, Територія Охтирської МТГ, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 10:29
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІННОВЕЙШЕН ФІНАНС»
Пропозиція:
14 893 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА"
Пропозиція:
16 410 841.48 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 11:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2025 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бережна Анжела Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380544625859
Замовник
ЄДРПОУ
40516392
Повна назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Поштовий індекс
42700
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Охтирка
Адреса
вулиця Чкалова,27-а
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 07.07.2025 10:44 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 11:27 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 10:44
Довідка НАЗК
07.07.2025 10:44
Повідомлення про рішення
30.06.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 10:24
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 10:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції, уповноваженою особою виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На вимогу підпункту 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником (згідно Додатку 1) з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Учасником не надано відповідної інформації. 2. На вимогу пункту 1.2. та таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учасник повинен надати: Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі. (Зразок довідки приведено в Таблиці 2). Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: - копії оригіналів трудових книжок та\або копії оригіналів наказів про призначення; документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / наказ про призначення / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). - оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Учасником надано відповідну довідку № СО16/1-2 від 27.06.2025 р. та підтверджуючі документи, щодо працівників зазначених у п.1-8 довідки, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником. Відповідно до п. 9 довідки на бухгалтера/інженера з охорони праці Слуцьку Н. І. відсутні підтверджуючі документи які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, а також відсутні документи кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, що підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань). Відповідно до п. 10 довідки на майстра Собору М. М. відсутні підтверджуючі документи які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником. 3. На вимогу пункту 13 таблиці 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) на підтвердження пропозиції учасник надає договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, дефектний акт, підсумкову відомість ресурсів, календарний графік виконання робіт, інформацію про ціни на матеріальні ресурси, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат, розрахунок прибутку та податку, які розроблені відповідно до технічного завдання (Додаток 1). Всі зазначені в цьому пункті документи повинні бути завірені печаткою (у разі використання), підписані керівником (або уповноваженою особою). Учасником надано відповідні документи, проте відсутній розрахунок на податок. 4. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу підпункту 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником (згідно Додатку 1) з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. 2. На вимогу пункту 1.2. та таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику необхідно надати: - на бухгалтера/інженера з охорони праці Слуцьку Н. І. підтверджуючі документи, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, а також документи кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, що підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань). - на майстра Собору М. М. підтверджуючі документи які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником. 3. На вимогу пункту 13 таблиці 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику необхідно надати розрахунок на податок.
Створено
03.07.2025 13:26
Надати до
04.07.2025 13:26
Договір
UA-2025-06-20-002327-a-c1
Підписаний і діє
Номер
120
14 893 440 грн.
12 411 200 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2025
Строк дії договору з
18.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Номенклатура
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40516392

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІННОВЕЙШЕН ФІНАНС»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІННОВЕЙШЕН ФІНАНС»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43496950

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.07.2025 13:03
Повідомлення про договір
18.07.2025 13:02
-
18.07.2025 13:02
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000029
Дата створення проекту
14.07.2025 13:53
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 09:16
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2025 № 82-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 14.07.2025 №82-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-06-20-002327-a 20.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 09:16
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-20-002327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.07.2025 17:06
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 17:07
-
Відповідь
Пояснення у проведенні моніторингу
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області області Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2025-06-20-002327-а Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 14.07.2025 № 82-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2025-06-20-002327-а, яка оголошена 26.06.2025 р. Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник). Дані автоматичних індикаторів ризиків. Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 14.07.2025 р. 1) Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Проектно-кошторисна документація на поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади не виготовлялася, експертний звіт не замовлявся, оскільки поточний ремонт не відноситься до будівництва. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі на послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», зазначені обсяги робіт, що фактично являється дефектним актом. 1.1. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 1217461 «Програма розвитку інженерних споруд дорожньої мережі та доріг комунальної власності Охтирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затверджена рішенням Охтирської міської ради від 22.12.2020 № 44 МР (зі змінами)». Рішення Охтирської міської ради - від 18.12.2024 № 1220-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2025 рік». 1.2. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту становить 16 577 200 грн. та визначена на підставі положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, згідно розрахунку очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, згідно розрахунку фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. При цьому розрахунок очікуваної вартості послуг проводиться методом порівняння ринкових цін на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до - ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»; - «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (в редакції Наказу Мінрегіону № 297 від 07.12.2020); - Постанови КМУ від 30.03.1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони»; - ДСТУ 3587–97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»; - ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт»; - СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд». - КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UА-2025-06-20-002327-а, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайті Охтирської міської ради в розділі «Міська рада»//« Управління»//«Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства»//«Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». Посилання на вказаний документ: https://docs.google.com/document/d/1kNcvRh2bsWlZKYPoDTkAqKk-abWX8-12/edit?tab=t.0 Додатки: 1. Рішення сесії Охтирської міської ради від 14.11.2024 № 1152-МР на 2 аркушах. 2. Технічні вимоги до предмета закупівлі на 4 аркушах. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО Анжела Бережна 2-40-14
Рішеня
17.07.2025 13:15
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-20-002327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Надати пояснення з посиланням на норми законодавства щодо визначення предмета закупівлі з огляду на те, що відповідно до пункту 2 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, при цьому, «Вулично-дорожня мережа» не є окремим будинком, будівлею, спорудою або лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури; Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.07.2025 15:20
Орган перевірки
23.07.2025 00:00
Документи повідомлення
17.07.2025 15:21
-
Відповідь
Пояснення у проведенні моніторингу
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області області Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2025-06-20-002327-а Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 14.07.2025 № 82-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2025-06-20-002327-а, яка оголошена 26.06.2025 р. Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник). Дані автоматичних індикаторів ризиків. Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 14.07.2025 р. 1) Надати пояснення з посиланням на норми законодавства щодо визначення предмета закупівлі з огляду на те, що відповідно до пункту 2 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, при цьому, «Вулично-дорожня мережа» не є окремим будинком, будівлею, спорудою або лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури; Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Пунктом 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 визначено, що «Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією національного класифікатора НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд», затвердженого наказом Міністерства економіки України від 16 травня 2023 року № 3573, галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, національного стандарту ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затвердженого наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 20 грудня 2017 року № 434.». Відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Вулиця - це автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів. Згідно статті 5, цього Закону, автомобільні дороги поділяються за видами на: - автомобільні дороги загального користування; - вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; - відомчі (технологічні) автомобільні дороги; - автомобільні дороги на приватних територіях. Згідно Закону України «Про благоустрій населених пунктів», а саме ст. 1, вулично-дорожня мережа - це призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху. Вулично-дорожня мережа відноситься до лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Заходи з благоустрою населених пунктів - роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об`єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання. Це повністю узгоджується з положеннями Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів (надалі Порядок 154), затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154. Цей Порядок є нормативно-правовим актом, який встановлює правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів України. Вимоги цього Порядку обов`язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об`єктів благоустрою населених пунктів. Згідно з п. 1.2. Порядку до об`єктів благоустрою населених пунктів належать в тому числі - вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки, майданчики для паркування транспортних засобів, тобто вулично-дорожня мережа. Відповідно до п. 1.3. Порядку № 154 роботи з ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів поділяють на такі види: - капітальний ремонт; - поточний ремонт (ремонт вулично - дорожньої мережі та штучних споруд поділяється на середній та дрібний); - утримання. Згідно 1.7. Порядку № 154 до поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд належать такі роботи: а) середній ремонт - роботи, пов`язані з періодичним відновленням шару зносу дорожнього покриття, забезпеченням достатньої його жорсткості та рівності, поліпшенням експлуатаційних якостей елементів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд, а також роботи з відновлення елементів та конструкцій штучних споруд, які безпосередньо зазнають льодових та хвилевих впливів. При необхідності середній ремонт може полягати в ліквідації всіх дрібних пошкоджень проїзної частини вулично-дорожньої мережі та штучних споруд, у тому числі пошкоджень, що утворюють перешкоди для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. б) дрібний ремонт - роботи, спрямовані на запобігання дрібним деформаціям і пошкодженням вулично- дорожньої мережі та штучних споруд і на негайну їх ліквідацію. Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі винесено в окремий розділ, як окремий об`єкт благоустрою. Таким чином, вулично-дорожня мережа є важливим елементом інженерно-транспортної інфраструктури, яка забезпечує зв'язок між різними частинами населеного пункту та дозволяє здійснювати пересування. Враховуючи вищевикладене Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради було визначено предметом закупівлі на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності Охтирської МТГ – «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади». Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО Анжела Бережна 2-40-14
Рішеня
18.07.2025 14:12
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-20-002327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ІННОВЕЙШЕН ФІНАНС» (далі – учасник), а саме: 1. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі тендерної пропозицій учасника на вимогу пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації міститься лист-підтвердження від орендодавця ФОП Мртеян Лусіне, з огляду на те, що Лист-підтвердження від 27.06.2025 № 9 (с. 1 файлу «1 1_Лист-підтвердження орендодавця ТЗ.pdf» в архіві «1-1_Підтвердження наявності МТБ.zip») містить інформацію щодо не заперечення використання обладнання та техніки іншим підприємством - ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ». 2. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі тендерної пропозицій учасника на вимогу пункту 1.1. Розділу «Інформація щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг» Додатку 2 до тендерної документації міститься гарантійний лист щодо погодження субпідрядної організації з Замовником (у разі його залучення). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.07.2025 09:43
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 09:43
-
Відповідь
Пояснення у проведенні моніторингу
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області області Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2025-06-20-002327-а Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 14.07.2025 № 82-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2025-06-20-002327-а, яка оголошена 26.06.2025 р. Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник). Вважаємо, що розгляд тендерної пропозицій учасника ТОВ «ІННОВЕЙШЕН ФІНАНС» здійснено у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 21.07.2025 р. 1. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ІННОВЕЙШЕН ФІНАНС» (далі – учасник), а саме: 1. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі тендерної пропозицій учасника на вимогу пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації міститься лист-підтвердження від орендодавця ФОП Мртеян Лусіне, з огляду на те, що Лист-підтвердження від 27.06.2025 № 9 (с. 1 файлу «1 1_Лист-підтвердження орендодавця ТЗ.pdf» в архіві «1-1_Підтвердження наявності МТБ.zip») містить інформацію щодо не заперечення використання обладнання та техніки іншим підприємством - ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ». Відповідно до пункту 8 розділу ІІІ Тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», Учасник ТОВ «ІННОВЕЙШЕН ФІНАНС» (далі Учасник) у складі тендерної пропозиції у файлі 1-4_Довідка про субпідрядників.pdf надав «Інформаційну довідку щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг» - залучення субпідрядника до виконання договору в обсязі 5% від вартості договору. Оскільки інші документи тендерною документацією не вимагалися, Замовником взято до уваги файл 1-4_Довідка про субпідрядників.pdf, а файл Лист-підтвердження від 27.06.2025 № 9 (с. 1 файлу «1 1_Лист-підтвердження орендодавця ТЗ.pdf» в архіві «1-1_Підтвердження наявності МТБ.zip») не розглядався. 2. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі тендерної пропозицій учасника на вимогу пункту 1.1. Розділу «Інформація щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг» Додатку 2 до тендерної документації міститься гарантійний лист щодо погодження субпідрядної організації з Замовником (у разі його залучення). Відповідно до п.1.1 Додатку 2 до тендерної документації «Інформації щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг « Гарантійний лист в довільній формі щодо погодження субпідрядної організації з Замовником (у разі його залучення). У разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів або обсягів послуг Учасник повинен надати пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг (складену за Формою цього Додатку – Таблиця 4) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника, в сканованому вигляді. Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій (пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до надання послуг, обсяг яких складає не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) за нижченаведеною формою, – у разі наявності таких пропозицій», Учасник у складі тендерної пропозиції надав «Інформаційну довідку щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг» - залучення субпідрядника до виконання договору в обсязі 5% від вартості договору, таким чином Гарантійний лист щодо погодження субпідрядної організації з Замовником не вимагався. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО Наталія Скоромна-Каландарбекова, 2-40-14
Рішеня
22.07.2025 14:09
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 577 200 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Контактний телефон:
+380544625859
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 577 200 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Контактний телефон:
+380544625859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності