Звернення:
За тендером : Фарби (Фарби водоемульсійні)
Тема:
Щодо умов договору
Зміст:
У п. 2.1. вказано, що Якість та комплектність Товарів повинні відповідати вимогам ГОСТ, ДСТУ, технічних умов, технічної або іншої документації, які зазначаються у Специфікації до цього Договору і містять вимоги до якості Товарів.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. ГОСТ на лакофарбові матеріали скасований. Вимога замовника щодо відповідності товару ГОСТ і ДСТУ є некоректною. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
2.1. Якість та комплектність Товарів повинні відповідати вимогам технічних умов, технічної або іншої документації, які зазначаються у Специфікації до цього Договору і містять вимоги до якості Товарів.
Дата оприлюднення звернення:
27.06.2025 16:53
Добрий день!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами) (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону
«тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація складається замовником самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, Замовник закупівлі самостійно визначає умови договору, виходячи з потреби, аналізу існуючих виробників товару, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм (планів).
Проєкт договору про закупівлю, викладений у Додатку IV тендерної документації, є стандартною формою договору затвердженою в системі Замовника, не суперечить нормам чинного законодавства України та не є дискримінаційним по відношенню до учасників закупівлі, тому враховуючи викладене, внесення змін до тендерної документації не передбачається.
Дата оприлюднення відповіді:
30.06.2025 12:24