Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки від Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-013980-a
Id Tender 74d759030fea4bd6bee5fd254b324aaf
План UA-P-2025-06-19-017056-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 21:57
Остання зміна 23.07.2025 19:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
29 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
145 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 21:57 до 27.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 21:57
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 21:57
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:31
до 07.07.2025 10:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 10:51
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 10:51
до 23.07.2025 19:42
Період уточнень
з 19.06.2025 21:57 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 21:57 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:31 до 07.07.2025 10:51
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:31 до 07.07.2025 10:51
Основні параметри
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
29 000 грн.
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Примітки
Під кількістю "1 послуга" слід розуміти перелік та обсяги послуг згідно Розділу 4 Додатку №1. Завантаження та вивезення техніки з приміщень Замовника відбувається силами та за рахунок Виконавця протягом 24 годин з моменту отримання відповідної заявки/замовлення від Замовника. Заявка/замовлення подається Замовником на електронну адресу Виконавця чи за допомогою телефонного зв’язку, з відповідною інформацією. За недотримання строку виконання заявки/замовлення Замовника Виконавець несе відповідальність згідно п. 7.2 Договору.
Очікувана вартість
29 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
145,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 13:08
Закінчення аукціону
30.06.2025 13:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Код ДК 021:2015
90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська 69Б; вул. Острозького, 1; Вул. Морозна, 31А
Дата постачання по
11.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється «Замовником» у безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Виконавця» протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Пропозиція:
17 755 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Меліка
Пропозиція:
12 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 13:08
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Малюта Максим
Електронна пошта
Телефон
380505280084
Замовник
ЄДРПОУ
03078209
Назва (англійською мовою)
Communal Noncommercial Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv regional clinical diagnostic center"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Повна назва (англійською мовою)
Communal Noncommercial Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv regional clinical diagnostic center"
Поштовий індекс
79010
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Пекарська 69Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Період вимог/скарг з 07.07.2025 10:51 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 13:31 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 10:51
Довідка НАЗК
07.07.2025 10:51
Повідомлення про рішення
30.06.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 21:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 21:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
30.06.2025 13:31
Надати до
02.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП Меліка (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021-2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.1.3. копію чи оригінал листа-відгуку або акту наданих послуг про виконання договору(ів), копія якого надана (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Також наданий аналогічний договір із ДУ ТМО МВС України по Івано-Франківській області, його додатки та акт наданих послуг не містять дати підписання. Також відсутні додатки 1 і 2, що є його невід’ємною частиною. 1.2. Відповідно до пп. 2.1 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надається Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника із зазначенням переліку транспортних засобів, що будуть задіяні для вивезення обладнання, а саме: - не менше одного вантажного автомобіля загального призначення або вантажного автомобіля-тягача із напівпричепом У складі тендерної пропозиції відсутній вказаний документ. 1.3. Відповідно до п. 4 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції відсутні документи/інформація про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців згідно вимог п. 4 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.1.3. копію чи оригінал листа-відгуку або акту наданих послуг про виконання договору(ів), копія якого надана (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 2.2. Відповідно до пп. 2.1 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надається Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника із зазначенням переліку транспортних засобів, що будуть задіяні для вивезення обладнання, а саме: - не менше одного вантажного автомобіля загального призначення або вантажного автомобіля-тягача із напівпричепом 2.3. Відповідно до п. 4 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.07.2025 15:31
Надати до
04.07.2025 15:31
Договір
UA-2025-06-19-013980-a-b1
Підписаний і діє
Номер
18
12 000 грн.
12 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.07.2025
Строк дії договору з
18.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Номенклатура
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 11 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03078209

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Меліка
Повна назва
ПП Меліка
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37122828

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 19:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Контактний телефон:
380505280084
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Контактний телефон:
380505280084
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності