Показати схожі тендери

Закупівля Рами для подяк, що призначені для нагородження військовослужбовців ЗСУ, волонтерів; вшанування пам’яті загиблих воїнів; відзначення працівників з нагоди професійних свят та ін. (код за ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна) від Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-013101-a
Id Tender e299fbe30f6b4fc38ed6991b49ccf362
План UA-P-2025-06-19-009582-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 17:12
Остання зміна 14.07.2025 10:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
198 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
991.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 17:11 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 17:11
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 17:11
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00
до 02.07.2025 11:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 11:29
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 11:29
до 14.07.2025 10:11
Період уточнень
з 19.06.2025 17:11 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 17:11 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00 до 02.07.2025 11:29
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00 до 02.07.2025 11:29
Основні параметри
Рами для подяк, що призначені для нагородження військовослужбовців ЗСУ, волонтерів; вшанування пам’яті загиблих воїнів; відзначення працівників з нагоди професійних свят та ін. (код за ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
198 250 грн.
Рами для подяк, що призначені для нагородження військовослужбовців ЗСУ, волонтерів; вшанування пам’яті загиблих воїнів; відзначення працівників з нагоди професійних свят та ін. (код за ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна)
Назва предмета закупівлі
Рами для подяк, що призначені для нагородження військовослужбовців ЗСУ, волонтерів; вшанування пам’яті загиблих воїнів; відзначення працівників з нагоди професійних свят та ін. (код за ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна)
Очікувана вартість
198 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
991,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 150 (штуки)
Рами вертикальні з дерев'яного багету
Опис предмета закупівлі
Рами вертикальні з дерев'яного багету
Код ДК 021:2015
39298000-7 - Статуетки, оздоби; рамки для фотографій і картин та дзеркала
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Дата постачання по
17.07.2025 02:00
Позиція : №2 20 (штуки)
Рами горизонтальні з дерев'яного багету
Опис предмета закупівлі
Рами горизонтальні з дерев'яного багету
Код ДК 021:2015
39298000-7 - Статуетки, оздоби; рамки для фотографій і картин та дзеркала
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Дата постачання по
17.07.2025 02:00
Позиція : №3 220 (штуки)
Рами з пластикового багету
Опис предмета закупівлі
Рами з пластикового багету
Код ДК 021:2015
39298000-7 - Статуетки, оздоби; рамки для фотографій і картин та дзеркала
Кількість
220
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Дата постачання по
17.07.2025 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлену Продукцію проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі наданого ним рахунку та накладної за умови наявності відповідного бюджетного фінансування впродовж 10 календарних днів з моменту поставки
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Тислюк Андрій Ігорович
Пропозиція:
197 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
19.06.2025 17:07
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гудима-Місеюк Леся Тадеївна
Електронна пошта
Телефон
380322975819
Замовник
ЄДРПОУ
34814439
Повна назва
Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Рами для подяк, що призначені для нагородження військовослужбовців ЗСУ, волонтерів; вшанування пам’яті загиблих воїнів; відзначення працівників з нагоди професійних свят та ін. (код за ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна)
Період вимог/скарг з 02.07.2025 11:29 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 11:29
Довідка НАЗК
02.07.2025 11:29
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
27.06.2025 12:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис невідповідності: На виконання вимоги п.3 Додатку 1 до тендерної документації на тендерну пропозицію учасником було надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі із заповненою таблицею не за формою, поданою у Додатку 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу у документації: Додаток 1 тендерної документації, п. 3 - 3. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є: Гарантійний лист від учасника, у якому він гарантує виготовлення та поставку продукції згідно з технічною специфікацією (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка наведена в Додатку 2 до тендерної документації та заповненою таблицею 1. Опис виправлень: Надати Гарантійний лист від учасника, у якому він гарантує виготовлення та поставку продукції згідно з технічною специфікацією (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка наведена в Додатку 2 до тендерної документації та заповненою таблицею 1.
Створено
30.06.2025 17:00
Надати до
01.07.2025 17:00
Договір
UA-2025-06-19-013101-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11/07-Р
197 250 грн.
197 250 грн.
З ПДВ
Підписано
11.07.2025
Строк дії договору з
11.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
150 (штуки)
Рами вертикальні з дерев'яного багету
Номенклатура
Рами вертикальні з дерев'яного багету
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 005
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 17 липня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Рами горизонтальні з дерев'яного багету
Номенклатура
Рами горизонтальні з дерев'яного багету
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 005
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 17 липня 2025 р.
Номенклатура
220 (штуки)
Рами з пластикового багету
Номенклатура
Рами з пластикового багету
Кількість
220
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
120
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 17 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради
Повна назва
Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34814439

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Тислюк Андрій Ігорович
Повна назва
ФОП Тислюк Андрій Ігорович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3365401079

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.07.2025 10:11
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
198 250 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322975819
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
198 250 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322975819
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності