Показати схожі тендери

Закупівля Взуття різне від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-012357-a
Id Tender e38abedd45f7464c8dde807e105b1fa4
План UA-P-2025-06-19-000927-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 16:43
Остання зміна 25.07.2025 11:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
54 900 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
274.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 16:46 до 27.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 16:46
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 16:46
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:21
до 10.07.2025 10:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 16:20
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 10:22
до 25.07.2025 11:27
Період уточнень
з 19.06.2025 16:46 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 16:46 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:21 до 10.07.2025 10:22
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:21 до 10.07.2025 10:22
Основні параметри
Взуття різне
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
54 900 грн.
Взуття різне
Назва предмета закупівлі
Взуття різне
Примітки
код ДК 021:2015 – 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного
Очікувана вартість
54 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
274,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 13:58
Закінчення аукціону
30.06.2025 14:21
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 46 (пара)
Черевики робочі шкіряні з високими берцями
Опис предмета закупівлі
Черевики робочі шкіряні з високими берцями
Код ДК 021:2015
18815100-6 - Черевики
Кількість
46
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний), вул. Берегова, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (пара)
Напівчеревики - туфлі робочі
Опис предмета закупівлі
Напівчеревики - туфлі робочі
Код ДК 021:2015
18813000-1 - Взуття зі шкіряним верхом
Кількість
4
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний), вул. Берегова, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за отримані Товари здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку та підписаної видаткової накладної (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за отримані Товари здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
Пропозиція:
39 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВАЛТЕКС"
Пропозиція:
52 930 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 13:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 16:43
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Солодка Наталія Романівна
Електронна пошта
Телефон
380487381786
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Взуття різне
Період вимог/скарг з 08.07.2025 16:20 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 14:21 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: А) На вимогу частини 4 Додатку 3 Тендерної документації (далі - ТД) - учасником процедури закупівлі ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» у складі його тендерної пропозиції були надані документи (скановані копії оригіналів), у тому числі, А.1) документи для підтвердження повноважень посадових осіб учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: - Наказ № 1 від 11.02.2002 року (про виконання обов’язків Генерального директора Лаврика А.М.), - Протокол Зборів засновників ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» від 11.02.2002 № 1 (про створення ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ»; про затвердження установчих документів; про призначення дирекції); - Наказ № 171 від 01.12.2008 року (про призначення на посаду фінансового директора Лаврик О.М.), - Наказ № 97-к від 10.06.2020 року (про переведення на посаду начальника Управління з тендерної роботи Гумен Світлани Володимирівни), - довіреність від 02.09.2024 року № 02/09 (про надання права на підписання та подачу заявок, пропозицій і документів конкурсних торгів, підписання тендерних пропозицій, документів тендеру (торгів), тощо) - начальника Управління з тендерної роботи Гумен Світлани Володимирівни; А.2) Статут ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАЛАНЛЕГПРОМ», затверджений Протоколом № 9 від 28 листопада 2024 року Загальних зборів Учасників (далі – Статут). Проте, відсутній документ (рішення/протокол про надання згоди Загальними зборами Учасників Товариства на вчинення значного правочину, або остання затверджена фінансова звітність, тощо) відповідно до підпункту 11.1. пункту 11 Статуту, що є порушенням вимог п. 4.1 ч. 4 Додатку 3 до ТД. Б) На вимогу частини 1 Додатку 3 ТД - щодо надання «Інформації та/або документів на підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» у складі його тендерної пропозиції були надані наступні скановані копії оригіналів документів: - «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 24.06.2025 року № 2 (далі – Інформація); - «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик» № 5 від 24.06.2025 р (далі – Порівняльна таблиця); - Декларація про відповідність UA.131.D.3782-24 від 30.12.2024 (далі – Декларація); - Сертифікат про експертизу зразка (Модуль В), зареєстрованого в реєстрі органу з оцінки відповідності «АКАДЕМТЕСТ» за № UA. TR. 131.B. 2098 – 24 (далі – Сертифікат). При цьому, у наданих документах були встановлені наступні невідповідності: 1) У Інформації не зазначені відомості про виробника, що є порушенням вимог п. 1.1 ч. 1 Додатку 3 до ТД. 2) Технічні характеристики, вказані у колонці «Технічні характеристики (тощо); відомості про виробника» Інформації, відрізняються від інформації про технічні та якісні характеристики продукції, яка пропонується учасником, зазначеної Порівняльній таблиці. Тим самим, учасник процедури закупівлі, порушив вимоги п. 1.1 ч. 1 Додатку 3 та п. п. 6.10 п. 6 Додатку 3 до ТД. Інакше кажучи, Технічні характеристики товару, що замовляється, відрізняється від технічних характеристик товару, що пропонується учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Отже, не можливо чітко зрозуміти, виходячи з усіх наданих учасником процедури закупівлі документів, який товар буде ним поставлений. 3) Інформація про технічні та якісні характеристики запропонованого товару, вказані у Порівняльній таблиці, не відповідають технічним характеристикам, які висувались у «Технічних вимогах» (технічній специфікації) до товару (Додаток 1 до ТД), а саме: Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик Вимоги замовника Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені в Тендерної документації Черевики робочі шкіряні з високими берцями Черевики робочі з завищеними берцями з натуральної шкіри, на шнурках. М’який кант та глухий протипиловий клапан виготовлений із натуральної шкіри. Устілка – натуральна шкіра, підкладка – натуральна тканина з антисептичним, антистатичним просоченням. Корозійна стійка фурнітура. Жорсткий формований підносок (полікарбонат). Підошва литтєвого методу кріплення, маслобензостійка, кислотолугостійка. Розмірний ряд : 39-49 (за заявкою), колір чорний. Напівчеревики - туфлі робочі Напівчеревики - туфлі робочі, з натуральної шкіри на натуральній підкладці, підвищеної комфортності (ортопедична устілка, збільшення повноти взуття з урахуванням вікових змін форми стопи та фаланг пальців), регульовані по об’єму ноги шнурками або резинкою, з м’якою вставкою в п’ятковій частині, з посиленою міцністю задника і підноска. Підошва клейопрошивного методу кріплення, поліуретан з глибоким рифленням. Розмірний ряд 35-44 (за заявкою), колір чорний. Пропозиція учасника Інформація про технічні та якісні характеристики продукції, яка пропонується учасником Черевики робочі шкіряні з високими берцями ВА411-2 Черевики робочі з завищеними берцями з натуральної шкіри, на шнурках. М’який кант та глухий протипиловий клапан виготовлений із натуральної шкіри. Устілка вкладна – формована устілка ЕVA із спіненого матеріалу, підкладка – з сітчастого нетканого матеріалу, що забезпечує відмінну паропроникність з антисептичним, антистатичним просоченням. Корозійна стійка фурнітура. Жорсткий формований підносок (полікарбонат). Підошва литтєвого методу кріплення, маслобензостійка, кислотолугостійка. Розмірний ряд : 39-49 (за заявкою), колір чорний https://talan.ua/uk/products/standart-411-2-1 Напівчеревики - туфлі робочі ВА406-2 Напівчеревики - туфлі робочі, з натуральної шкіри на натуральній підкладці, підвищеної комфортності (ортопедична устілка, збільшення повноти взуття з урахуванням вікових змін форми стопи та фаланг пальців), регульовані по об’єму ноги шнурками, з м’якою вставкою в п’ятковій частині, з посиленою міцністю задника і підноска. Підошва литтєвого методу кріплення, поліуретан з глибоким рифленням. Розмірний ряд 35-44 (за заявкою), колір чорний.https://talan.ua/uk/products/standart-ba406-2-9-1 Тим самим, учасник процедури закупівлі, порушив вимоги п. 1.1 ч. 1 Додатку 3 та п. п. 6.10 п. 6 Додатку 3 до ТД. 4) Декларація та Сертифікат з вказаними в них технічними характеристиками товару, що пропонується до поставки, не відповідають технічним характеристикам товару, які висувались у «Технічних вимогах» (технічній специфікації) до товару (Додаток 1 до ТД). Тим самим, учасник процедури закупівлі, порушив вимоги п. п. 6.10 п. 6 Додатку 3 до ТД. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ», у зв’язку із тим, що невідповідності, зазначені у пункті Б цього протоколу (невідповідність інформації про технічні характеристики товару, що пропонується до поставки, із технічними характеристиками товару, який замовляється і які висувались у Додатку 1 до ТД), не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей, оскільки призводять до зміни предмету закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ»: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника: Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Взуття різне за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного - відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 08.07.2025 № 273, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Документи кваліфікації
08.07.2025 16:20
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.07.2025 08:53
Електроний протокол про продовження строку
30.06.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» - до 28.07.2025. На підставі частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 – аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ», яка з результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш ретельного та детального розгляду та перевірки документів / інформації, наданих учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною): у зв’язку з необхідністю додаткового аналізу інформації та документів, поданої учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 30.06.2025 р. Строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції: 07.07.2025 р.. Строк розгляду тендерної пропозиції з урахуванням продовження строку її розгляду (до 20 робочих днів): 28.07.2025 р. (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЛАНЛЕГПРОМ» (ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ») від 03.07.2025 р. № 275).
Дата продовження строку розгляду
03.07.2025 08:53
Дата кінця розгляду
29.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.07.2025 10:22 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 16:20 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» і, враховуючи: аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Взуття різне за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 10.07.2025 № 276, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Взуття різне за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «ВАЛТЕКС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Взуття різне за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного.
Документи кваліфікації
10.07.2025 10:22
Довідка НАЗК
10.07.2025 10:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.07.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-19-012357-a-c1
Підписаний і діє
Номер
120-В-ПВФ-25
63 516 грн.
52 930 грн.
З ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
46 (пара)
Черевики робочі шкіряні з високими берцями
Номенклатура
Черевики робочі шкіряні з високими берцями
Кількість
46
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
1 290
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (пара)
Напівчеревики - туфлі робочі
Номенклатура
Напівчеревики - туфлі робочі
Кількість
4
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
1 044
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВАЛТЕКС"
Повна назва
ТОВ "ВАЛТЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32393877

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2025 11:27
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
54 900 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381786
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
54 900 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381786
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності