Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розроблення проєктів зовнішніх мереж електропостачання за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування від Комунальне підприємство "Сервісний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-012308-a
Id Tender 4071f58650954f2f9508a1b78c6eb0b3
План UA-P-2025-06-19-014564-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.06.2025 16:32
Остання зміна 02.07.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 16:31 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 16:31
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 16:31
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:02
до 02.07.2025 14:27
Залишилось 4 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 14:27
до 08.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.07.2025 14:27
-
Період уточнень
з 19.06.2025 16:31 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 16:31 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:02 до 02.07.2025 14:27
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:02 до 02.07.2025 14:27
Основні параметри
Послуги з розроблення проєктів зовнішніх мереж електропостачання за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
700 000 грн.
Послуги з розроблення проєктів зовнішніх мереж електропостачання за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Назва предмета закупівлі
Послуги з розроблення проєктів зовнішніх мереж електропостачання за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 000
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 12:33
Закінчення аукціону
27.06.2025 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розроблення проєктів зовнішніх мереж електропостачання за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Щедра Л.І.
Пропозиція:
630 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ДИКОНСЬКИЙ ІГОР ОЛЕГОВИЧ
Пропозиція:
644 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОЗЛОВ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
625 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 12:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 16:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мнацаканян Артавазд Місакович
Електронна пошта
Телефон
380487054380
Замовник
ЄДРПОУ
33313609
Назва (англійською мовою)
Повна назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Поштовий індекс
65045
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розроблення проєктів зовнішніх мереж електропостачання за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Період вимог/скарг з 02.07.2025 14:27 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 13:02 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 14:27
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
27.06.2025 13:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – Фізична особа-підприємець Козлов Денис Анатолійович в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Довідку про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору» № 6/24 від 24.06.2025 (далі – Довідка) яка не відповідає вимогам п. 2.1. ч. 2 розділу 2 тендерної документації, відповідно до якої Учасник повинен надати - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону контрагентів (покупців) згідно таких договорів (для здійснення зв’язку з відповідним контрагентом (покупцем) щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації), найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору. Наразі, Довідка Учасника не містить інформації про телефон контрагентів (покупців) згідно договору вказаному у Довідці. 2) З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. Виправити невідповідності що зазначені у п. 1.1. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог п. 2.1. ч. 2 розділу 2 тендерної документації, надавши нову Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування, адреси, телефону контрагентів (покупців) згідно таких договорів (для здійснення зв’язку з відповідним контрагентом (покупцем) щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації), найменування предмету закупівлі, номеру (за наявності) та дати договору.
Створено
01.07.2025 10:49
Надати до
02.07.2025 10:49
Договір
UA-2025-06-19-012308-a-a1
Очікує підписання
625 000 грн.
625 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з розроблення проєктів зовнішніх мереж електропостачання за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Номенклатура
Послуги з розроблення проєктів зовнішніх мереж електропостачання за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Повна назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33313609

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОЗЛОВ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП КОЗЛОВ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3121912718

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Контактний телефон:
380487054380
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Контактний телефон:
380487054380
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності