Закупівля Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи) від Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради.
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування)
Очікувана вартість
4 529 139.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22645,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.07.2025 11:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування)
Код ДК 021:2015
45310000-3 -
Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Байди Вишневецького,36
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
Значення, яке очікується
0,4636642
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія
Опис
Розмір: 21 000,00 грн. (Двадцять одна тисяча 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: ? відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ? непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ? ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ? ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати або перевищувати термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям) на весь строк дії такої гарантії.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1.1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Таблиця 1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування) № з/п Найменування техніки (марка або модель) Кіль-кість Правові підстави користування / отримання послуг 1 2 3 4 1.1.2. Учасник, повинен документально підтвердити наявність підстав користування технікою, що зазначена у довідці за формою Таблиці 1, або право користування цією технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання: а) У разі залучення власної техніки, Учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку): інвентарна картка обліку та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі. б) Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на договірних засадах, Учасником подаються: - договір, що посвідчує право користування технікою (оренди, суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/власником). У разі, якщо надана на договірних засадах техніка не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії інших документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка обліку та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі). При цьому, якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. в) У разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/власником). У разі, якщо техніка, яка використовується при виконанні робіт не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка обліку та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі). При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати кожну одиницю транспортного засобу (будівельних машин і механізмів) (містити відомості про найменування, модель, марку та державний номер (якщо підлягає державній реєстрації)).
1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за формою Таблиці 2. Таблиця 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Інформація про освіту Група допуску з електробезпеки 1 2 3 4 5 На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, Учасник повинен надати: - накази про прийняття на роботу вищевказаних працівників та/або договори цивільно-правового характеру та/або копії трудової книжки. - керівник Учасника та інші працівники, повинні в межах їхніх повноважень на підприємстві Учасника, мати посвідчення/протоколи або інші документи, які підтверджують знання «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС-НПАОП 40.1-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП-НПАОП 0.00-1.71-13), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ- НПАОП 40.1-1.07-01), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). Надати відповідні документи в складі тендерної пропозиції - учасник надає в складі пропозиції скан-копії посвідчень та/або інших документів про перевірку знань працівників зазначених в довідці з електробезпеки, які дають право виконання робіт в електроустановках до та вище 1000 В.
1.3.1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник повинен надати : - довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (не менше одного), з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ , до довідки надати копію договору з усіма додатками за наявності; - на підтвердження факту виконання робіт згідно аналогічного договору, учасник повинен подати у складі пропозиції оформлені належним чином акти по формі КБ-2 та довідки по формі КБ-3 Аналогічним вважається договір з реконструкції електричних або інженерних мереж за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи Аналогічним вважається договір підряду (договора субпідряду не приймаються до розгляду), що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ .
Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції звіт про фінансові результати за останній звітній рік, або податкову декларацію з податку на прибуток, або декларацію платника єдиного податку, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, з підтвердженням (відміткою, або квитанцією) про прийняття звітності відповідними органами.
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF ECONOMY AND DEVELOPMENT
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького, 36
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)
Тендер:
UA-2025-06-19-011906-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-06-19-011906-a.a1
Дата:
29.06.2025 15:40
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на дискримінаційні умови що містяться в тендерній документації
В пункті 1.3.1 Додатку 1 Тендерної документації замовник встановив «Аналогічним вважається договір з реконструкції електричних або інженерних мереж за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи»
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Згідно даної вимоги, участь в закупівлі зможуть прийняти виключно той суб’єкт господарювання, який має аналогічний договір на:
- реконструкції електричних або інженерних мереж
- і даний Договір повинен мати за код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи»
ТОВ «ТОП ФАЄР» має досвід виконання аналогічних робіт щодо встановлення сонячних електростанцій. Проте не має аналогічного договору саме з реконструкції електричних або інженерних мереж за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
ТОВ «ТОП ФАЄР» має такі аналогічні договори:
- Договір №3-3-1 від 03.03.2025 р. Реконструкція системи електричних мереж Центру колективного користування науковим обладнанням з новітніх агротехнологій «Лабораторія екологічного землеробства та природокористування» Сумського національного аграрного університету (встановлення джерела резервного живлення (сонячні панелі) загальною потужністю від 22 до 25 кВт)» за адресою: вулиця Герасима Кондратьєва, 160, м. Суми, Сумська область; 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
- Договір №151ВТ25 від 07.05.2025 р. Капітальний ремонт системи електропостачання з встановленням гібридної сонячної станції на даху АЗПСМ № 1, що знаходиться за адресою вул.Ярослава Мудрого, буд.48, м.Мукачево, Закарпатська область за кодом ДК 021:2015 45261215-4 Встановлення на дахах сонячних панелей
Проте ми не можемо прийняти участь в даній закупівлі, так як Замовник встановив вимогу, що аналогічний договір повинен бути саме з реконструкції електричних або інженерних мереж за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий кваліфікаційний критерій як підтвердження виконання аналогічного договору.
Відповідно до Великого тлумачного словника сучасної української мови:
- АНАЛОГІЧНИЙ - Який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає, додаткових умов, що Замовники мають право на власний вибір, передбачати конкретне формулювання назви аналогічного договору, та встановлювати конкретний код ДК, аналогічного договору
Роботи що виконував ТОВ «ТОП ФАЄР» згідно вище зазначених договорів, є подібними та схожими, тобто аналогічними, до робіт передбачених умовами даної закупівлі.
Проте ТОВ «ТОП ФАЄР» не може прийняти участь в закупівлі, так як замовник встановив дискримінаційну вимогу.
За таких умов участь в закупівлю зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання що зможуть надати аналогічний саме з:
- реконструкції електричних або інженерних мереж
- і даний Договір буде мати за код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи»
Що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР» та інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до пункту 4.1 Додатку 1 Тендерної документації замовник встановив вимогу надати в складі пропозиції» «Чинний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та інші дозволи, передбачені чинним законодавством, необхідні для виконання робіт, зазначених в тендерній документації, що мають містити в переліку роботи:
-роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В;
-монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки., а саме: устатковання напругою понад 1000 В.»
Дозволи на експлуатацію машин та механізмів підвищеної небезпеки видаються відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»
В березні 2022 року буда прийнята Постанова КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану»
В даній Постанові вказано «на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»
Що стосується Дозволу на роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В
ТОВ «ТОП ФАЄР» куруючись Постанова КМУ від 24 березня 2022 р. № 357, зареєстрував Декларацію на Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В. Дана декларація зареєстрована в у територіальному органі Держпраці 13.10.2022р. № 32-22-3270. (Копія надається).
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» не може виконати умову документації та надати Дозвіл на роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В так як має Декларацію на дані роботи, відповідно до чинного законодавства.
До стосується Дозволу монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки., а саме: устатковання напругою понад 1000 В.
ТОВ «ТОП ФАЄР» куруючись Постанова КМУ від 24 березня 2022 р. № 357, зареєстрував Декларацію на такі роботи як монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Під час реєстрації Декларації на такі роботи як монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, Через портал «ДІЯ», можна вибрати лише тип робіт, додатково до даного тиму робіт не можливо вибирати додаткове устаткування, а саме: устатковання напругою понад 1000 В як вимагає Замовник в тендерній документації. Надаємо скриншот з веб порталу ДІЯ, під час реєстрації Декларації .
Як вбачається з даного скриншоту, під час реєстрації Декларації, на такі роботи як монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, відсутня можливість вибирати якийсь тип оьладнання в тому числі не можливо вибрати будь яке устаткування, в тому числі устатковання напругою понад 1000 В як вимагає Замовник в тендерній документації.
Також в Постанові КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, не передбачено що під час реєстації Декларації на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Суб’єкт господарювання може обарати певний тип утаткування, дана декларація пощирюється на усі машини, механізми та устаткування підвищеної небезпеки.
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» не може виконати дану умову документації, так як такий документ що вимагає Замовник не передбачений чинним законодавство.
За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти виключно той субєкт господарювання що надасть в складі пропозиції саме Дозвл на:
роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В;
-монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки., а саме: устатковання напругою понад 1000 В.»
Що є дискримінаційним до ТОВ «ТОП ФАЄР» та інших суб’єктів господарювання.
Пунктом 8.1 Додатку 1 Тендерної документації, замовник встановив вимогу надати в складі пропозиції «копія діючого Дозволу на експлуатацію (технологічного) електрообладнання / устатковання напругою понад 1000 В;
дозвіл на виконання випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В;»
Згідно даної вимоги Замовник вимагає надати, два окремі документи:
- Дозвіл на експлуатацію обладнання напругою понад 1000 В
- Дозвіл на виконання випробувань обладнання напругою понад 1000 В.
Дана вимога є дискримінаційною, значно звужує коло потенційних учасників закупівлі, та такою що суперечить чинному законодавству.
Перелік машин та механізмів підвищеної небезпеки, на які видається дозвіл затверджено Постановою від 3 лютого 2021 р. № 77.
В преамбулі даної Постанови вказано «Установити, що на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування»
Таке устатковання як «Устатковання напругою понад 1000 В.» зазначено в пункті 7 групи А переліку машин …. Тобто на даний час дане устатковання експлуатується на підставі Декларації.
ТОВ «ТОП ФАЄР» керуючись чинним законодавством, отримав Декларацію відповідності матеріально технічної бази, на таке устатковання як «Устатковання напругою понад 1000 В.»
Згідно вище зазначено постанови видається лише одна декларація на «Устатковання напругою понад 1000 В.»
Надаємо скриншот декларації.
Законодавством не передбачено, шо в Декларації може зазначатися такі слова як «експлуатація обладнання» «Виконання випробувань».
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» маючи зареєстровану відповідно до чинного законодавства Декларацію відповідності матеріально технічної бази, на таке устатковання як «Устатковання напругою понад 1000 В.», не може прийняти участь в закупівлі, так як Замовник встанов дискримінаційні вимоги а саме:
- надати виключно дозвіл, не передбачивши можливості надання Декларації
- Встановив що в документах повинна бути слова «експлуатація обладнання» «Виконання випробувань», хоче таке не передбачено чинним законодавством при реєстрації декларації
За таких умов участь в закупівлю зможе прийняти виключно той суб’єкт господарювання, який надасть виключно Дозвіл і саме на Експлуатацію та випробовування, устатковання напругою понад 1000 В. Що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄ» та інших суб’єктів господарювання.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «ТОП ФАЄР» як учасника відповідної процедури закупівлі. ТОВ «ТОП ФАЄР» є реальним учасником на ринку протипожежних послуг. Проте, через порушенням замовником статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «ТОП ФАЄР» не може прийняти участь у закупівлі.
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (дискримінаційні вимоги ТД)
04210 м. Київ, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 34892518
проспект В. Івасюка, 12 Г, оф. 1 п/р UA263052990000026004016700478 в ПАТ КБ «ПриватБанк»
тел/факс: +38 044 537 28 38 ІПН 348925126546 св-во №100040919
вих. №190 від 27.06.2025 р.
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель,
ЄДРПОУ: 00032767
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ – 35 ,03680
тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
"ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ»
ідентифікаційний код ЄДРПОУ 34892518
04210, місто Київ, проспект Івасюка
Володимира, 12 Г, оф. 1, +380679837889,
тел/факс: +38 066 286 43 65/ 044 537 28 38
е-мейл: [email protected]
Замовник торгів: Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради,
код ЄДРПОУ 33457208
місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36;
тел.: +380472544761
е-mail: [email protected]
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-19-011906-a
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
19 червня 2025 року замовником Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради в електронній системі закупівель «prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення закупівлі: ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-19-011906-a, предмет закупівлі: Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)».
Тендерна документація зазначеної закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси скаржника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» (далі-Скаржник), а відтак потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених замовником у тендерній документації.
Окремі умови тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Згідно ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Аналогічно, відповідно до положень ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до ч. 15 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
За попереднім письмовим бажанням однієї із сторін, зазначеним у скарзі (для скаржника) або поясненні (для замовника), на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель запрошуються сторони (суб’єкт оскарження та замовник) для надання додаткових пояснень тощо, при цьому, суб’єкт оскарження, замовник та інший учасник процедури закупівлі (якщо оскаржується рішення замовника, прийняте щодо його тендерної пропозиції) мають право брати участь в такому розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу і такий розгляд скарги є відкритим, усі бажаючі можуть бути присутніми на її розгляді. Особи, присутні на розгляді, можуть використовувати засоби фото-, відео- та звукозапису. Резолютивна частина рішення, прийнятого органом оскарження, за результатами відкритого розгляду скарги, проголошується прилюдно.
І. ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
1) п.п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» замовником встановлено вимогу про надання на підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, документів щодо керівника учасника, а саме:
- керівник Учасника та інші працівники, повинні в межах їхніх повноважень на підприємстві Учасника, мати посвідчення/протоколи або інші документи, які підтверджують знання
«Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС-НПАОП 40.1-1.21-98),
«Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС),
«Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ),
«Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП-НПАОП 0.00-1.71-13),
«Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ- НПАОП 40.1-1.07-01),
«Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). …
Надати відповідні документи в складі тендерної пропозиції».
Зазначену вимогу про надання документів щодо керівника учасника скаржник вважає дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників тими, що мають зазначені документи щодо саме керівника учасника, у той час як, згідно з діючим законодавством України, такі документи можуть бути оформлені на уповноважену особу з питань безпеки праці, наприклад, інженера (фахівця) з охорони праці, а також головного інженера, відповідального виконавця робіт, безпосередньо виконавців робіт, таке інше, а відтак зазначена вимога підлягає виключенню з тендерної документації.
Замовником не доведено та не обґрунтовано наявність законодавчих засад для встановлення такої вимоги, а відтак скаржник вважає, що зазначена вимога про надання документів щодо керівника учасника повинна бути виключена з тендерної документації.
2) п.п. 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» замовником встановлено вимогу про надання на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
«Аналогічним вважається договір з реконструкції електричних або інженерних мереж за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
Аналогічним вважається договір підряду (договора субпідряду не приймаються до розгляду), що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/».
Зазначену вимогу про надання документів щодо керівника учасника скаржник вважає дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників з наступних підстав:
- предмет закупівлі визначений замовником як «Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі».
- в якості аналогічного з предметом закупівлі замовником вимагається договір з реконструкції електричних або інженерних мереж за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, при цьому замовником штучно ще більше обмежується коло учасників вимогою надання в складі тендерної пропозиції вимогою про надання аналогічного договору тільки договорів підряду (без можливості надання договорів субпідряду) та вимогою про надання аналогічного договору тільки договорів, укладених з застосуванням процедур публічних закупівель;
У той же час, як вбачається з відомостей системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ іншими замовниками публічних закупівель предмет аналогічних за змістом закупівель визначається як «ДК 021:2015: 45250000-4 Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об'єктів та об'єктів нафтогазової інфраструктури (код уточнення 45251100-2 Будівництво електростанцій)», «виконання робіт, пусконалагоджувальні роботи та нагляд) по об’єкту: «Забезпечення альтернативним джерелом живлення шляхом реконструкції електричних мереж шляхом встановлення сонячної електростанції…», «Будівництво мережевої сонячної електростанції для компенсації власного споживання…», «Реконструкція електричних мереж , в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС)…», «Реконструкція електричних мереж в частині монтажу обладнання для СЕ…», «Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням…», «Реконструкція електричних мереж шляхом влаштування наземної гібридної сонячної електростанції…», Нове будівництво сонячної електростанції…», Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення….», Реконструкція електричних мереж шляхом влаштування дахової сонячної електростанції…», «Встановлення та підключення генеруючої сонячної електростанції до системи електропостачання будівлі за адресою: вул. …, у Дніпровському районі м. Києва (Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)», таке інше.
Замовником не доведено та не обґрунтовано наявність законодавчих засад для встановлення такої вимоги, а відтак скаржник вважає, що зазначена вимога про надання аналогічного з предметом закупівлі саме договору з реконструкції електричних або інженерних мереж за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи повинна бути виключена з тендерної документації.
Документи, що підтверджують вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з участю у закупівлі, тощо.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
.
Повідомляємо, що Скаржник бажає скористатися зазначеним правом та письмово заявляє про необхідність запрошення Скаржника на засідання, під час якого відбуватиметься розгляд скарги, зокрема, для надання додаткових пояснень.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2.Встановити наявність порушення законодавства з боку Замовника: Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради, процедура закупівлі - UA-2025-06-19-011906-a, предмет закупівлі: Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)»».
3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути незаконні дискримінаційні вимоги.
Додаток: Витяг з ЄДР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ".
Директор Евген СКОБЧЕНКО
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)
Звернення:
За тендером : Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)
Тема:
Навчання керівника
Зміст:
Шановний Замовнику вами в документації вказано:
«Керівник Учасника повинен мати посвідчення/протоколи або інші документи, які підтверджують знання «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС-НПАОП 40.1-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП-НПАОП 0.00-1.71-13), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ- НПАОП 40.1-1.07-01), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ).»
Поясність, який це такий «розумниий» учасник порекомендував вам встановити дану вимогу в тендерній документації.?
Ми вважаємо, що Уповноважена особа, є розумною людиною, з вищою освітою, і напевно повинна розуміти, що вище зазначені навчання, а саме навчання в електроустановках, навчання на висоті, навчання з інструментом та пристроями тощо, проходять працівники які працюють безпосередньо з електроприладами, тобто ЕЛЕКТРИКИ.
Керівником нашого підприємства є жінка, за освітою – фінансист. Наша керівниця не працює в електроустановках, вона не працює з інструментами та пристроями. Єдиний інструмент з яким вона працює це РУЧКА І ПАПІР. Так само вона не має навчання щодо робіт на висоті, так як вона працює за столом сидячі в кріслі, жодних робіт на висоті вона не виконує.Тому наша керівниця може надати лише диплом фінансиста, а не документи про навчання в електроустановках та ін. Дані документи можуть надати наші електрики.
З вашої вимоги відразу видно, що ви написали документацію в інтересах учасника в якого директор має навчання щодо робіт на висоті, робіт в електроустановках.
Просимо, видалити дану вимогу, та не ганьбитися.
Дата оприлюднення звернення:
23.06.2025 17:47
Тендерну документацію розроблено з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відповідно, з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, а тому ваше звернення не підлягає задоволенню.
Дата оприлюднення відповіді:
26.06.2025 17:00
Звернення:
За тендером : Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)
Тема:
Навчання керівника
Зміст:
Ви вимагаєте, що Керівник Учасника повинен мати посвідчення/протоколи або інші документи, які підтверджують знання «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС-НПАОП 40.1-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП-НПАОП 0.00-1.71-13), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ- НПАОП 40.1-1.07-01), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ).»
Тому поясніть нам чи має ваш керівник, (Керівник Замовника) такі навчання.?
Наш керівник, аналогічно і вашому керівнику працює в кабінеті, він не працює на висоті і не працює в електроустановках.
Якщо ви нам надасте документи що керівник Департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради має навчання з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС-НПАОП 40.1-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП-НПАОП 0.00-1.71-13), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ- НПАОП 40.1-1.07-01), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ).»
Тоді і наш керівник пройде такіж самі навчання як і ваш.
Хто вам порекомендував таку безглузду, абсурдну і нелогічну вимогу.?
Дата оприлюднення звернення:
23.06.2025 17:56
ендерну документацію розроблено з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відповідно, з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, а тому ваше звернення не підлягає задоволенню.
Крім того, повідомляємо, що в разі повторного викладення звернення у некоректній та образливій формі, Замовник буде змушений звернутися за відповідним реагуванням до Уповноваженого органу у відповідності до п. 9 Постанови від 24 лютого 2016 р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», яким визначено, що у разі розміщення в електронній системі закупівель інформації шкідливого та/або образливого характеру, та/або інформації, що не стосується проведення закупівлі, Уповноважений орган на підставі рішення комісії приймає рішення про надання адміністраторові дозволу на припинення публічного доступу до такої інформації.
Дата оприлюднення відповіді:
26.06.2025 17:01
Звернення:
За тендером : Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)
Тема:
вимога про ивключення з тендерної документації замовника дикримінаціних умов
Зміст:
1) п.п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» замовником встановлено вимогу про надання на підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, документів щодо керівника учасника, а саме:
- керівник Учасника та інші працівники, повинні в межах їхніх повноважень на підприємстві Учасника, мати посвідчення/протоколи або інші документи, які підтверджують знання
«Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС-НПАОП 40.1-1.21-98),
«Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС),
«Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ),
«Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП-НПАОП 0.00-1.71-13),
«Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ- НПАОП 40.1-1.07-01),
«Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). …
Надати відповідні документи в складі тендерної пропозиції».
Зазначену вимогу про надання документів щодо керівника учасника є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників тими, що мають зазначені документи щодо саме керівника учасника, у той час як, згідно з діючим законодавством України, такі документи можуть бути оформлені на уповноважену особу з питань безпеки праці, наприклад, інженера (фахівця) з охорони праці, а також головного інженера, відповідального виконавця робіт, безпосередньо виконавців робіт, таке інше, а відтак зазначену вимогу просимо виключити з тендерної документації.
2) п.п. 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» замовником встановлено вимогу про надання на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
«Аналогічним вважається договір з реконструкції електричних або інженерних мереж за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
Аналогічним вважається договір підряду (договора субпідряду не приймаються до розгляду), що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/».
Зазначену вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників з наступних підстав:
- предмет закупівлі визначений замовником як «Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі».
- в якості аналогічного з предметом закупівлі замовником вимагається договір з реконструкції електричних або інженерних мереж за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, при цьому замовником штучно ще більше обмежується коло учасників вимогою надання в складі тендерної пропозиції вимогою про надання аналогічного договору тільки договорів підряду (без можливості надання договорів субпідряду) та вимогою про надання аналогічного договору тільки договорів, укладених з застосуванням процедур публічних закупівель;
У той же час, як вбачається з відомостей системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ іншими замовниками публічних закупівель предмет аналогічних за змістом закупівель визначається як «ДК 021:2015: 45250000-4 Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об'єктів та об'єктів нафтогазової інфраструктури (код уточнення 45251100-2 Будівництво електростанцій)», «виконання робіт, пусконалагоджувальні роботи та нагляд) по об’єкту: «Забезпечення альтернативним джерелом живлення шляхом реконструкції електричних мереж шляхом встановлення сонячної електростанції…», «Будівництво мережевої сонячної електростанції для компенсації власного споживання…», «Реконструкція електричних мереж , в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС)…», «Реконструкція електричних мереж в частині монтажу обладнання для СЕ…», «Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням…», «Реконструкція електричних мереж шляхом влаштування наземної гібридної сонячної електростанції…», Нове будівництво сонячної електростанції…», Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення….», Реконструкція електричних мереж шляхом влаштування дахової сонячної електростанції…», «Встановлення та підключення генеруючої сонячної електростанції до системи електропостачання будівлі за адресою: вул. …, у Дніпровському районі м. Києва (Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)», таке інше, а відтак зазначену вимогу просимо виключити з тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
30.06.2025 18:39
ендерну документацію розроблено з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відповідно, з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, а тому ваше звернення не підлягає задоволенню.
Дата оприлюднення відповіді:
02.07.2025 17:15
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
4 529 139.6
грн.
Період подання пропозицій
до
04.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради