Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи) від Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-011906-a
Id Tender b43fecfbc6144f34a7f4055dce6977df
План UA-P-2025-06-19-014166-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.06.2025 16:17
Остання зміна 02.09.2025 13:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 529 139.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 645.7 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 16:17 до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 16:17
до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 16:17
до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 15:50
до 01.09.2025 17:20
Залишилось 3 год. 18 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 17:11
до 07.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.09.2025 17:20
-
Період уточнень
з 19.06.2025 16:17 до 25.07.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 16:17 до 25.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 15:50 до 01.09.2025 17:20
Період кваліфікації
з 28.07.2025 15:50 до 01.09.2025 17:20
Основні параметри
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 529 139.6 грн.
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування)
Очікувана вартість
4 529 139.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22645,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 000
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 15:27
Закінчення аукціону
28.07.2025 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування)
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Байди Вишневецького,36
Дата постачання по
31.12.2025 16:17
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
Пропозиція:
4 049 158.81 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ»
Пропозиція:
4 506 786.62 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 15:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 18:39
Оголошення про проведення закупівлі
19.06.2025 16:12
-
19.06.2025 16:12
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бондар Юрій Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bondar Yurij Oleksandrovich
Електронна пошта
Телефон
+380472544761
Факс
+380472360168
Замовник
ЄДРПОУ
33457208
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF ECONOMY AND DEVELOPMENT
Повна назва
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF ECONOMY AND DEVELOPMENT
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування)
Період вимог/скарг з 25.08.2025 17:11 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 15:50 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
25.08.2025 17:11
Повідомлення про рішення
04.08.2025 16:02
Електроний протокол про продовження строку
28.07.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.41 Особливостей і статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"по закупівлі «Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)) (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-19-011906-a) для проведення детального аналізу тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
04.08.2025 15:59
Дата кінця розгляду
26.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі «Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)» Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-19-011906-a Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1.Відповідно до пп.1.1.2 п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник, повинен документально підтвердити наявність підстав користування технікою, що зазначена у довідці за формою Таблиці 1, або право користування цією технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання: а) У разі залучення власної техніки, Учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку): інвентарна картка обліку та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі. б) Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на договірних засадах, Учасником подаються: - договір, що посвідчує право користування технікою (оренди, суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/власником). У разі, якщо надана на договірних засадах техніка не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії інших документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка обліку та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі). При цьому, якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. в) У разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/власником). У разі, якщо техніка, яка використовується при виконанні робіт не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка обліку та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі). При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати кожну одиницю транспортного засобу (будівельних машин і механізмів) (містити відомості про найменування, модель, марку та державний номер (якщо підлягає державній реєстрації)). На виконання вимог даного пункту, Учасником завантажено довідку вих.№18/03 від 27.06.25 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази в переліку якої, наявні електростанція пересувна Hyundai 12000 LE (позиція 20) та електростанція пересувна SENCI SC 4200 ITT(позиція 21), якими Учасник користується на підставі Договору надання послуг техніки №01/01/2025 від 01.01.2025, та всупереч вимогам тендерної документації Учасником не надані завірені власником копії документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка обліку та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі). На усунення даної невідповідності надати завірені власником копії документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка обліку та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку зазначеної в довідці електростанції пересувної Hyundai 12000 LE (позиція 20) та електростанції пересувної SENCI SC 4200 ITT(позиція 21), з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі. 2. Відповідно до пп.1.2.1. п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за формою Таблиці 2. На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, Учасник повинен надати: - накази про прийняття на роботу вищевказаних працівників та/або договори цивільно-правового характеру та/або копії трудової книжки. - керівник Учасника та інші працівники, повинні в межах їхніх повноважень на підприємстві Учасника, мати посвідчення/протоколи або інші документи, які підтверджують знання «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС-НПАОП 40.1-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП-НПАОП 0.00-1.71-13), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ- НПАОП 40.1-1.07-01), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). Надати відповідні документи в складі тендерної пропозиції. - учасник надає в складі пропозиції скан-копії посвідчень та/або інших документів про перевірку знань працівників зазначених в довідці з електробезпеки, які дають право виконання робіт в електроустановках до та вище 1000 В. Учасником завантажена довідка вих.№182/15 від 27.06.2025 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно якої посада Золотова В.П., Рижкова В.В., Самуся С.В. не відповідають наказам про прийняття на роботу, також відсутній документ підтверджуючий правовідносини між учасником та працівником Додою Тарасом Елемировичем. Разом з тим відсутні посвідчення/протоколи або інші документи, які підтверджують знання «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС-НПАОП 40.1-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП-НПАОП 0.00-1.71-13), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ- НПАОП 40.1-1.07-01), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ) у керівника Учасника також відсутні скан-копії посвідчень та/або інших документів про перевірку знань, які дають право виконання робіт в електроустановках до та вище 1000 В у працівників Безвершенко Миколи Станіславовича та Городнього Ігора Сергійовича. На усунення даних невідповідностей надати довідку та документи відповідно до вимог пп.1.2.1. п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації 3. Відповідно до пп.1.3.1. п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагалось на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник повинен надати : довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (не менше одного), з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ , до довідки надати копію договору з усіма додатками за наявності; - на підтвердження факту виконання робіт згідно аналогічного договору, учасник повинен подати у складі пропозиції оформлені належним чином акти по формі КБ-2 та довідки по формі КБ-3 Аналогічним вважається договір з реконструкції електричних або інженерних мереж . Учасником завантажено довідку №182/9 від 27.06.2025 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в якій з перелічених договорів, аналогічним відповідно до вимог тендерної документації вважається лише Договір №5 від 09.01.2025 року, предметом якого є : «Реконструкція електричних мереж шляхом влаштування дахової сонячної електростанції на даху акушерсько- гінекологічного корпусу комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня Покровської міської ради Дніпропетровської області», що розташована за адресою по вул.Медична, 19 м.Покров Нікопольського району Дніпропетровської області» сума якого з урахуванням Додаткової угоди №1 становить 3 794 069.42 грн., та надано акти по формі КБ-2 та довідки по формі КБ-3 на суму 3 217 471.15 грн, чим не підтверджено факту виконання робіт згідно аналогічного договору на всю суму договору. На усунення даної невідповідності надати оформлені належним чином акти по формі КБ-2 та довідки по формі КБ-3 на залишок суми, згідно аналогічного договору. 4. Відповідно до пп.8.1.п.8 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг/оренди електротехнічної лабораторії, яка повинна бути сертифікована: - копія діючого Дозволу на експлуатацію (технологічного) електрообладнання / устатковання напругою понад 1000 В або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на устаткування напругою понад 1000 В; - копія діючого Дозволу на виконання випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на устаткування напругою понад 1000 В; - сертифікат визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії На виконання даної вимоги учасником надано договір на надання послуг з електровимірювання та випробування з залученням електротехнічної лабораторії, укладений з ПП «ЕНЕРГОПУСК» також надано Дозвіл №500.21.18, яким дозволяється Приватному підприємству «ЕНЕРГОПУСК» виконувати роботи підвищеної небезпеки: випробування устаткування підвищеної небезпеки : устаткування напругою понад 1000В, проте всупереч вимогам тендерної документації відсутній діючий Дозвіл на експлуатацію (технологічного) електрообладнання / устатковання напругою понад 1000 В або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на устаткування напругою понад 1000 В На усунення даної невідповідності надати документи відповідно до пп.8.1.п.8 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
21.08.2025 17:42
Надати до
22.08.2025 17:42
Період вимог/скарг з 01.09.2025 17:20 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 17:11 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.09.2025 17:20
Довідка НАЗК
01.09.2025 17:20
Повідомлення про рішення
25.08.2025 17:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 16:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі «Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування) (ДК 021:2015 – 45310000-3-Електромонтажні роботи)» Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-19-011906-a Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ», у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ», а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно до пп.1.2.1. п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за формою Таблиці 2. На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, Учасник повинен надати: - накази про прийняття на роботу вищевказаних працівників та/або договори цивільно-правового характеру та/або копії трудової книжки. - керівник Учасника та інші працівники, повинні в межах їхніх повноважень на підприємстві Учасника, мати посвідчення/протоколи або інші документи, які підтверджують знання «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС-НПАОП 40.1-1.21-98), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил пожежної безпеки в Україні» (ППБУ), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (ПОПРІП-НПАОП 0.00-1.71-13), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ- НПАОП 40.1-1.07-01), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). Надати відповідні документи в складі тендерної пропозиції. Учасником надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 24/06/2025 року та накази про прийняття працівників зазначених в довідці. Відповідно до наданих документів, Наказом №4 від 01.04.2015 року, Геращенко Тарас Сергійович прийнятий на постійну посаду електромонтера та відповідно до Наказу №4-ПР від 04.04.2025 року, переведений з посади електромонтер з ремонту та монтажу кабельних ліній на посаду майстра будівельних та монтажних робіт, проте учасником не надано наказ про призначення/переведення на посаду або суміщення посад електромонтера та електромонтера з ремонту та монтажу кабельних ліній. На усунення даної невідповідності надати наказ про призначення/переведення на посаду або суміщення посад електромонтера та електромонтера з ремонту та монтажу кабельних ліній Геращенка Тараса Сергійовича.
Створено
28.08.2025 14:42
Надати до
29.08.2025 14:42
Договір
UA-2025-06-19-011906-a-a1
Очікує підписання
4 506 786.62 грн.
4 506 786.62 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування)
Номенклатура
Реконструкція електричних мереж зі встановлення альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) на покрівлі будівлі за адресою: вул. Байди Вишневецького, 36 м. Черкаси (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Повна назва
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33457208

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ»
Повна назва
ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36785343

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 529 139.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472544761
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 529 139.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472544761
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності