Показати схожі тендери
Закупівля Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки/ інвентаризації земель/ поділу земельної ділянки та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі зміни цільового призначення на території Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області від Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-011305-a
Id Tender cbd0ec92a1bb45a5b7329ae5dcc55c7e
План UA-P-2025-06-19-012945-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 15:59
Остання зміна 14.07.2025 11:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
163 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
815 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 15:53 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 15:53
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 15:53
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:28
до 07.07.2025 09:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 10:56
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 09:43
до 14.07.2025 11:10
Період уточнень
з 19.06.2025 15:53 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 15:53 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:28 до 07.07.2025 09:43
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:28 до 07.07.2025 09:43
Основні параметри
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки/ інвентаризації земель/ поділу земельної ділянки та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі зміни цільового призначення на території Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
163 000 грн.
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки/ інвентаризації земель/ поділу земельної ділянки та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі зміни цільового призначення на території Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Назва предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки/ інвентаризації земель/ поділу земельної ділянки та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі зміни цільового призначення на території Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Очікувана вартість
163 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
815,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 13:05
Закінчення аукціону
27.06.2025 13:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки/ інвентаризації земель/ поділу земельної ділянки та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі зміни цільового призначення на території Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Код ДК 021:2015
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
14
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
02.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СІДЬКО НАДІЯ АНДРІЇВНА"
Пропозиція:
104 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ"
Пропозиція:
103 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 13:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
19.06.2025 15:53
Критерії прийнятності
19.06.2025 15:53
Критерії прийнятності
19.06.2025 15:53
-
19.06.2025 15:53
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
19.06.2025 15:53
Проект договору
19.06.2025 15:53
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Діана Бєлкіна
Електронна пошта
Телефон
+380988305944
Сайт:
https://sherbanivska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41856395
Повна назва
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Поштовий індекс
38750
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
с.Щербані
Адреса
вул. Центральна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки/ інвентаризації земель/ поділу земельної ділянки та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі зміни цільового призначення на території Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Період вимог/скарг з 01.07.2025 10:56 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 13:28 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.07.2025 10:56
Повідомлення про рішення
27.06.2025 13:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.07.2025 09:43 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 10:56 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 09:44
Довідка НАЗК
07.07.2025 09:43
Повідомлення про рішення
01.07.2025 10:56
Витяг з ЄДР
01.07.2025 10:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.4 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що Учасник має надати фінансову звітність з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Пунктом 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що Учасник має надати Довідку з переліком виконаних аналогічних договорів із визначенням замовників (покупців), предмету договору, місця надання послуг, номеру (за наявності) та дати укладання, відомостей про виконання належним чином, зокрема у встановлені строки, кожного з таких аналогічних договорів (не менше чотирьох за останні 2023-2025 роки). Пунктом 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що Учасник має надати Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно форми 1, у якій необхідно зазначити ID номер закупівлі (за наявності). Пунктом 4 Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що Учасник має надати Лист – згоду (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проєктом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується надати послуги за результатами укладання договору згідно з умовами технічного завдання, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції не надано квитанцію №2 у разі подання електронної звітності, Довідку з переліком виконаних аналогічних договорів із визначенням замовників (покупців), предмету договору, місця надання послуг, номеру (за наявності) та дати укладання, відомостей про виконання належним чином, зокрема у встановлені строки, кожного з таких аналогічних договорів (не менше чотирьох за останні 2023-2025 роки). У Довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно форми 1, відсутній ID номер закупівлі (за наявності). У Листі-згоді (складений в довільній формі) відсутня інформація, що Учасник зобов’язується надати послуги за результатами укладання договору згідно з умовами технічного завдання, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, квитанцію №2, Довідку з переліком виконаних аналогічних договорів із визначенням замовників (покупців), предмету договору, місця надання послуг, номеру (за наявності) та дати укладання, відомостей про виконання належним чином, зокрема у встановлені строки, кожного з таких аналогічних договорів (не менше чотирьох за останні 2023-2025 роки), Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно форми 1, у якій необхідно зазначити ID номер закупівлі (за наявності), Лист – згоду (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проєктом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується надати послуги за результатами укладання договору згідно з умовами технічного завдання, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації.
Створено
04.07.2025 14:51
Надати до
05.07.2025 14:51
Договір
UA-2025-06-19-011305-a-b1
Підписаний і діє
Номер
14/7
104 000 грн.
104 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.07.2025
Строк дії договору з
14.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
14 (послуга)
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки/ інвентаризації земель/ поділу земельної ділянки та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі зміни цільового призначення на території Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Номенклатура
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки/ інвентаризації земель/ поділу земельної ділянки та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, у разі зміни цільового призначення на території Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Кількість
14
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 2 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Повна назва
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41856395

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СІДЬКО НАДІЯ АНДРІЇВНА"
Повна назва
ФОП "СІДЬКО НАДІЯ АНДРІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3177410905

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.07.2025 11:09
Підписаний договір
14.07.2025 11:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
163 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380988305944
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
163 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380988305944
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності