Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: "30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)" від Виконавчий комітет Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-011014-a
Id Tender 3472819dabdd4533b279751c23bddd8c
План UA-P-2025-06-19-013437-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 15:45
Остання зміна 15.07.2025 08:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
469 704 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 348.52 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 15:44 до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 15:44
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 15:44
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 12:09
до 07.07.2025 13:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 16:29
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 13:41
до 15.07.2025 08:38
Період уточнень
з 19.06.2025 15:44 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 15:44 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 12:09 до 07.07.2025 13:41
Період кваліфікації
з 30.06.2025 12:09 до 07.07.2025 13:41
Основні параметри
ДК 021:2015: "30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
469 704 грн.
ДК 021:2015: "30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)"
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: "30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)"
Очікувана вартість
469 704 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2348,52
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 11:46
Закінчення аукціону
30.06.2025 12:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
11.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
445 824 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Борцов Віктор Миколайович
Пропозиція:
455 112 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 13:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олефір Юлія
Електронна пошта
Телефон
0564920308
Замовник
ЄДРПОУ
04052169
Повна назва
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
КРИВИЙ РІГ
Адреса
пл. Молодіжна, 1,
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: "30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)"
Період вимог/скарг з 03.07.2025 16:29 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 12:09 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Відповідно до абз.3 та абз.5 підпункту 1 П.44 Постанови КМУ від 12.10.2022, зі змінами.
Документи кваліфікації
03.07.2025 16:29
Повідомлення про рішення
30.06.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 15:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 15:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник звертається з вимогою щодо уточнення: 1. Відповідно до п.5 п.п 5.1 додатку 3, розділу Перелік інших документів та/або інформації, що встановлено Замовником до предмету закупівлі та входять до складу тендерної пропозиції учаснику необхідно надати лист із серійними номерами ноутбуків, що будуть поставлені замовнику артикулу та моделі запропонованого товару технічним вимогам замовника та пропозиції учасника; 2. Відповідно до п.5 п.п 5.2 додатку 3, розділу Перелік інших документів та/або інформації, що встановлено Замовником до предмету закупівлі та входять до складу тендерної пропозиції учаснику необхідно надати проєкт договору, який містить модель та артикул запропонованого Товару Учаснику необхідно усунути невідповідність у встановлений законодавством термін.
Створено
02.07.2025 10:08
Надати до
03.07.2025 10:08
Період вимог/скарг з 07.07.2025 13:41 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 16:29 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 13:41
Довідка НАЗК
07.07.2025 13:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.07.2025 16:29
Витяг з ЄДР
03.07.2025 16:29
Витяг з ЄДР
03.07.2025 16:29
Витяг з ЄДР
03.07.2025 16:29
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-19-011014-a-b1
Підписаний і діє
Номер
249
455 112 грн.
455 112 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.07.2025
Строк дії договору з
14.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
18 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 11 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04052169

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Борцов Віктор Миколайович
Повна назва
ФОП Борцов Віктор Миколайович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3459008350

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.07.2025 08:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
469 704 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Контактний телефон:
0564920308
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
469 704 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Контактний телефон:
0564920308
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності