Показати схожі тендери

Закупівля Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла, стільці) від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «СКЛАДСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-010417-a
Id Tender f5919aac8755487a9a458aec52d00095
План UA-P-2024-12-27-018178-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 15:26
Остання зміна 22.07.2025 09:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
476 172.06 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 761.72 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 15:26 до 30.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 15:26
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 15:26
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2025 14:28
до 10.07.2025 13:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 13:01
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 13:42
до 22.07.2025 09:41
Період уточнень
з 19.06.2025 15:26 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 15:26 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 14:28 до 10.07.2025 13:42
Період кваліфікації
з 01.07.2025 14:28 до 10.07.2025 13:42
Основні параметри
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла, стільці)
Тендерні пропозиції готуються та подаються українською мовою. Детальна інформація міститься у тендерній документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
476 172.06 грн.
Крісла, стільці
Назва предмета закупівлі
Крісла, стільці
Очікувана вартість
476 172.06 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4761,72
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.07.2025 13:59
Закінчення аукціону
01.07.2025 14:28
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 17 (штуки)
Крісло офісне Веб (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне Веб (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 48 (штуки)
Крісло офісне Фрідом (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне Фрідом (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
Стілець офісний ISO Black, шкірозамінник (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Стілець офісний ISO Black, шкірозамінник (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений та прийняті Покупцем Товари здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 15 «Юридичні реквізити сторін» протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії», але за умови реєстрації у ЄРПН оформленої у відповідності до вимог податкового законодавства України ПН/РК до ПН та за умови відсутності факту призупинення реєстрації чи блокування реєстрації ПН/РК до ПН у ЄРПН (виділений курсивом текст включається до Договору, якщо Постачальник-платник ПДВ).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-СПЕЦТРЕЙД"
Пропозиція:
419 454.14 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Торговий Дім РА
Пропозиція:
437 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
419 454.15 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.07.2025 13:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 15:26
Оголошення про проведення закупівлі
19.06.2025 15:26
Тендерна документація
19.06.2025 15:26
Тендерна документація
19.06.2025 15:26
Проект договору
19.06.2025 15:26
Тендерна документація
19.06.2025 15:26
Тендерна документація
19.06.2025 15:26
Тендерна документація
19.06.2025 15:26
Тендерна документація
19.06.2025 15:26
Тендерна документація
19.06.2025 15:26
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дворецький Віктор Євгенійович
Електронна пошта
Телефон
380363661421
Замовник
ЄДРПОУ
36217282
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «СКЛАДСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Крісла, стільці
Період вимог/скарг з 07.07.2025 13:01 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 14:28 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Вирішив: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "М-СПЕЦТРЕЙД", пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною у відкритих торгах по закупівлі № UA-2025-06-19-010417-a згідно ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла, стільці), з ціною 419 454 грн 14 коп. без ПДВ на підставі підпункту 2 пункту 44 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
07.07.2025 13:01
Повідомлення про рішення
03.07.2025 14:03
Електроний протокол про продовження строку
01.07.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ВИРІШИВ: У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної, та оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
03.07.2025 14:03
Дата кінця розгляду
30.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.07.2025 13:42 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 13:01 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішив: Визнати тендерну пропозицію учасника ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ", пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, переможцем відкритих торгів по закупівлі № UA-2025-06-19-010417-a за ДК 021:2015 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла, стільці), з ціною 419 454 грн 15 коп. без ПДВ. Прийняв рішення про намір укласти договір із переможцем закупівлі.
Документи кваліфікації
10.07.2025 13:42
Довідка НАЗК
10.07.2025 13:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 13:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-19-010417-a-c1
Підписаний і діє
Номер
53-145-01-25-01744
503 344.98 грн.
419 454.15 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
17 (штуки)
Крісло офісне Веб (або еквівалент)
Номенклатура
Крісло офісне Веб (або еквівалент)
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
48 (штуки)
Крісло офісне Фрідом (або еквівалент)
Номенклатура
Крісло офісне Фрідом (або еквівалент)
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Стілець офісний ISO Black, шкірозамінник (або еквівалент)
Номенклатура
Стілець офісний ISO Black, шкірозамінник (або еквівалент)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «СКЛАДСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «СКЛАДСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36217282

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43890998

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.07.2025 09:41
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
476 172.06 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 08:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «СКЛАДСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380363661421
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
476 172.06 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 08:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «СКЛАДСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380363661421
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності