Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (СPV): 50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту кондиціонерів) від ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-009442-a
Id Tender 4cd2fa7f8a164577a14e54d0178c41ba
План UA-P-2025-06-19-010157-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 14:57
Остання зміна 09.07.2025 12:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
200 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 14:56 до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 14:56
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 14:56
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00
до 02.07.2025 15:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 15:00
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 15:00
до 09.07.2025 12:55
Період уточнень
з 19.06.2025 14:56 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 14:56 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 02.07.2025 15:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 02.07.2025 15:00
Основні параметри
ДК 021:2015 (СPV): 50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту кондиціонерів)
Закупівля проводиться за процедурою відкритті торги з особливостями відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненями)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 000 грн.
ДК 021:2015 (СPV): 50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту кондиціонерів)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (СPV): 50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту кондиціонерів)
Примітки
Закупівля проводиться за процедурою відкритті торги з особливостями відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненями)
Очікувана вартість
20 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69041, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, буд. 12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання наданих Послуг
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Голдобін Д.А.
Пропозиція:
19 980 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 14:57
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
19.06.2025 14:56
Критерії оцінки
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Третяк Юлія Юріївна
Електронна пошта
Телефон
0684500878
Замовник
ЄДРПОУ
44005647
Повна назва
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Поштовий індекс
69041
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Сергія Синенка, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (СPV): 50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту кондиціонерів)
Період вимог/скарг з 02.07.2025 15:00 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 00:00 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 14:58
Повідомлення про рішення
02.07.2025 14:58
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛДОБІН ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ 1. Перелік виявлених невідповідностей: - В довідці про досвід виконання аналогічних договорів договір з КНП «Міська лікарня 7» ЗМР не є аналогічним. - не надано документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі. - не надано інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. - не надано довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів таабо відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. - не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України, видане уповноваженим на це органом. - не надано довідку в довільній формі з паспортними даними та ІПН (для фізичних осіб) - не надано достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі якщо діяльність не підпадає під ліцензування або дозвільний характер, то учасник надає лист в довільній формі, з посиланням на законодавство, про те, що його діяльність не підпадає під ліцензування та не потребує дозволів. - Документ «Комерційна пропозиція» оформлено не у відповідності до умов тендерної документації. - Тендерна пропозиція учасника підписана УЕП замість КЕП. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимоги встановлені в Додатку 1 та в Додатку 5 до тендерної документації ; 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати оновлену довідку про досвід виконання аналогічних договорів з договором або договорами, що є аналогічним (ми) відповідно до умов тендерної документації. - скан-копії або копії договору(ів) , зазначеного(их) в довідці в повному обсязі (з усіма додатками до нього, додатковими угодами) - документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі. - надати інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. - надати довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів таабо відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. - надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України, видане уповноваженим на це органом. - надати довідку в довільній формі з паспортними даними та ІПН (для фізичних осіб). - надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі якщо діяльність не підпадає під ліцензування або дозвільний характер, то учасник надає лист в довільній формі, з посиланням на законодавство, про те, що його діяльність не підпадає під ліцензування та не потребує дозволів. - надати оформлений у відповідності до умов тендерної документації документ «Комерційна пропозиція». - тендерна пропозиція має бути підписана КЕПом. Головний державний інспектор, уповноважена особа ___________ Юлія ТРЕТЯК
Створено
01.07.2025 11:07
Надати до
02.07.2025 11:07
Договір
UA-2025-06-19-009442-a-b1
Підписаний і діє
Номер
29-25
19 980 грн.
16 650 грн.
З ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту кондиціонерів
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту кондиціонерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
19 980
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Повна назва
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44005647

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Голдобін Д.А.
Повна назва
ФОП Голдобін Д.А.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3023911791

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0684500878
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0684500878
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності