Показати схожі тендери

Закупівля  Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-009035-a
Id Tender 8be1b726229e4d5ebc2475d4974a523f
План UA-P-2025-06-19-000438-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.06.2025 15:03
Остання зміна 02.07.2025 14:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 618 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 090 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 15:02 до 27.06.2025 14:48
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 15:02
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 15:02
до 24.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.06.2025 14:48
-
Період уточнень
з 19.06.2025 15:02 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 15:02 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 14:48
Основні параметри
 Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 618 000 грн.
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Назва предмета закупівлі
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Очікувана вартість
3 618 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18090,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
134
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 14:48
Документи позиції
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів у безготівковій формі, в гривнях, на поточний рахунок Виконавця впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після приймання послуг на підставі актів приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виконавець повинен вчасно та якісно виконувати увесь комплекс Послуг, пов’язаних з обслуговуванням з оздоровлення та відпочинку дітей, якість яких відповідає нормативним документам та нормативно — правовим актам.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АГРОТРАНСГРУПА"
Пропозиція:
3 611 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 15:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ініна Валентина Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380963657288
Замовник
ЄДРПОУ
42118373
Повна назва
Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради
Поштовий індекс
53733
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
село Степове
Адреса
вулиця Залізнична , будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 14:48 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 14:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 19.06.2025 №05-15/169 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а саме придбання путівок на оздоровлення дітей» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – код ДК 021:2015-55240000-4-Послуги центрів і будинків відпочинку», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-19-009035-а (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: ТОВ “АГРОТРАНСГРУПА” Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ “АГРОТРАНСГРУПА” виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист - роз’яснення від 25.06.2025р. №1041 де п.2 зазначає: “2). Евакуаційний транспорт та транспорт для перевезення - залучається транспорт ФОП Чуб М.М. Договір перевезення додається”. Учасником у тендерній пропозиції не надано договір перевезення. Додаток 2 до тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі. Довідку надати відповідно до форми Замовника Додаток 2.1.,яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу. Для надання послуг повинна бути документально підтверджена наявність наступного : -Наявність об’єкту оздоровлення та відпочинку дітей. -Наявність огорожі ,якою огороджена територія закладу. -Наявність зелених насадженнь. -Наявність критих павільйонів та стаціонарних залів , та інші споруди для організації змістовного дозвілля дітей та відпочинку дітей під час негоди. -Наявність кіноконцертного залу та літньої концертної естради з критою сценою, приміщення для організації гурткової роботи. -Наявність на території захисних споруд (бомбосховищ, обладнаних укриттів).Захисні споруди повинні вміщувати планову ємність людей на яку розрахований заклад. -Наявність евакуаційного транспорту. -Наявність транспорту для перевезень. -Наявність чергового телефону, автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення при виникненні пожежі та надзвичайних ситуацій. -Наявність стаціонарних корпусів капітальної будови. -Наявність ліжок з жорсткими каркасами,при ліжкові тумби, шафи з вішалками, прибори освітлення, дзеркала. -Наявність відеотеки, комп’ютерної кімнати. -Наявність обладнаних ігрових та спортивних майданчиків – футбольне поле; волейбольне поле; баскетбольний, тенісний зал (поле) або павільйон для настільного тенісу; тренажерний майданчик тощо. -Наявність спортивного інвентарю. -Наявність обладнаного медпункту та лікарських засобів, відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів», для надання невідкладної медичної допомоги. -Наявність постільної білизни; засобів особистої гігієни. 1.2.На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказаного у Довідці згідно форми Додатоку 2.1. до тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: -Документ, що підтверджує право власності учасника на дитячий заклад оздоровлення та відпочинку. У разі, якщо заклад орендований, надати договір оренди (рухомого і нерухомого майні) (з додатками, які є його невід’ємною частиною), що підтверджує право учасника на його оренду. Додатково повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини 2 статті 20 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» матеріально-технічну базу дитячого закладу оздоровлення та відпочинку складає рухоме і нерухоме майно, що належить йому на праві власності або господарського відання, оперативного управління, орендоване або передане йому засновником (власником). -Оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника. У разі, якщо майно орендоване, надати договір оренди з додатками, які є його невід’ємною частиною (специфікація,акт приймання -передачі,додаткові угоди тощо), що підтверджує право учасника на його оренду. **У разі неподання учасником документів та інформації згідно вимог тендерної документації ,такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документа з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації або гарантійний лист. Учасник на усунення невідповідності повинен надати договір перевезення з додатками 2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про працівників від 25.06.2025р. №1043 . Довідка надана учасником не відповідає формі Додатку 2.2. Учасником у довідці не зазначено умови роботи* (штатний/за договором тощо),назву учбового закладу та присвоєна кваліфікація; не зазначена дата останнього медогляду. Учасник у складі працівників надає інформацію про Дем’ян Михайло Михайлович - завідуючий господарством,документи ,що підтверджують підстави взаємодії з учасником не надано. Додаток 2,додаток 2.2 до тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід які безпосередньо будуть залучені до виконання договору щодо надання послуг, що є предметом закупівлі згідно цієї Тендерної документації (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника(ів): ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи), відповідно до форми Замовника Додаток 2.2. до тендерної документації. Довідка у відповідності до вимог Замовника повинна містити інформацію про наявність кваліфікованих спеціалістів, а саме: вихователів, лікарів,постійний лікар – педіатр та медсестра, інструкторів з фізкультури та плавання, організаторів культурно – масової програми, психологів, охоронців,кухарів,водіїв ,відповідальних працівників за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту. Для працівників, перерахованих в довідці,Учасник надає документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих у довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). Для працівників, перерахованих в довідці,що здобувають освіту, Учасник у довідці повинен зазначити (надати) інформацію,що підтверджуює проходження навчання (здобування освіти) та отримання певних навичок і знань у конкретній галузі, наприклад, курси з підвищення кваліфікації, тренінги з охорони праці,навчання у вищих закладах тощо. Для працівників, відповідальних за пожежну безпеку,учасник додає документи,якими делегує повноваження відповідальних за пожежну безпеку,в цілому по установі,а також окремо за кожен із об’єктів установи. Усі працівники учасника, які допускаються до роботи з дітьми повинні пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд відповідно до Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом МОЗ України від 23.07.2002 №280, зареєстрованого в Мін’юсті України 08.08.2002 за №639/6927. Для підтвердження медичного огляду працівників зазначити інформацію у довідці згідно Додатку 2.2 до тендерної документації.  **У разі неподання учасником документів та інформації згідно вимог тендерної документації ,такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документа з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації або гарантійний лист Учасник на усунення невідповідності повмнен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають відповідні знання та досвід згідно форми Додатку 2.2. Зазначити у довідці інформацію проумови роботи* (штатний/за договором тощо),назву учбового закладу та присвоєна кваліфікація; не зазначена дата останнього медогляду. Надати на працівника Дем’ян Михайло Михайлович документи,що підтверджують підстави взаємодії з учасником. 3 Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи ,що підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів на керівника установи. У складі тендерної документації учасник не надав протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів Додаток 8 до тендерної документації п.6 :копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: — для учасників-юридичних осіб — у разі підписання керівником організації-учасника: а) протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів; б) наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; — для учасників-юридичних осіб — у разі підписання іншою особою — доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); — для учасників-юридичних осіб — довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином Учасник на усунення невідповідності повинен надати протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів 4. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформації щодо складу подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1, Додаток 8 п.7: У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання Учасник на усунення невідповідності повинен надати інформацію (довідку або лист пояснення тощо) 5. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав проект договору згідно Додатку 5 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1, Додаток 8 п.8.Проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися) Учасник на усунення невідповідності повинен надати проект договору відповідно Додатку 5 до тендерної документації
Створено
02.07.2025 14:21
Надати до
03.07.2025 14:21
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 618 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 14:48
Замовник:
Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради
Контактний телефон:
+380963657288
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 618 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 14:48
Замовник:
Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради
Контактний телефон:
+380963657288
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності