Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 31340000-1 Приладдя до ізольованих кабелів (Муфти) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-008984-a
Id Tender 2e411ed97af346a6b8af29f32132a50f
План UA-P-2025-06-19-010481-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.06.2025 14:42
Остання зміна 02.07.2025 16:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
257 585.88 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 575.86 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 14:41 до 27.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 14:41
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 14:41
до 24.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.06.2025 10:00
-
Період уточнень
з 19.06.2025 14:41 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 14:41 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 10:00
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 31340000-1 Приладдя до ізольованих кабелів (Муфти)
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду; Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства; Мова тендерної пропозиції українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї  та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою1. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. 1Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
257 585.88 грн.
Муфти
Назва предмета закупівлі
Муфти
Очікувана вартість
257 585.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2575,86
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Муфта з’єднувальна 35 кВ
Опис предмета закупівлі
Муфта з’єднувальна 35 кВ
Код ДК 021:2015
31343000-2 - Муфти для ізольованих кабелів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад АТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 (комплект)
Муфта кінцева 35 кВ
Опис предмета закупівлі
Муфта кінцева 35 кВ
Код ДК 021:2015
31343000-2 - Муфти для ізольованих кабелів
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад АТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених Договором.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ „ОРГТЕХКОМ”
Пропозиція:
241 208.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 14:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
19.06.2025 14:42
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501005404
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Муфти
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 10:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 14:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1). На виконання п.п.1.2. частини ІІ розділу І Додатку №2 Учасник мав надати: Позитивний відгук складений не раніше 2022 року щодо виконання аналогічного договору*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Не розглядатиметься відгук, виданий Учаснику Замовником. 2). На виконання п.5.3. частини V розділу І Додатку №2 Учасник мав надати: Довідку про те, що відносно Учасника (зазначити найменування) відсутні підстави для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» та абз. 2 п.2 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178. 3). На виконання п. 5.4. частини V розділу І Додатку №2 Учасник мав надати: Довідку про те, що Учасник є/не є* суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). *обрати необхідне твердження 4). На виконання п.5.5. частини V розділу І Додатку №2 Учасник мав надати: Відомості про учасника за формою, наведеною у Таблиці №2 до цього Додатку. 5). На виконання п.5.8. частини V розділу І Додатку №2 Учасник мав надати: Відповідно до п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 №181 інформацію щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику, а саме: Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою . До інформації щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику належать, зокрема, наявність у емітента ділових відносин з контрагентами держави зони ризику або контрагентами, які контролюються державою зони ризику. 1) У разі, якщо фізична особа (Учасник) не має реєстрації країни держави зони ризику та у разі, якщо юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою (Учасником) не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, Учасник повинен надати наступний документ: б) Юридична особа Довідку у довільній формі про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка. 2) У разі, якщо фізична особа (учасник) має реєстрації країни держави зони ризику та у разі, якщо юридична особа має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою (Учасником) здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, Учасник повинен надати довідку з обов’язковим наданням наступної інформації : б) Юридична особа Довідка про наявність зв'язків з іноземними державами зони ризику (Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою) за формою, наведенною нижче. ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: Єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими докумен-тами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самовря-дування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності (далі - уста-нови) встановлюють Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у держа-вних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2020 року №1000/5 (далі - Правила №1000/5), (п.1 розділу І). Згідно пункту 11 глави 1 розділу II Правил №1000/5 оформлення реквізитів організаційно-розпорядчої документації та порядок їх розташування здійснюються з урахуванням вимог Націо-нального стандарту України "Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. ДСТУ 4163:2020", прийнятого наказом Державного під-приємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифі-кації та якості" від 01 липня 2020 року №144 (далі - ДСТУ 4163:2020). Відповідно до п. 1.1 ДСТУ 4163:2020 цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснюваль-ні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних ор-ганів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі - юридична особа) незалежно від їхнього функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Відповідно до п. 1.2 ДСТУ 4163:2020 цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту та місця розташування реквізитів у документах; вимоги до бланків та оформлен-ня документів; вимоги до виготовлення документів. Відповідно до п. 4.4 ДСТУ 4163:2020 Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду доку-мента (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11),заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (для електронних докумен-тів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису) (22). З положень глави 5 розділу II Правил №1000/5 слідує, що одним із обов`язкових реквізитів документів є їх дата. Датою документа є дата його підписання, затвердження, прийняття, реєстра-ції або складення (для актів), засідання колегіального органу (для протоколів). Дата зазначається арабськими цифрами в один рядок у такій послідовності: число, місяць, рік. Дата оформлюється цифровим або словесно-цифровим способом. У разі оформлення дати цифровим способом число і місяць проставляються двома парами цифр, розділеними крапкою; рік - чотирма цифрами, крапка наприкінці не ставиться. Під час реєстрації документа його дата проставляється працівником служби діловодства в лівій верхній частині документа на спеціально відведеному місці на бланку. Відповідно до пункту 1 глави 3 розділу III Правил №1000/5 службовий документ, отрима-ний установою або створений нею, у тому числі для внутрішнього користування, вважається вне-сеним до документаційного фонду установи з моменту його реєстрації. Реєстрація документів проводиться з метою забезпечення їх обліку, контролю за виконанням і оперативним використан-ням наявної в документах інформації і полягає у веденні запису облікових даних про документ за встановленою установою реєстраційною формою, яким фіксується факт створення, відправлення або одержання документа, шляхом проставлення на ньому реєстраційного індексу з подальшим записом у зазначених формах необхідних відомостей про документ. У тендерній документації (пункт 5 розділу V) передбачені опис та приклади формальних не-суттєвих помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропози-цій, зокрема "7. Подання документа (документів) учасника процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільної формі та не містить вихідного номера. Тобто, одночасна відсутність у документі дати його створення та вихідного номеру не може бути визнано формальною/несуттєвою помилкою. Документи, надані учасником на виконання вимог тендерної документації: Додатку №2, розділ І, частина ІІ (Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям ) п.п. 1.2.; Додатку №2, розділ І, частина V (Інші документи) п.5.3; п.5.4.; п. 5.5; п.5.8 відносяться до організаційно-розпорядчих документів, однак не містять відмітки про дату та реєстраційний (вихідний) номер, тобто не відповідають вимогам, які передбачені чинним законодавством до створення документів. Позиція Замовника з означеного питання базується на постанові Пятого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2025 у справі № 420/14975/24 (прийнята за наслідками розгляду висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-01-09-001616-a від 06.05.2024 року), яка набрала законної сили. ІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог: Додатку №2, розділ І частина ІІ (Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям ) п.п. 1.2 та Додатку №2, розділ І, частина V (Інші документи) п. 5.3; п. 5.4.; п.5.5; п. 5.8 надати документи які обов’язково будуть містити дату складання і бажано вихідний номер.
Створено
02.07.2025 16:56
Надати до
03.07.2025 16:56
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
257 585.88 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
257 585.88 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності