Показати схожі тендери

Закупівля 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цегла вогнетривка шамотна ША 5) від Комунальне підприємство "Павлоградтеплоенерго" Павлоградської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-008937-a
Id Tender 23c2d19571834a4b96477248b43b4f81
План UA-P-2025-06-19-010434-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.06.2025 14:42
Остання зміна 01.08.2025 16:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 030 573 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 305 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 14:40 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 14:40
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 14:40
до 24.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:16
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 10:46
до 16.07.2025 00:00
Період уточнень
з 19.06.2025 14:40 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 14:40 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:16
Основні параметри
44110000-4 Конструкційні матеріали (Цегла вогнетривка шамотна ША 5)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 030 573 грн.
44110000-4 Конструкційні матеріали (Цегла вогнетривка шамотна ША 5)
Назва предмета закупівлі
44110000-4 Конструкційні матеріали (Цегла вогнетривка шамотна ША 5)
Очікувана вартість
2 030 573 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20305,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 12:47
Закінчення аукціону
27.06.2025 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цегла вогнетривка шамотна ША 5
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
15 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51413, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вулиця Промислова, 13-А
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний банківський рахунок Продавця протягом 180-ти банківських днів з моменту отримання Товару згідно товаросупровідних документів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ"
Пропозиція:
1 935 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ВОГНЕТРИВКІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ
Пропозиція:
1 762 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "СПЕЦМОНТАЖ"
Пропозиція:
1 945 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 12:47
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Сиріца
Електронна пошта
Телефон
+380509224622
Замовник
ЄДРПОУ
03342250
Повна назва
Комунальне підприємство "Павлоградтеплоенерго" Павлоградської міської ради
Поштовий індекс
51400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Павлоград
Адреса
вул. Промислова, буд. 13-А
Кваліфікація
Лот № 1 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цегла вогнетривка шамотна ША 5)
Період вимог/скарг з 10.07.2025 10:46 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 13:16 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.07.2025 10:46
Повідомлення про рішення
04.07.2025 14:44
Електроний протокол про продовження строку
27.06.2025 13:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-відгук/и (або рекомендаційний/і лист/и тощо) від контрагента/ів згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати зазначений лист-відгук/и. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканований наказ про призначення керівника, надав довіреність № 1 від 10.10.2024 р. на Маловічко Сергія Олексійовича з повноваженнями на подання та отримання будь-яких документів та інформацій, передачу та отримання товарно-матеріальних цінностей, підписання документів про отримання товарно-матеріальних цінностей, вартість яких не перевищує 1 000 000,00 грн. При цьому, тендерна пропозиція Учасника складає 1 762 560,00 грн., вказаною довіреністю не передбачені повноваження щодо підписання договорів. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.2. пункту 1 Документів, що надаються Учасниками на підтвердження іншим вимогам Замовника (Додаток 3 до тендерної документації). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканований наказ про призначення керівника або довіреність на підписанта договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів, в разі, якщо підписант договору, тендерної пропозиції та представник інтересів учасника довірена особа). В разі якщо особа уповноважена на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі діє згідно довіреності, надати документ що підтверджує повноваження особи довірителя згідно статутних документів Учасника (скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Абзац 2 підпункту 1.6. пункту 1 Документів, що надаються Учасниками на підтвердження іншим вимогам Замовника (Додаток 3 до тендерної документації). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати зазначений лист. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Абзац 3 підпункту 1.6. пункту 1 Документів, що надаються Учасниками на підтвердження іншим вимогам Замовника (Додаток 3 до тендерної документації). 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідний документ.
Створено
02.07.2025 16:50
Надати до
03.07.2025 16:50
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Електронною системою закупівель 27.06.2025 року найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цегла вогнетривка шамотна ША 5), оголошення торгів UA-2025-06-19-008937-a, визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ ВОГНЕТРИВКІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю перевірки наданої інформації щодо досвіду надання вказаних послуг, іншої інформації виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, тобто по 25 липня 2025 року включно. 2. У зв’язку з необхідністю вжиття заходів щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ВОГНЕТРИВКІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції та оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ВОГНЕТРИВКІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення закупівлі за предметом ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цегла вогнетривка шамотна ША 5), оголошення торгів UA-2025-06-19-008937-a, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію, необхідну для виконання вимог законодавства.
Дата продовження строку розгляду
04.07.2025 14:43
Дата кінця розгляду
26.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 10:46 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 16:56
Електроний протокол про продовження строку
10.07.2025 10:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 14:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Електронною системою закупівель 10.07.2025 року наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цегла вогнетривка шамотна ША 5), оголошення торгів UA-2025-06-19-008937-a, визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКРЄВРОСВІТ". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з поданням 15.07.2025 учасником ТОВ ВОГНЕТРИВКІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ, тендерна пропозиція якого була відхилена, скарги до Антимонопольного комітету України, продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" до 20 робочих днів, тобто по 07 серпня 2025 року включно (протокол № 1707/1 від 17.07.2025). Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції мало бути оприлюднено протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Але, у зв’язку з прийняттям скарги учасника ТОВ ВОГНЕТРИВКІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ до розгляду, технічна можливість оприлюднити зазначене повідомлення була відсутня. 25.07.2025 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийняте рішення № 11602-р/пк-пз про відмову ТОВ ВОГНЕТРИВКІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ у задоволенні скарги. Повний текст рішення № 11602-р/пк-пз був оприлюднений в електронній системі закупівель 30.07.2025, 14:12 і саме після цього з’явилася технічна можливість опублікувати повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" (протокол № 1707/1 від 17.07.2025). У зв’язку з викладеним, необхідно оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції протягом одного дня з дня відновлення технічної можливості.
Дата продовження строку розгляду
31.07.2025 16:55
Дата кінця розгляду
08.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) в разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 . 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.6. пункту 1 Документів, що надаються учасниками для підтвердження іншим вимогам замовника (Додаток 3 до тендерної документації). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати зазначений лист. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості щодо відсутності претензій з боку замовників в т.ч. назва Замовника закупівлі, щодо невиконання або неналежного виконання умов аналогічного договору 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 5.2. пункту 5 Документів, що надаються учасниками для підтвердження іншим вимогам замовника (Додаток 3 до тендерної документації). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати зазначену довідку.
Створено
01.08.2025 15:37
Надати до
02.08.2025 15:37
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 030 573 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Павлоградтеплоенерго" Павлоградської міської ради
Контактний телефон:
+380509224622
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 030 573 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Павлоградтеплоенерго" Павлоградської міської ради
Контактний телефон:
+380509224622
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності