Показати схожі тендери

Закупівля Двері металеві від Головний логістичний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 1575).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-007718-a
Id Tender 10c7c9005cd24622a16de1b869bb0ceb
План UA-P-2025-06-19-008548-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 14:10
Остання зміна 25.07.2025 17:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
387 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 14:13 до 27.06.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 14:13
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 14:13
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:25
до 02.07.2025 16:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 14:42
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 16:33
до 25.07.2025 17:48
Період уточнень
з 19.06.2025 14:13 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 14:13 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:25 до 02.07.2025 16:33
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:25 до 02.07.2025 16:33
Основні параметри
Двері металеві
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
38 700 грн.
Двері металеві
Назва предмета закупівлі
Двері металеві
Примітки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість
38 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
387,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 12:56
Закінчення аукціону
30.06.2025 13:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Двері металеві ліві 86*205
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після поставки Товарів. Підставою для оплати вважається рахунок (рахунок-фактура) та видаткова накладна Постачальника (акт приймання-передачі товарів), до них додаються документи, що підтверджують якість поставлених Товарів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПАНОЧКО УЛЯНА ЯРОСЛАВІВНА
Пропозиція:
25 113 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
19 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
19 990 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 12:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 14:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ліповська Наталія Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380970248771
Замовник
ЄДРПОУ
14373294
Повна назва
Головний логістичний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 1575)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Двері металеві
Період вимог/скарг з 02.07.2025 14:42 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 13:25 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника Закупівлі ФОП Кутенков М.В. (ЄДРПОУ 2930405436) відповідно до абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2.Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника Закупівлі ФОП Кутенков М.В. (ЄДРПОУ 2930405436)в електронній системі закупівель у порядку та строки встановлені пунктом 46 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.07.2025 14:42
Повідомлення про рішення
02.07.2025 14:42
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
30.06.2025 13:25
Надати до
02.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.07.2025 16:33 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 14:42 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» ЄДРПОУ: 3062803319 з пропозицією – 19 999,00 грн. з ПДВ за кодом ДК 021:201544220000-8 (Двері металеві), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-19-007718-a, прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції даного учасника встановленим вимогам. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір із учасником ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» ЄДРПОУ: 3062803319. 3. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір з ФОП «СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» ЄДРПОУ: 3062803319 в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 16:33
Витяг з ЄДР
02.07.2025 16:33
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2025-06-19-007718-a-b1
Підписаний і діє
Номер
74-25
19 999 грн.
19 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Двері металеві ліві 86*205
Номенклатура
Двері металеві ліві 86*205
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
6 666.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головний логістичний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 1575)
Повна назва
Головний логістичний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 1575)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14373294

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3062803319

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2025 17:48
-
25.07.2025 17:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 700 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 07:00
Замовник:
Головний логістичний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 1575)
Контактний телефон:
380970248771
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 700 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 07:00
Замовник:
Головний логістичний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 1575)
Контактний телефон:
380970248771
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності