Показати схожі тендери

Закупівля Системний блок від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-007606-a
Id Tender bb99fed4608a4d6cb53e3dcc6c0c8512
План UA-P-2025-06-19-009138-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.06.2025 14:03
Остання зміна 02.07.2025 01:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
32 340 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
161.7 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 14:05 до 27.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 14:05
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 14:05
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:56
до 01.07.2025 17:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 17:37
до 07.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.07.2025 17:37
-
Період уточнень
з 19.06.2025 14:05 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 14:05 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:56 до 01.07.2025 17:37
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:56 до 01.07.2025 17:37
Основні параметри
Системний блок
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови N1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
32 340 грн.
Системний блок
Назва предмета закупівлі
Системний блок
Очікувана вартість
32 340 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
161,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 14:33
Закінчення аукціону
30.06.2025 14:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системний блок
Код ДК 021:2015
30213300-8 - Настільні комп’ютери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформленої видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
27 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Гріпіч Тетяна Борисівна"
Пропозиція:
27 138 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 14:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 14:03
Оголошення про проведення закупівлі
19.06.2025 13:53
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
19.06.2025 13:53
Тендерна документація
19.06.2025 13:53
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Садова Вікторія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380995443776
Замовник
ЄДРПОУ
04382056
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
39000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Глобине
Адреса
39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Кваліфікація
Лот № 1 Системний блок
Період вимог/скарг з 01.07.2025 17:37 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 14:56 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити ФОП Гріпіч Тетяна Борисівна переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі ФОП Гріпіч Тетяна Борисівна. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме: з ФОП Гріпіч Тетяна Борисівна в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
01.07.2025 17:37
Довідка НАЗК
01.07.2025 17:37
Повідомлення про рішення
01.07.2025 17:35
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 14:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 13:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 13:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) учаснику надати: інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є: громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; 2) учаснику надати згідно Додатку 5 до тендерної документації Лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; 3) учаснику надати: Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Створено
30.06.2025 17:33
Надати до
01.07.2025 17:33
Договір
UA-2025-06-19-007606-a-c1
Очікує підписання
27 138 грн.
27 138 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Системний блок
Номенклатура
Системний блок
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04382056

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Гріпіч Тетяна Борисівна"
Повна назва
ФОП "Гріпіч Тетяна Борисівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2850105825

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
32 340 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 08:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380995443776
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
32 340 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 08:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380995443776
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності