Показати схожі тендери

Закупівля Стенд розвал сходження 3D від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-005580-a
Id Tender ee7e452a3a294343bd9cb4a17c76ff02
План UA-P-2025-06-05-008558-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 12:20
Остання зміна 11.07.2025 09:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 12:10 до 29.06.2025 12:07
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 12:10
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 12:10
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:37
до 03.07.2025 15:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 15:33
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 15:45
до 11.07.2025 09:54
Період уточнень
з 19.06.2025 12:10 до 26.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 12:10 до 26.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:37 до 03.07.2025 15:45
Період кваліфікації
з 30.06.2025 15:37 до 03.07.2025 15:45
Основні параметри
Стенд розвал сходження 3D
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
450 000 грн.
Стенд розвал сходження 3D
Назва предмета закупівлі
Стенд розвал сходження 3D
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 15:14
Закінчення аукціону
30.06.2025 15:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стенд розвал сходження 3D
Код ДК 021:2015
31720000-9 - Електромеханічне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90400, Україна, Закарпатська область, Хуст, Карла Купара 9
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Автомеханіка
Пропозиція:
445 320 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОПТУЛ"
Пропозиція:
348 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 15:14
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Клованич
Електронна пошта
Телефон
+380680812451
Сайт:
https://sumkiukraineshop.com/
Замовник
ЄДРПОУ
02543673
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Поштовий індекс
90400
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Хуст
Адреса
вул.Свободи, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Стенд розвал сходження 3D
Період вимог/скарг з 03.07.2025 15:33 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 15:37 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
03.07.2025 15:33
Повідомлення про рішення
30.06.2025 15:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.07.2025 15:45 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 15:33 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 15:46
Довідка НАЗК
03.07.2025 15:45
Повідомлення про рішення
03.07.2025 15:33
Витяг з ЄДР
03.07.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-19-005580-a-b1
Підписаний і діє
Номер
37
445 320 грн.
371 100 грн.
З ПДВ
Підписано
11.07.2025
Строк дії договору з
11.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Стенд розвал сходження 3D
Номенклатура
Стенд розвал сходження 3D
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
371 100
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02543673

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Автомеханіка
Повна назва
ТОВ Автомеханіка
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23538908

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.07.2025 09:54
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000045
Дата створення проекту
04.08.2025 13:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 14:14
Дата публікації висновку про результати
15.08.2025 11:12
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.08.2025 № 53-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 04.08.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-06-19-005580-a 19.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 14:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію на закупівлю товару «Стенд розвал сходження 3D»; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ТОПТУЛ» та «Автомеханіка» (далі – ТОВ «ТОПТУЛ» та ТОВ «Автомеханіка»); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОПТУЛ» від 03.07.2025 року №2; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Автомеханіка» від 03.07.2025 року №3; повідомлення про намір укласти договір від 03.07.2025 року; договір від 11.07.2025 №37; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 05 та 11 серпня 2025 року. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що закупівля за номером UA-2025-06-19-005580-a здійснювалась у тому числі за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України (Постанова Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 925 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» зі змінами від 24.01.2025). Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-06-19-005580-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, проект договору та договір, укладений з ТОВ «Автомеханіка» від 11.07.2025 №37 не містять інформації про найменування підрядника та субпідрядника, зокрема, дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (додаток 5 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 7, 17 Рамкової угоди. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 22-VIII з урахуванням Особливостей. Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Під час моніторингу установлено, що в порушення пункту 28 Особливостей Замовником в електронній системі закупівель 19 червня 2025 року оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 11 серпня 2025 року звернулось до Замовника із запитом про надання інформації щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, у відповідь на який Замовником 12 серпня 2025 року повідомлено наступне: «Додаток 2 містить перелік документів які подає учасниник. Додаток 3 містить перелік документів які подає переможець». Проте, надані пояснення не спростовують вищезазначене порушення, оскільки Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження.» тендерної документації, позаяк перелік документів та/або інформації, визначений для подання учасником процедури закупівлі у Додатку 2, не містить всіх вимог, визначених Замовником до учасника в інших положеннях/складових тендерної документації. Враховуючи викладене за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомеханіка» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Отже, Замовником самостійно у тендерній документації визначено, що на тендерну пропозицію учасника повинен бути накладений саме кваліфікований електронний підпис. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного учасником ТОВ «Автомеханіка» електронного підпису (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на тендерну пропозицію вказаного учасника накладено удосконалений електронний підпис, який з врахуванням норм Закону України від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (із змінами) не є кваліфікованим електронним підписом (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Враховуючи вищенаведене, учасником ТОВ «Автомеханіка» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Водночас, за нормами пункту 43 Особливостей вказана невідповідність підлягала виправленню учасником після розміщення Замовником у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, відповідного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не встановлено наявність невідповідностей в тендерній пропозиції учасника та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не надано можливість учаснику виправити невідповідність стосовно електронного підпису та, як наслідок, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Автомеханіка» не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Окрім того, під час моніторингу встановлено, що Замовником у пункті 2 Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ І КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації встановлена наступна вимога: «Учасник надає інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника (у разі наявності): - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2. В таблиці обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію». Так, у Додатку 4 Замовником зазначені, зокрема, наступні технічні характеристики: «розмір диска 203-610mm (8-24”) та діаметр колеса 406-910mm (16-36”)». В ході проведення моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «Автомеханіка» у складі тендерної пропозиції надано документ «Порівняльна таблиця» (файл: «10 порівняльна табл.pdf.»), у якому зазначено, зокрема такі показники «розмір диска 203-610mm (8-24”) та діаметр колеса 406-910mm (16-36”)». Разом з тим, учасником ТОВ «Автомеханіка» у складі своєї пропозиції надано документ (файл: «RAVTD3000SP_UA.pdf.»), з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме запропонованого учасником товару «Стенд розвал/сходження – Ravaglioli RAVTD3000SP», який містить розбіжності в частині зазначення Учасником в поданій на вимогу Замовника «Порівняльній таблиці» наступних показників, а саме: «розмір диска (10-24”) та діаметр колеса 480-910mm (19-36”)», та як наслідок, не підтверджено відповідність пропозиції ТОВ «Автомеханіка» технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в Додатку №4. До того ж, на встановлену вимогу Замовника в Додатку 4: « … В таблиці обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника …» Учасником ТОВ «Автомеханіка» у порівняльній таблиці зазначено, що товар, який він пропонує – «Стенд розвал/сходження – Ravaglioli RAVTD3000SP» (виробник: Vehicle Service Group Italy S.r.l., Бренд: Ravaglioli, Модель: RAVTD3000SP) та зазначено посилання на сайт виробника (https://ravaglioli.com/) у тому числі. Так, під час проведення моніторингу встановлено що на зазначеному Учасником ТОВ «Автомеханіка» сайті виробника відсутня будь-яка інформація щодо запропонованого учасником товару «Стенд розвал/сходження – Ravaglioli RAVTD3000SP», а натомість аналізом підтвердження відповідності поданого Учасником товару технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником в Додатку 4 «Технічна специфікація» на сайті ТОВ «Автомеханіка» (https://autom.com.ua/ru/3d-stend-razval-shozhdeniya-ravtd3000sp) встановлено невідповідність показників «розмір диска та діаметр колес». При цьому, в Додатку 4 тендерної документації, який містить таблицю з чітко встановленими мінімальними вимогами Замовника зазначено наступне: «…Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення.» З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 11.08.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу не відхилення учасника ТОВ «Автомеханіка», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте надані пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про невідхилення пропозиції учасника ТОВ «Автомеханіка» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Водночас, вищеописані невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомеханіка» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей та, відповідно, не можуть бути виправлені учасником процедури закупівлі. Виходячи з норм пункту 31 частини першої статті першої Закону №922-VIII тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а згідно з пунктом 18 частини першої статті першої цього Закону - переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. З огляду на викладене, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації та у разі невідповідності поданих учасником документів (або їх відсутності), зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до пункту 44 Особливостей. Отже, внаслідок не виконання учасником ТОВ «Автомеханіка» вимог Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ І КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації, Замовник у відповідності до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автомеханіка» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомеханіка» встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено учасника ТОВ «Автомеханіка», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а укладено з ним договір від 11.07.2025 №37 на закупівлю товару «Стенд розвал сходження 3D» на загальну суму 445 320,00 гривень (з ПДВ).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог передбачених статтями 7, 17 Рамкової угоди. За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомеханіка» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання Постанови № 710, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОПТУЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Автомеханіка», зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «Автомеханіка» від 11.07.2025 року №37, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України, а також заходи, направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.08.2025 00:00
Дата публікації
15.08.2025 11:12
Документи висновку
15.08.2025 11:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області - порушення усунуто шляхом розірвання договору. Товар не відвантажувався Замовнику, платежі не проводились.
Дата публікації
20.08.2025 14:52
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Результат
Усунуто
Дата публікації
21.08.2025 15:34
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
21.08.2025 15:35
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Стенд розвал сходження 3D» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-19-005580-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 11:29
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 11:29
-
Відповідь
Відповідь
Доброго дня. На 1 та 2 питання посилання https://www.liceum.in.ua/%d0%bf%d1%83%d0%b1%d0%bb%d1%96%d1%87%d0%bd%d1%96-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96-2025/ 3) Так відповідно до заявки (додається)
Рішеня
06.08.2025 09:14
Замовник
Документи повідомлення
06.08.2025 09:14
-
06.08.2025 09:16
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Стенд розвал сходження 3D» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-19-005580-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.” Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Стенд розвал сходження 3D» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, як окремий додаток до тендерної документації? 2) Поясніть, яким чином Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомеханіка» та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо: Замовником у пункті 2 Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ І КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації встановлена наступна вимога: «Учасник надає інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника (у разі наявності): - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2. В таблиці обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію». Так, у Додатку 4 Замовником зазначені, зокрема, наступні технічні характеристики: «розмір диска 203-610mm (8-24”) та діаметр колеса 406-910mm (16-36”)». В ході проведення моніторингу встановлено, що на вищезазначену вимогу Замовника учасником ТОВ «Автомеханіка» у складі своєї пропозиції надано документ «Порівняльна таблиця» (файл: «10 порівняльна табл.pdf.»), у якому зазначено, зокрема такі показники «розмір диска 203-610mm (8-24”) та діаметр колеса 406-910mm (16-36”)». Разом з тим, учасником ТОВ «Автомеханіка» у складі своєї пропозиції надано документ (файл: «RAVTD3000SP_UA.pdf.»), з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме запропонованого учасником товару «Стенд розвал/сходження – Ravaglioli RAVTD3000SP», який містить розбіжності в частині зазначення Учасником в поданій на вимогу Замовника «Порівняльній таблиці» наступних показників, а саме: «розмір диска (10-24”) та діаметр колеса 480-910mm (19-36”)», та як наслідок, не підтверджено відповідність пропозиції ТОВ «Автомеханіка» технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в Додатку №4. До того ж, на встановлену вимогу Замовника в Додатку 4: « … В таблиці обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника …» Учасником ТОВ «Автомеханіка» у порівняльній таблиці зазначено, що товар, який він пропонує – «Стенд розвал/сходження – Ravaglioli RAVTD3000SP» (виробник: Vehicle Service Group Italy S.r.l., Бренд: Ravaglioli, Модель: RAVTD3000SP) та зазначено посилання на сайт виробника (https://ravaglioli.com/) у тому числі. Так, під час проведення моніторингу встановлено що на зазначеному Учасником ТОВ «Автомеханіка» сайті виробника відсутня будь-яка інформація щодо запропонованого учасником товару «Стенд розвал/сходження – Ravaglioli RAVTD3000SP», а натомість аналізом підтвердження відповідності поданого Учасником товару технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником в Додатку 4 «Технічна специфікація» на сайті ТОВ «Автомеханіка» (https://autom.com.ua/ru/3d-stend-razval-shozhdeniya-ravtd3000sp) встановлено невідповідність показників «розмір диска та діаметр колес». При цьому, в Додатку 4 тендерної документації, який містить таблицю з чітко встановленими мінімальними вимогами Замовника зазначено наступне: «…Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення.» Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.08.2025 14:53
Орган перевірки
15.08.2025 00:00
Документи повідомлення
11.08.2025 14:56
-
Відповідь
Відповідь
1) Додаток 2 містить перелік документів які подає учасниник. Додаток 3 містить перелік документів які подає переможець. 2)При прийнятті рішення про невідхилення учасника ТОВ Автомеханіка Замовник проаналізував дані профільних ресурсів (https://gepard.org.ua/ua/tablicya-vidpovidnosti-rozmiriv-shin-ta-diskiv-ua/ або https://tyretrader.ua/ua/diski.html ), та зробив висновок що диски розміром 8–9 дюймів та відповідні шини на автомобілях не використовуються. Отже, вимога щодо "мінімуму" 8(диск) та 16(колесо) дюймів не є критичною, оскільки технічні можливості обладнання відповідають реальним діапазонам використання. Також було враховано бренд запропонованого товару Ravaglioli — одного з провідних виробників обладнання для технічного обслуговування авто.
Рішеня
12.08.2025 09:00
Замовник
Документи повідомлення
12.08.2025 09:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 12:07
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Контактний телефон:
+380680812451
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2025 12:07
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Контактний телефон:
+380680812451
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності