Показати схожі тендери

Закупівля 33690000-3 Лікарські засоби різні, Вироби для клінічних досліджень/випробувань, Набори контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-005483-a
Id Tender ddda8353b10c4931ab3f7a05c168be1c
План UA-P-2025-06-19-005211-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 12:24
Остання зміна 14.07.2025 11:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
553 957.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 770 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 12:26 до 27.06.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 12:26
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 12:26
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 17:00
до 04.07.2025 08:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.07.2025 08:27
до 10.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2025 08:27
до 14.07.2025 11:35
Період уточнень
з 19.06.2025 12:26 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 12:26 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 17:00 до 04.07.2025 08:27
Період кваліфікації
з 27.06.2025 17:00 до 04.07.2025 08:27
Основні параметри
33690000-3 Лікарські засоби різні, Вироби для клінічних досліджень/випробувань, Набори контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
553 957.6 грн.
33690000-3 Лікарські засоби різні, Вироби для клінічних досліджень/випробувань, Набори контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості
Назва предмета закупівлі
33690000-3 Лікарські засоби різні, Вироби для клінічних досліджень/випробувань, Набори контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості
Очікувана вартість
553 957.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2770,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма " Специфічні протеїни", 12 х 1 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма " Специфічні протеїни", 12 х 1 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Гази крові" (10 аналітів), 12 х 2,5 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Гази крові" (10 аналітів), 12 х 2,5 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу забезпечення якості Програма "Коагуляція" (8 аналітів), 12 х 1 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу забезпечення якості Програма "Коагуляція" (8 аналітів), 12 х 1 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Етанол/амоній", 12 х 3 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Етанол/амоній", 12 х 3 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Міокардіальні маркери" (8 аналітів), 12 х 1 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Міокардіальні маркери" (8 аналітів), 12 х 1 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з клінічної хімії (43 аналіта), 12 x 5 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з клінічної хімії (43 аналіта), 12 x 5 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з іммуноаналізу (51 аналіт), 12 x 5 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з іммуноаналізу (51 аналіт), 12 x 5 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з глікованого гемоглобіну, 12 х 0,5 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з глікованого гемоглобіну, 12 х 0,5 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина А, 3 х 2 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина А, 3 х 2 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина В, 3 х 2 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина В, 3 х 2 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №11 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина С, 3 х 2 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина С, 3 х 2 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина D, 3 х 2 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина D, 3 х 2 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма аналізу сечі (15 аналітів), 12 х 12 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма аналізу сечі (15 аналітів), 12 х 12 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "ВІЛ/Гепатит" (15 аналітів), 12 х 2 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "ВІЛ/Гепатит" (15 аналітів), 12 х 2 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №15 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "ToRCH/Вірус Епштейна-Бара/Кір, свинка", 12 х 2 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "ToRCH/Вірус Епштейна-Бара/Кір, свинка", 12 х 2 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №16 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "Сифіліс", 12 х 1,5 мл
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "Сифіліс", 12 х 1,5 мл
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №17 1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з іммуноаналізу спеціальна, 12 x 3 мл,
Опис предмета закупівлі
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з іммуноаналізу спеціальна, 12 x 3 мл,
Код ДК 021:2015
33698000-9 - Вироби для клінічних досліджень / випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮВІС"
Пропозиція:
548 160 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 12:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Приходько Олена Геннадіївна
Електронна пошта
Телефон
380562339500
Сайт:
http://www.m.mechnikova.com
Замовник
ЄДРПОУ
01985423
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Кваліфікація
Лот № 1 33690000-3 Лікарські засоби різні, Вироби для клінічних досліджень/випробувань, Набори контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості
Період вимог/скарг з 04.07.2025 08:27 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 17:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЮВІС» відповідає вимогам тендерної документації замовника за Процедурою закупівлі. Визначити учасника ТОВ «ЮВІС» переможцем Процедури закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ЮВІС». 3. Оприлюднити рішення про визначення ТОВ «ЮВІС» переможцем Процедури закупівлі в електронній системі закупівель в установлені Законом з урахуванням Особливостей строки.
Документи кваліфікації
04.07.2025 08:27
Довідка НАЗК
04.07.2025 08:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.06.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮВІС» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЮВІС» у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно п.п. 1.1. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - завірений та/або заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації; Для підтвердження своєї згоди з проєктом договору Учаснику не обов’язково заповнювати його, достатньо наявності власноручного підпису Учасника/уповноваженої особи Учасника завіреною печаткою (у разі її використання) на кожній сторінці цього проєкту, а у разі подання проєкту договору у вигляді електронного документу, достатньо накладеного кваліфікованого електронного підпису Учасника/уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі на документ в цілому Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надано завірений та заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації 2. Учасник ТОВ «ЮВІС» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати завірений та/або заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації; Для підтвердження своєї згоди з проєктом договору Учаснику не обов’язково заповнювати його, достатньо наявності власноручного підпису Учасника/уповноваженої особи Учасника завіреною печаткою (у разі її використання) на кожній сторінці цього проєкту, а у разі подання проєкту договору у вигляді електронного документу, достатньо накладеного кваліфікованого електронного підпису Учасника/уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі на документ в цілому
Створено
30.06.2025 13:13
Надати до
01.07.2025 13:13
Договір
UA-2025-06-19-005483-a-c1
Підписаний і діє
Номер
83-ВТО
548 160 грн.
456 800 грн.
З ПДВ
Підписано
14.07.2025
Строк дії договору з
14.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма " Специфічні протеїни", 12 х 1 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма " Специфічні протеїни", 12 х 1 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
35 760
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Гази крові" (10 аналітів), 12 х 2,5 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Гази крові" (10 аналітів), 12 х 2,5 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
22 080
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу забезпечення якості Програма "Коагуляція" (8 аналітів), 12 х 1 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу забезпечення якості Програма "Коагуляція" (8 аналітів), 12 х 1 мл
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
23 760
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Етанол/амоній", 12 х 3 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Етанол/амоній", 12 х 3 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
19 560
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Міокардіальні маркери" (8 аналітів), 12 х 1 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма "Міокардіальні маркери" (8 аналітів), 12 х 1 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
30 600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з клінічної хімії (43 аналіта), 12 x 5 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з клінічної хімії (43 аналіта), 12 x 5 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
33 360
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з іммуноаналізу (51 аналіт), 12 x 5 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з іммуноаналізу (51 аналіт), 12 x 5 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
44 640
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з глікованого гемоглобіну, 12 х 0,5 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з глікованого гемоглобіну, 12 х 0,5 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
29 160
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина А, 3 х 2 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина А, 3 х 2 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
10 680
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина В, 3 х 2 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина В, 3 х 2 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
10 680
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина С, 3 х 2 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина С, 3 х 2 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
10 680
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина D, 3 х 2 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Програма з гематології, частина D, 3 х 2 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
10 680
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма аналізу сечі (15 аналітів), 12 х 12 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма аналізу сечі (15 аналітів), 12 х 12 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
47 640
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "ВІЛ/Гепатит" (15 аналітів), 12 х 2 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "ВІЛ/Гепатит" (15 аналітів), 12 х 2 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
47 760
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "ToRCH/Вірус Епштейна-Бара/Кір, свинка", 12 х 2 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "ToRCH/Вірус Епштейна-Бара/Кір, свинка", 12 х 2 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
61 200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "Сифіліс", 12 х 1,5 мл
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма "Сифіліс", 12 х 1,5 мл
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
27 360
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з іммуноаналізу спеціальна, 12 x 3 мл,
Номенклатура
Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу з забезпечення якості Щомісячна програма з іммуноаналізу спеціальна, 12 x 3 мл,
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
58 800
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01985423

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮВІС"
Повна назва
ТОВ "ЮВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31351527

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
553 957.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380562339500
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
553 957.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380562339500
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності