Показати схожі тендери

Закупівля Міжнародні перевезення для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна від Долинська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-005440-a
Id Tender 6c5fbe66e68646b395cc181f20bd243d
План UA-P-2025-06-19-006170-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 12:07
Остання зміна 17.07.2025 13:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 330 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
296.65 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 12:05 до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 12:05
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 12:05
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00
до 03.07.2025 12:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 12:23
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 12:23
до 17.07.2025 13:58
Період уточнень
з 19.06.2025 12:05 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 12:05 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 03.07.2025 12:23
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 03.07.2025 12:23
Основні параметри
Міжнародні перевезення для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Закупівля проводиться для реалізації проєкту Назва: «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) Номер (ID): HUSKROUA/23/S/2.2/019 що співфінансується Європейською Комісією від імені Європейського Союзу через Міністерство закордонних справ і торгівлі Угорщини (Угода про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна; Угоду ратифіковано Законом № 3717-IX від 09.05.2024) та на виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затверджену рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
59 330 грн.
Міжнародні перевезення для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Назва предмета закупівлі
Міжнародні перевезення для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Очікувана вартість
59 330 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
296,65
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Міжнародні перевезення для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
По закінченню надання послуг Виконавець, складає акт приймання-передачі наданих послуг (надалі – Акт) у 3 (трьох) примірниках, який повинен засвідчувати той факт, що Виконавець належним чином надав послуги, та Сторони не мають взаємних претензій. Акт направляється Замовнику. Замовник зобов’язаний підписати Акт протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати його отримання або направити Виконавцю обґрунтовану відмову від підписання Акту. Розрахунок здійснюється після надання послуг у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів на зазначені цілі на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО МАК ТРЕВЕЛ"
Пропозиція:
59 330 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 12:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Лютан
Електронна пошта
Телефон
+380993702710
Сайт:
https://rada-dolyna.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04054317
Повна назва
Долинська міська рада
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Долина
Адреса
просп. Незалежності, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Міжнародні перевезення для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Період вимог/скарг з 03.07.2025 12:23 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 00:00 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 12:24
Довідка НАЗК
03.07.2025 12:23
Повідомлення про рішення
30.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 12:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 12:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО МАК ТРЕВЕЛ" невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав не коректний лист-згоду згідно змісту якого учасник вивчивши тендерну документацію ознайомився та погоджується з технічною специфікацією (технічними вимогами), термінами виконання та обсягами закупівлі, що викладені в Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також гарантує належне та якісне надання послуг у повному обсязі відповідно до встановлених замовником строків; ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав не коректний лист-згоду згідно змісту якого учасник погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку № 4 тендерної документації та гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору; ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав не коректно заповнений Додаток 7 довідка Відомості про учасника; ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав не коректно заповнений Додаток 8 форма Тендерна пропозиція; ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку, яка видана більше, ніж за 30 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ? у додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції йдеться про наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: лист-згода довільної форми згідно змісту якого учасник вивчивши тендерну документацію ознайомився та погоджується з технічною специфікацією (технічними вимогами), термінами виконання та обсягами закупівлі, що викладені в Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також гарантує належне та якісне надання послуг у повному обсязі відповідно до встановлених замовником строків; лист-згода довільної форми згідно змісту якого учасник погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку № 4 тендерної документації та гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору; довідка Відомості про учасника, за зразком, визначеним у Додатку № 7 до тендерної документації; форма тендерна пропозиція, за зразком, визначеним у Додатку № 8 до тендерної документації; Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку, яка підтверджує, що рахунок є дійсним на дату видачі довідки. Довідка повинна бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції.» Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? лист-згода довільної форми згідно змісту якого учасник вивчивши тендерну документацію ознайомився та погоджується з технічною специфікацією (технічними вимогами), термінами виконання та обсягами закупівлі, що викладені в Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також гарантує належне та якісне надання послуг у повному обсязі відповідно до встановлених замовником строків; ? лист-згода довільної форми згідно змісту якого учасник погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку № 4 тендерної документації та гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору; ? довідка Відомості про учасника, за зразком, визначеним у Додатку № 7 до тендерної документації; ? форма тендерна пропозиція, за зразком, визначеним у Додатку № 8 до тендерної документації; ? Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку, яка підтверджує, що рахунок є дійсним на дату видачі довідки. Довідка повинна бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції.
Створено
02.07.2025 11:04
Надати до
03.07.2025 11:04
Договір
UA-2025-06-19-005440-a-c1
Підписаний і діє
Номер
145
59 330 грн.
59 330 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.07.2025
Строк дії договору з
17.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Міжнародні перевезення для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Номенклатура
Міжнародні перевезення для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
59 330
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Долинська міська рада
Повна назва
Долинська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054317

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО МАК ТРЕВЕЛ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО МАК ТРЕВЕЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43950826

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.07.2025 13:58
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 330 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 330 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності