Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для навчальних кабінетів біології, фізики, хімії та математики від Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-004327-a
Id Tender d7280cd9325145c596a4f6db9f79872c
План UA-P-2025-06-18-011016-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 11:40
Остання зміна 07.07.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 505 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 525 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 11:39 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 11:39
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 11:39
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00
до 30.06.2025 14:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 14:16
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2025 14:16
до 07.07.2025 14:31
Період уточнень
з 19.06.2025 11:39 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 11:39 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00 до 30.06.2025 14:16
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00 до 30.06.2025 14:16
Основні параметри
Обладнання для навчальних кабінетів біології, фізики, хімії та математики
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 505 000 грн.
Обладнання для навчальних кабінетів біології, фізики, хімії та математики
Назва предмета закупівлі
Обладнання для навчальних кабінетів біології, фізики, хімії та математики
Очікувана вартість
1 505 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7525,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 12 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення магнетизму
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення магнетизму
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №2 12 (штуки)
Амперметр постійного струму
Опис предмета закупівлі
Амперметр постійного струму
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №3 12 (штуки)
Вольтметр постійного струму
Опис предмета закупівлі
Вольтметр постійного струму
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №4 12 (штуки)
Гальванометр
Опис предмета закупівлі
Гальванометр
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №5 12 (штуки)
Мультиметр аналоговий
Опис предмета закупівлі
Мультиметр аналоговий
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №6 12 (штуки)
Набір опорів
Опис предмета закупівлі
Набір опорів
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №7 12 (штуки)
Набір конденсаторів
Опис предмета закупівлі
Набір конденсаторів
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №8 12 (штуки)
Ложка для спалювання речовин
Опис предмета закупівлі
Ложка для спалювання речовин
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №9 12 (штуки)
Тримач для пробірок під час нагрівання
Опис предмета закупівлі
Тримач для пробірок під час нагрівання
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №10 12 (штуки)
Спиртівка
Опис предмета закупівлі
Спиртівка
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №11 12 (штуки)
Штатив лабораторний Тип 1
Опис предмета закупівлі
Штатив лабораторний Тип 1
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №12 13 (штуки)
Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №13 12 (штуки)
Набір хімічних реактивів (основні)
Опис предмета закупівлі
Набір хімічних реактивів (основні)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №14 12 (штуки)
Набір №6 С «Органічні речовини»
Опис предмета закупівлі
Набір №6 С «Органічні речовини»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №15 12 (штуки)
Набір №16 ВС «Метали, оксиди»
Опис предмета закупівлі
Набір №16 ВС «Метали, оксиди»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №16 12 (штуки)
Набір №21 ВС «Неорганічні речовини»
Опис предмета закупівлі
Набір №21 ВС «Неорганічні речовини»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №17 13 (штуки)
Набір №22 ВС «Індикатори»
Опис предмета закупівлі
Набір №22 ВС «Індикатори»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №18 12 (штуки)
Модель "Одиниці об'єму. Метр кубічний"
Опис предмета закупівлі
Модель "Одиниці об'єму. Метр кубічний"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №19 13 (штуки)
Набір "Одиниці площі"
Опис предмета закупівлі
Набір "Одиниці площі"
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №20 12 (штуки)
Набір інструментів для класу на панелі
Опис предмета закупівлі
Набір інструментів для класу на панелі
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №21 12 (штуки)
Комплект "Осі координат" Тип 1
Опис предмета закупівлі
Комплект "Осі координат" Тип 1
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №22 12 (штуки)
Набір для виготовлення моделей з математики
Опис предмета закупівлі
Набір для виготовлення моделей з математики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №23 12 (штуки)
Набір моделей для робіт з стереометрії
Опис предмета закупівлі
Набір моделей для робіт з стереометрії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №24 13 (штуки)
Набір лабораторний для кабінету біології (вчителя)
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для кабінету біології (вчителя)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №25 12 (штуки)
Набір лабораторний для кабінету біології (учня)
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для кабінету біології (учня)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Позиція : №26 13 (штуки)
Набір реактивів для кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Набір реактивів для кабінету біології
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, м.Ходорів, вул.Львівська,39
Дата постачання по
31.10.2025 11:34
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
1 502 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 11:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
19.06.2025 11:30
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Терлак Олена Романівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978508244
Замовник
ЄДРПОУ
41054377
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Поштовий індекс
81750
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Ходорів
Адреса
вул. Львівська, 39
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для навчальних кабінетів біології, фізики, хімії та математики
Період вимог/скарг з 30.06.2025 14:16 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 14:16
Довідка НАЗК
30.06.2025 14:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.06.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-19-004327-a-b1
Підписаний і діє
Номер
120
1 502 250 грн.
1 251 875 грн.
З ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
12 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення магнетизму
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення магнетизму
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Амперметр постійного струму
Номенклатура
Амперметр постійного струму
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Вольтметр постійного струму
Номенклатура
Вольтметр постійного струму
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Гальванометр
Номенклатура
Гальванометр
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Мультиметр аналоговий
Номенклатура
Мультиметр аналоговий
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір опорів
Номенклатура
Набір опорів
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір конденсаторів
Номенклатура
Набір конденсаторів
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Ложка для спалювання речовин
Номенклатура
Ложка для спалювання речовин
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Тримач для пробірок під час нагрівання
Номенклатура
Тримач для пробірок під час нагрівання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Спиртівка
Номенклатура
Спиртівка
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Штатив лабораторний Тип 1
Номенклатура
Штатив лабораторний Тип 1
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
13 (штуки)
Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії
Номенклатура
Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір хімічних реактивів (основні)
Номенклатура
Набір хімічних реактивів (основні)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір №6 С «Органічні речовини»
Номенклатура
Набір №6 С «Органічні речовини»
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір №16 ВС «Метали, оксиди»
Номенклатура
Набір №16 ВС «Метали, оксиди»
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір №21 ВС «Неорганічні речовини»
Номенклатура
Набір №21 ВС «Неорганічні речовини»
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
13 (штуки)
Набір №22 ВС «Індикатори»
Номенклатура
Набір №22 ВС «Індикатори»
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Модель "Одиниці об'єму. Метр кубічний"
Номенклатура
Модель "Одиниці об'єму. Метр кубічний"
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
13 (штуки)
Набір "Одиниці площі"
Номенклатура
Набір "Одиниці площі"
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір інструментів для класу на панелі
Номенклатура
Набір інструментів для класу на панелі
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Комплект "Осі координат" Тип 1
Номенклатура
Комплект "Осі координат" Тип 1
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір для виготовлення моделей з математики
Номенклатура
Набір для виготовлення моделей з математики
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір моделей для робіт з стереометрії
Номенклатура
Набір моделей для робіт з стереометрії
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
13 (штуки)
Набір лабораторний для кабінету біології (вчителя)
Номенклатура
Набір лабораторний для кабінету біології (вчителя)
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Набір лабораторний для кабінету біології (учня)
Номенклатура
Набір лабораторний для кабінету біології (учня)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
13 (штуки)
Набір реактивів для кабінету біології
Номенклатура
Набір реактивів для кабінету біології
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41054377

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36639379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.07.2025 14:31
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-08-000025
Дата створення проекту
08.07.2025 15:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.07.2025 17:15
Дата публікації висновку про результати
18.07.2025 16:01
Дата завершення усунення порушень
02.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.07.2025 №185 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 08.07.2025 №185. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-19-004327-a, 19.06.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.07.2025 00:00
Документи рішення
08.07.2025 17:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility»; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також відповідності договору про закупівлю умовам Рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-06-18-011016-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Ходорівської міської ради (https://hodorivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-zakupivel-kod-dk-0212015-39160001-shkilni-mebli-09-17-49-20-06-2025/); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.06.2025 №ВТ-19/06-2025 про затвердежння та оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.06.2025 №ВО/РВТ-30/06-2025; тендерну пропозицію ТОВ «ДніпроБізнесКонсалтинг»; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ДніпроБізнесКонсалтинг» як переможцем тендеру документи, договір про закупівлю від 07.07.2025 №120; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини сьомої статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому, за нормами частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Замовником у наданій на вишевказаний запит відповіді, зокрема, зазначено, що при плануванні закупівлі здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Також Замовником повідомлено про використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro», на сайтах: https://rozetka.com.ua/; https://b-pro.com.ua/; https://stemclass.com.ua/; https://elizlabs.com.ua/ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Проте, документального підтвердження щодо зазначеної вище інформації Замовника (зокрема, використання для обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі даних сайтів виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиків, прайс-листів, даних спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, а також інформації, отриману шляхом проведення ринкових консультацій) до моніторингу Замовником не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Також, відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ №1318, Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що в опублікованому річному плані закупівель Замовника на 2025 рік (UA-P-2025-06-18-011016-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено «Інше» із заначенням «За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (фінансування – 1 361 300,00 грн) Код КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», а також «Місцевий бюджет» із зазначенням «За рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування – 143 700,00 грн.) Код КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, за нормами частини першої статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Відповідно до підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. Так, вимогами додатку 4 до Постанови №1318 щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України визначено, що відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу до якої також обов’язково зазначається інформація про джерело фінансування та що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility». Крім того, пунктом 6 додатку 4 до Постанови №1318 визначено, що під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Також, відповідно до вимог додатку 4 Постанови КМУ №1318 емблема Європейського Союзу повинна розміщуватися на видному місці на всіх комунікаційних матеріалах, закупленому обладнанні та інших товарах з дотримання інструкції про її використання, що розміщена на сайті Європейського Союзу, до емблеми Європейського Союзу обов’язково додається інформація про джерело фінансування, під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом оприлюдненої Замовником інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Ходорівської міської ради (щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі) за наданим Замовником посиланням (https://hodorivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-zakupivel-kod-dk-0212015-39160001-shkilni-mebli-09-17-49-20-06-2025/), а також протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 19.06.2025 №ВТ-19/06-2025 про затвердежння та оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації (оприлбдненого за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-19-004327-a) встановлено, що при публікації інформації про закупівлю Замовником недотримано вимог додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 та не враховано положення статті 16 Рамкової угоди, а саме не використано емблеми Європейського Союзу, не зазначено інформації про джерело фінансування (із зазначенням, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом) та не вказано, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Крім того, на порушення вимоги додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 у тендерній документації, проекті договору та, як наслідок, в укладеному договорі про закупівлю від 07.07.2025 №120 не передбачено включення інформації, визначеної пунктом 6 додатку 4 до Порядку №1318, а саме «під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу». Також, укладений за результатами закупівлі UA-2025-06-19-004327-a договір від 07.07.2025 №120 не містить емблему Європейського Союзу, чим порушено вимоги додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 та не врахування положень статті 16 Рамкової угоди. У наданій під час моніторингу інформації на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо забезпечення виконання публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility, зокрема тендерної документації та договору, відповідно до вимог, визначених додатком 4 та підпунктом 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318, Замовник зазначив, зокрема, що у тендерній документації на першій сторінці вказано емблему Європейського Союзу, вказано що закупівля здійснюється за програмою фінансової підтримки Ukraine Facility та те, що співфінансується Європейським Союзом Ukraine Facility. Також у вищезазначеній відповіді вказано що, у пункті 1.6 Додатку №5 до тендерної документації Замовника (Проєкт договору) зазначено: «Відповідно до статті 16 Рамкової Угоди Постачальник здійснює маркування товару емблемою Союзу та заявою про фінансування, що містить слова «Співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility». Проте, надані Замовником пояснення не спростовують недотримання Замовником вимог додатку 4 до Порядку №1318, оскільки забезпечення публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, виконання якого передбачено підпунктому 9 пункту 9 Порядку №1318, стосується також тендерної документації та договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility), відповідності тендерної документації умовам Рамкової угоди та вимогам Порядку №1318 встановлено недотримання Замовником вимог додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено недотримання Замовником вимог додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 та не врахування положень статті 16 Рамкової угоди. Крім того, під час моніторингу Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо) порушень норм частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом, а також врахування вимог додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України при організації та проведення процедур закупівель. Крім того, здійснити заходи щодо приведення договору від 07.07.2025 №120 у відповідність до вимог Рамкової угоди та додатку 4 до Постанови №1318, а також дотримання вказаних вимог у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.07.2025 00:00
Дата публікації
18.07.2025 16:01
Документи висновку
18.07.2025 16:01
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформуємо, що уповноваженою особою взято до уваги інформацію, щодо допущення порушень, під час здійснення зазначеної закупівлі. Зазначена інформація буде проаналізована, та опрацьована, при оголошенні наступних процедур закупівлі. Також, керівником установи, винесено попередження уповноваженій особі, щодо недопущення зазначених порушень у майбутньому. Також, уповноваженою особою буде пройдено навчання з питань публічних закупівель, як тільки кошти на зазначені цілі будуть передбачені у кошторисі видатків замовника на 2025 рік.
Дата публікації
25.07.2025 22:13
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-19-004327-a, яка проводилась Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318), з метою виконання зобов’язань України за Рамковою угодою, затверджено порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, у підпункті 9 пункту 9 якого зобов’язано відповідальні органи забезпечувати публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. У додатку 4 Постанови КМУ №1318 визначено вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility, серед яких, зокрема: під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Яким чином (у який спосіб) Замовником при оголошенні та проведенні закупівлі UA-2025-06-19-004327-a виконано вищевказані норми додатку 4 Постанови КМУ №1318? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.07.2025 17:09
Орган перевірки
15.07.2025 00:00
Документи повідомлення
09.07.2025 17:10
-
Відповідь
Відповідь
При плануванні закупівлі по предмету замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і за попереднім погодженням педагогічними працівниками, які будуть практично використовувати інтерактивні панелі у своїй роботі. Варто зазначити, що поняття очікувана вартість міститься у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, відповідно до якого очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Аналізуючи дане поняття необхідно дійти висновку, що воно є істотно узагальненим та містить лише вимогу щодо врахування чи неврахування ПДВ (тобто його розрахунку). Вищевказаний Наказ також надає пояснення стосовно етапів з яких складається формування очікуваної вартості та її правильного розрахунку, зокрема передбачає 5 етапів для більш повного та правильного вирахування ринкових цін, якими і керувався та на підставі, яких Замовник проводив розрахунок: Визначення потреби в товарах, роботах, послугах. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладів освіти у навчальному обладнанні. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних осіб замовника, які відповідають за подальше використання товарів. На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань/специфікацій/вимог до предмета закупівлі. Замовник чітко визначився, яким вимогам повинен відповідати товар, які характеристики містити та інше. Аналіз ринку. На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на сайтах: https://rozetka.com.ua/ https://b-pro.com.ua/ https://stemclass.com.ua/ https://elizlabs.com.ua/ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Порівняння поставок аналогічних товарів з аналогічним предметом закупівлі, визначення за якими цінами такі товари було поставлено, співставлення з необхідністю (потребами) замовника. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки (нижню та верхню межу), які були встановлені замовником і від яких, відповідно було вирахувано очікувану вартість. Визначення вимог до умов поставки і оплати. Вимоги до умов поставки і оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого використання товарі, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно поставити товари. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. На завершальному етапі, відштовхуючись від усієї інформації, яка була надана замовнику відбувається сам процес розрахунку очікуваної вартості. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://hodorivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-zakupivel-kod-dk-0212015-39160001-shkilni-mebli-09-17-49-20-06-2025/ Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі для даної закупівлі визначено в сумі: 1505000,00 грн. з ПДВ. Щодо «Розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована Замовником відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro". 3.Стосовно дотримання вимог Ukraine Facility щодо зазначення, що «зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу» «ЗМІСТ ВИСВІТЛЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО ВІДОБРАЖАЄ ПОЗИЦІЮ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ» В тендерній документації на першій сторінці вказано емблему європейського союзу, вказано що Закупівля здійснюється за програмою фінансової підтримки Ukraine Facility та те, що Співфінансується Європейським Союзом Ukraine Facility В Додатку №5 до тендерної документації (Проєкт договору)в пункті 1.6. Відповідно до статті 16 Рамкової Угоди Постачальник здійснює маркування товару емблемою Союзу та заявою про фінансування, що містить слова «Співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility». Такий захід повинен здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів».
Рішеня
14.07.2025 16:47
Замовник
Документи повідомлення
14.07.2025 16:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 505 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Контактний телефон:
+380978508244
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 505 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Контактний телефон:
+380978508244
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності