Закупівля «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація від Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава.
«Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
3 312 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
33120,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Полтавська область, м.Миргород
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3, протягом тридцяти банківських днів після їх підписання Замовником за умови наявності на казначейському рахунку відповідних коштів. При складанні актів здачі приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), Підрядник передає замовнику завірені копії розрахункових документів, що підтверджують факт продажу матеріалів та устаткування, та товарно-транспортні накладні на їх перевезення.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 30 банківських днів з дня отримання Замовником фінансування робіт на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватися штрафні санкції за порушення строків оплати за виконані роботи.
Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників:
- головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років);
- інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства);
- кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства).
Для підтвердження інформації, що зазначена у Інформації про виконання аналогічного договору, Учасник надає наступні документи:
- аналогічний (чні) договір (ори) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Вказані документи є підтвердженням кваліфікаційного критерію, як наявність досвіду виконання анологічного договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці).
Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні роботи.
Окремо Замовник вимагає, у випадку невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 надання Учасником письмового пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, iнформацiю про якість виконаних робiт. Зазначений відгук має бути підписаний замовником.
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати фінансову звітність за 2024 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що становить 100% від очікуваної вартості закупівлі або податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2024 рік, в якій в додатку Ф2 розділу 1 «Доходи від провадження господарської діяльності, а саме: сума одержаного доходу становить 100% від очікуваної вартості закупівлі
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 5 (п’ять) відсотків вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника).
Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору:
р/р UA808201720355119001002007299 в ДКСУ м. Київ, ГУДКСУ у Полтавській області, МФО 820172, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава, код ЄДРПОУ 08377170.
У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю ______(назва предмета закупівлі)_, номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”.
Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає:
- копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 5 (п’ять) відсотків вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника).
Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору:
р/р UA808201720355119001002007299 в ДКСУ м. Київ, ГУДКСУ у Полтавській області, МФО 820172, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава, код ЄДРПОУ 08377170.
У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю ______(назва предмета закупівлі)_, номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”.
Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає:
- копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників:
- головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років);
- інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства);
- кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства).
Для підтвердження інформації, що зазначена у Інформації про виконання аналогічного договору, Учасник надає наступні документи:
- аналогічний (чні) договір (ори) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Вказані документи є підтвердженням кваліфікаційного критерію, як наявність досвіду виконання анологічного договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці).
Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні роботи.
Окремо Замовник вимагає, у випадку невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 надання Учасником письмового пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, iнформацiю про якість виконаних робiт. Зазначений відгук має бути підписаний замовником.
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати фінансову звітність за 2024 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що становить 100% від очікуваної вартості закупівлі або податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2024 рік, в якій в додатку Ф2 розділу 1 «Доходи від провадження господарської діяльності, а саме: сума одержаного доходу становить 100% від очікуваної вартості закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 5 (п’ять) відсотків вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника).
Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору:
р/р UA808201720355119001002007299 в ДКСУ м. Київ, ГУДКСУ у Полтавській області, МФО 820172, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава, код ЄДРПОУ 08377170.
У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю ______(назва предмета закупівлі)_, номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”.
Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає:
- копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Значення, яке очікується
5
Відповідь на вимогу
Значення
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників:
- головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років);
- інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства);
- кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства).
Для підтвердження інформації, що зазначена у Інформації про виконання аналогічного договору, Учасник надає наступні документи:
- аналогічний (чні) договір (ори) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Вказані документи є підтвердженням кваліфікаційного критерію, як наявність досвіду виконання анологічного договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці).
Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні роботи.
Окремо Замовник вимагає, у випадку невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 надання Учасником письмового пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, iнформацiю про якість виконаних робiт. Зазначений відгук має бути підписаний замовником.
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати фінансову звітність за 2024 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що становить 100% від очікуваної вартості закупівлі або податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2024 рік, в якій в додатку Ф2 розділу 1 «Доходи від провадження господарської діяльності, а саме: сума одержаного доходу становить 100% від очікуваної вартості закупівлі
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей
1.Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам п.3 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Розділу V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розгляд просимо надати письмове погодження у довільній формі з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у цій тендерній документації, та з тим, що допущення інших помилок в документах вимоги, щодо наявності яких передбачені законодавством та вимогу про наявність яких замовник включив до тендерної документації буде розцінюватися як невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у відповідності до вимог тендерної документації.
2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку № 2 до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників:
- інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства). Просимо підтвердити наявність та освіту працівника відповідної кваліфікації відповідно до вимог тендерної документації.
3. В зв’язку із протиріччям в документах тендерної пропозиції Учасника щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, щодо досвіду виконання аналогічного договору:
- Договір № 11 від 24.09.2020 р., термін виконання робіт п 2.1.1. Строк (термін виконання робіт) – 30.11.2020;
- Акт №3 приймання виконання робіт до Договору № 11 від 24.09.2020 р. - 17.12.2020 року;
- Лист відгук №05-17/238 від 10.06.2025 про якісне виконання умов договору в обумовлені строки;
- Додаткові угоди щодо перенесення терміну надання послуг у зв’язку із невчасним виконанням умов договору відсутні.
Просимо привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації в частині виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації.
4. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору для підтвердження інформації, що зазначена у Інформації про виконання аналогічного договору, Учасник надає наступні документи:
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Вказані документи є підтвердженням кваліфікаційного критерію, як наявність досвіду виконання анологічного договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці). (Акт №04 вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт до Договору № 05 від 18.09.2024 р - відсутня дата). Просимо привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації.
5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає, у випадку невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 надання Учасником письмового пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум. Просимо привести документи тендерної пропозиції щодо договорів №11 від 24.09.2020р, №01/091 від 05.02.2024р. та №05 від 18.09.2024р. у відповідність до вимог тендерної документації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 5 (п’ять) відсотків вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника).
Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору:
р/р UA808201720355119001002007299 в ДКСУ м. Київ, ГУДКСУ у Полтавській області, МФО 820172, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава, код ЄДРПОУ 08377170.
У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю ______(назва предмета закупівлі)_, номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”.
Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає:
- копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:17
Значення, яке очікується
5
Відповідь на вимогу
Значення
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників:
- головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років);
- інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства);
- кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства).
Для підтвердження інформації, що зазначена у Інформації про виконання аналогічного договору, Учасник надає наступні документи:
- аналогічний (чні) договір (ори) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Вказані документи є підтвердженням кваліфікаційного критерію, як наявність досвіду виконання анологічного договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці).
Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні роботи.
Окремо Замовник вимагає, у випадку невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 надання Учасником письмового пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, iнформацiю про якість виконаних робiт. Зазначений відгук має бути підписаний замовником.
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати фінансову звітність за 2024 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що становить 100% від очікуваної вартості закупівлі або податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2024 рік, в якій в додатку Ф2 розділу 1 «Доходи від провадження господарської діяльності, а саме: сума одержаного доходу становить 100% від очікуваної вартості закупівлі
11.07.2025 р. Замовником, Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава, в електронній системі було опубліковано Протокол № 7 від 11.07.2025 р. про відхилення пропозицї учасника ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ".
Скаржник (ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ", код ЄДРПОУ 40208577, місцезнаходження 37604, Полтавська обл., місто Миргород, пров. Різьбярів, буд. 19) не погоджується з рішенням замовника щодо відхилення його пропозиції, вважає відхилення безпідставним та неправомірним, зважаючи на наступне.
За результатами закупівлі UA-2025-06-19-003913-a пропозиція учасника ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" була в електронній системі була єдиною.
Однак, при аналізі тендерної пропозиції зазначеного учасника, замовником було виявлено невідповідності, та 09.07.25 р. в електронній системі було опубліковано вимогу про виправлення таких невідповідностей.
Звертаємо увагу Органу оскарження на п.3 Повідомлення замовника про виправлення невідповідностей (надалі - Повідомлення):
"3. В зв’язку із протиріччям в документах тендерної пропозиції Учасника щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, щодо досвіду виконання аналогічного договору: - Договір № 11 від 24.09.2020 р., термін виконання робіт п 2.1.1. Строк (термін виконання робіт) – 30.11.2020; - Акт №3 приймання виконання робіт до Договору № 11 від 24.09.2020 р. - 17.12.2020 року; - Лист відгук №05-17/238 від 10.06.2025 про якісне виконання умов договору в обумовлені строки; - Додаткові угоди щодо перенесення терміну надання послуг у зв’язку із невчасним виконанням умов договору відсутні. Просимо привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації в частині виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації.".
Отже, відповідно до Повідомлення про виправлення невідповідностей, Замовник встановив відсутність додаткових угод щодо перенесення терміну надання послуг у зв’язку із невчасним виконанням умов договору та виставив вимогу надання Учасником привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації в частині виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, що вищезазначена умова, згадувана Замовником у Повідомленні, згідно Додатку № 2, не містила вимог щодо надання додаткових угод або пояснень про зміну строку виконання робіт:
"Для підтвердження інформації, що зазначена у Інформації про виконання аналогічного договору, Учасник надає наступні документи:
- аналогічний (чні) договір (ори) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Вказані документи є підтвердженням кваліфікаційного критерію, як наявність досвіду виконання анологічного договору (надається до кожного договору зазначеного в довідці).
Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні роботи.
Окремо Замовник вимагає, у випадку невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 надання Учасником письмового пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, iнформацiю про якість виконаних робiт. Зазначений відгук має бути підписаний замовником.»
Отже, на нашу думку, Замовник не мав звертатись до Учасника про виправлення таких невідповідностей.
Не зважаючи на це, на виконання п. 3 Повідомлення, 10.07.2025 р. Учасник завантажив Пояснення № 49 від 09.07.2025 р. У зазначеному Поясненні Скаржник повідомив Замовника про те що роботи були виконані за договором № 11 від 24.09.2020 р. в обумовлені сторонами строки (30.11.2020 року), а останній акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт був підписаний Замовником у грудні 2020 р., враховуючи п. 4.3. Договору № 11 від 24.09.2020 р.
Звертаємо увагу комісії, що відповідно до п. 4.3 наданого Скаржником у складі пропозиції договору № 11 від 24.09.2020 р., акти приймання виконаних будівельних робіт приймаються Замовником тільки в межах фактичних бюджетних асигнувань Замовника.
Таким чином, за умовами Договору № 11 від 24.09.2020 р., роботи мали бути надані виконавцем до 30.11.2020 року, а акти приймання виконаних будівельних робіт могли бути підписані пізніше – так як приймаються Замовником тільки в межах фактичних бюджетних асигнувань Замовника згідно п.4.3 Договору.
Таким чином, Скаржник надав пояснення щодо виявленого Замовником неспівпадіння між строком виконання робіт та актом прийняття робіт.
Не зважаючи на це, замовник дискваліфікував пропозицію учасника згідно Протоколу № 7 від 11.07.2025 р., що був оприлюднений в електронній системі закупівель 11.07.2025 р.
Замовник в вищезазначеному оскаржуваному рішенні наголошує "У складі тендерної пропозиції Учасника надано документи щодо підтвердженя відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, щодо досвіду виконання аналогічного договору, що містять розбіжну інформацію, а саме:
- Договір № 11 від 24.09.2020 р. термін виконання робіт п. 2.1.1. Строк (термін виконання робіт) – 30.11.2020 року;
- Акт № 3 приймання виконання робіт до Договору № 11 від 24.09.2020 р. - 17.12.2020 року;
- Додаткові угоди щодо перенесення терміну виконання робіту зв'язку із невчасним умов договору відсутні.".
Проте учасник не вважає що не виконав вимогу замовника в частині надання аналогічного договору.
У документації Замовника відсутні будь-які згадки по те, що має бути саме співпадіння між строком виконання робіт та датою їх приймання. Замовником не виставлено жодних критеріїв до аналогічного договору в цій частині.
Учасник повністю виконав умову тендерної документації та надав у складі пропозиції:
- аналогічний Договір № 11 від 24.09.2020 р. (файл "5.1. Аналог договір № 1, Кб2 КБ3 , відгук.pdf");
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), що були додані до договору (файл "5.1. Аналог договір № 1, Кб2 КБ3 , відгук.pdf");
- скан-копію позитивного відгуку замовника за наданим аналогічним договором, у якому зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, iнформацiю про якість виконаних робiт;
- а також надано пояснення під час виправлення невідповідностей щодо невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 (Пояснення № 51 від 09.07.2025 р.).
Враховуючи вищезазначене, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації та не мав надавати додаткові документи у складі пропозиції щодо причин невідповідності строку виконання робіт та датою їх приймання.
В результаті необгрунтованих висновків замовник приходить до абсолютно безпідставного на нашу думку рішення:
"Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей".
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на надані документи ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" у складі пропозиції, пропозиція Скаржника не містила невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Вважаємо, що Замовник не мав права застосувати підставу для відхилення абз. 5 пп.1 п. 44 Особливостей — учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, так як він не надав повідомлення про виправлення невідповідностей згідно Закону, а також абзацу другого підпункту 2 пункту 44 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо безпідставними та неправомірними дії та рішення замовника, а саме – встановлення вимоги про виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника в частині надання додаткових документів для виправлення наявного на думку Замовника протиріччя між строком надання послуг та датою їх приймання за договором № 11 від 24.09.2020 р., та вбачаємо неправомірною в результаті дискваліфікацію учасника ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" згідно Протоколом № 7 від 11.07.2025 р. на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 44 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Скаржник вважає, що замовник порушив норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі".
В той же час, згідно ч.15 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Скаржник вважає що документи, що були надані у складі пропозиції та на виправлення, повністю відповідали вимогам тендерної документації. Вважаємо, що Замовник порушив ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", не визнавши переможцем учасника, пропозиція якого відповідала вимогам тендерної документації.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером UA-2025-06-19-003913-a.
3. Просимо зобов'язати замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" оформленого Протоколом № 7 уповноваженою особою замовника від 11.07.2025 р. за номером UA-2025-06-19-003913-a.
4.Зобов'язати замовника прийняти рішення про визнання переможцем ТОВ "МИРГОРОД - ДЕВЕЛОПМЕНТ".
Автор:
40208577, ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
37604, Україна, Полтавська область, місто Миргород, ПРОВУЛОК РІЗЬБ'ЯРІВ, будинок 19
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" за процедурою закупівлі — "Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл." шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація" відповідно до № 11595-р/пк-пз від 25.07.2025 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою КЕВ міста Полтава від 11.07.2025 р. №7 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" вважати недійсним.
«Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Питання по відомості обсягів робіт
Зміст:
Добрий день шановний замовнику.Згідно відомості обсягів робіт ,Розділ 2 -Підлоги,п .13-Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі до 20 м2- 30,9 м2 ,та п.14 : На кожні 5 см зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати-30,9 м2.Скажіть будь ласка яку товщину цементної стяжки повинен врахувати учасник в п.14?
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 15:55
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Товщина цементної стяжки, яку повинен врахувати учасник в п.14 становить 50 мм. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:22
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Питання по відомості обсягів робіт
Зміст:
Добрий день шановний замовнику.Згідно відомості обсягів робіт ,Розділ 2 -Підлоги,п .15-Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі до 20 м2- 281,4 м2 ,та п.16: На кожні 5 см зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати-281,4м2.Скажіть будь ласка яку товщину цементної стяжки повинен врахувати учасник в п.16?
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 15:58
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Товщина цементної стяжки, яку повинен врахувати учасник в п.16 становить 50 мм. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:25
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Не врахування матеріалу в будівельній нормі
Зміст:
Шановний замовнику,добрий день. В відомості обсягів робіт п.19: Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1м2 понад 7 до 12 шт-312,3 м2.В цій будівельній нормі враховані пластикові хрестики для укладання плитки в кількості -2254,806 шт,відповідно на 312,3 м2. ,які повинен бути враховані учасником для виконання цієї роботи,але в Підсумковій відомості ресурсів замовника відсутній вище зазначений матеріал.Поясніть чому ви виключили цей матеріал з норми,і таким чином не врахували в Підсумковій відомості ресурсів Додаток 4.2?
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 16:29
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Пластикові хрестики помилково не включений до Підсумкової відомості ресурсів. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:34
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Питання по будівельній нормі
Зміст:
Доброго дня замовнику.В відомості обсягів робіт в п.42: Безпіщане накриття поверхонь стін із клейового гіпсу (типу "сатенгіпс"),на кожний шар 0,5 мм додавати або вилучати -206,05 м2.Будь ласка скажіть чи додавати чи виключати?
Також в п.42- Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу (типу "сатенгіпс" ) товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази-206,05м2 . Виникає питання яка загальна товщина накриття поверхонь стін,тобто товщина шпаклівки) ?,яка вказана в проекті?
І ще скажіть будь ласка матеріал в Підсумковій відомості під шифром С 111-2015-6 в п.125-Шпаклівка фасадна фінішна Ceresit СТ225.,я так розумію взята вами під будівельну норму яка вказана вище?
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 18:49
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Додавати 0,5 мм; Загальна товщина шпаклівки 1,5 мм. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:38
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Питання по будівельній нормі
Зміст:
Шановний замовнику,добрий день. В Відомості обсягів робіт в Розділі 5 -Вентиляція, в п.74.-Свердління горизонтальних отворів в бетонних конструкціях свердлильним пристроєм НССВ-6D HYROSTRESS при глибині свердління 1000 мм діаметр отворів 202 мм. 3 отвір.,та п.75- Додавати або виключати на кожні 10 мм зміни глибини свердління горизонтальних отворів в бетонних конструкціях свердлильним пристроєм НССВ-6D HYDROSTRESS,діаметр отвору 202 мм. -3 отвір. Учаснику треба знати глибину свердління отвору, щоб правильно врахувати коефіцієнт в п.75.Вкажіть будь ласка глибину отвору.
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 20:02
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:42
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Питання по будівельній нормі
Зміст:
Шановний замовнику,добрий день. В Відомості обсягів робіт в Розділі 5 -Вентиляція, в п.83-Свердління горизонтальних отворів в бетонних конструкціях свердлильним пристроєм НССВ-6D HYROSTRESS при глибині свердління 1000 мм діаметр отворів 202 мм. 1 отвір.,та п.84- Додавати або виключати на кожні 10 мм зміни глибини свердління горизонтальних отворів в бетонних конструкціях свердлильним пристроєм НССВ-6D HYDROSTRESS,діаметр отвору 202 мм. -1отвір. Учаснику треба знати глибину свердління отвору, щоб правильно врахувати коефіцієнт в п.84. Вкажіть глибину отвору.
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 20:11
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:43
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Відсутні машини в відомості ресурсів на свердління отворів
Зміст:
Шановний замовнику,добрий день. В Відомості обсягів робіт в Розділі 5 -Вентиляція, в п.83-Свердління горизонтальних отворів в бетонних конструкціях свердлильним пристроєм НССВ-6D HYROSTRESS при глибині свердління 1000 мм діаметр отворів 202 мм. 1 отвір.,та п.84- Додавати або виключати на кожні 10 мм зміни глибини свердління горизонтальних отворів в бетонних конструкціях свердлильним пристроєм НССВ-6D HYDROSTRESS,діаметр отвору 202 мм. -1отвір. В вище зазначених будівельних нормах врахований свердлильний пристрій НССВ-6D HYDROSTRESS люд.год.,але у вас він чомусь відсутній,це підтверджується підсумковою відомостю ресурсів,тобто у вас відсутні витрати труда робітників,зайнятих керуванням та обслуговуванням машин люд.год. Скажіть чому ви їх видалили? Ніхто ні учасник ні замовник не мають права порушувати технологію данних робіт.Обгрунтуйте свої дії і дайте пояснення, будь ласка.А з другого боку чим повинен свердлити учасник отвори в бетонних конструкціях,коли ви як замовник видалили такого роду машини з підсумкової відомості ресурсів.Дякую.
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 20:36
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:52
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Питання по машинам
Зміст:
Шановний замовнику,добрий день. В Відомості обсягів робіт в Розділі 5 -Вентиляція, в п.74-Свердління горизонтальних отворів в бетонних конструкціях свердлильним пристроєм НССВ-6D HYROSTRESS при глибині свердління 1000 мм діаметр отворів 202 мм. 3 отвір.,та п.75 Додавати або виключати на кожні 10 мм зміни глибини свердління горизонтальних отворів в бетонних конструкціях свердлильним пристроєм НССВ-6D HYDROSTRESS,діаметр отвору 202 мм. -3 отвір. В вище зазначених будівельних нормах врахований свердлильний пристрій НССВ-6D HYDROSTRESS люд.год.,але у вас він чомусь відсутній,це підтверджується підсумковою відомостю ресурсів,тобто у вас відсутні витрати труда робітників,зайнятих керуванням та обслуговуванням машин люд.год. Скажіть чому ви їх видалили? Ніхто ні учасник ні замовник не мають права порушувати технологію данних робіт.Обгрунтуйте свої дії і дайте пояснення, будь ласка.А з другого боку чим повинен свердлити учасник отвори в бетонних конструкціях,коли ви як замовник видалили такого роду машини з підсумкової відомості ресурсів.Дякую.
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 20:41
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:52
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Відсутні машини
Зміст:
Добрий день,шановний замовник. В Відомості обсягів робіт в Розділі 7.Супутні роботи вказана норма- п.16.- Навантаження сміття екскаватором на автомобілі самоскиди,місткістю ковша екскаватора 0,25 м3-45,43 т В цій нормі враховано екскаватор маш.год. ,але ви не врахували його в Підсумковій відомості ресурсів,чому? Можливо замовник надасть цей екскаватор ,щоб погрузили 45,43 т сміття? Будь ласка поясніть цей факт. Все ж таки тонаж солідний,в руках не однесеш, машини повинні бути.
Також в п.17 тогож Розділу є робота- Перевезення сміття до 8 км.І теж відсутні в Підсумковій відомості ресурсів відсутні витрати робітників ,зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні грунту і будівельного сміття люд.год. Чому? Як що треба перевезти все ж таки 45 т сміття,чим? Можливо замовник надасть нам машину для цієї роботи? Тоді вкажіть це в документації,якщо ні тоді поясніть чому виключили машину і ще виключили трудовитрами людей вищезазначених.Все ж таки 45 т в руках не однесеш,та ще на 8 км.,або виключіть норму.
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 21:05
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:52
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Машини є але нема витрат труда робітників
Зміст:
Добрий день,шановний замовник. Я прошу вибачення за мое питання по відсутності машин яке я задала вище,машини є в вашій Підсумковій відомості,це питання знімається Але є запитання по Підсумковій відомості ресурсів все ж таки задам: В. Відомості обсягів робіт в Розділі 7.Супутні роботи вказана норма- п.16.- Навантаження сміття екскаватором на автомобілі самоскиди,місткістю ковша екскаватора 0,25 м3.
в п.17 - Перевезення сміття до 8 км.,машини присутні але в Підсумковій відомості ресурсів відсутні витрати труда робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин люд.год.,а також відсутні витрати робітників ,зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні грунту і будівельного сміття люд.год.,виходячи з цього учасник повинен обнулити ці існуючі машини,щоб задовольнити ваші вимоги по Підсумковій відомості,т,як іншого шляху у учасника нема.Але 45 т. в руках не унесешь, при обнуленій машині,яка потрібна, і не погрузиш 45 т. без машини.А якщо я оставляю машини вище зазначені ,то в Підсумковій відомості ресурсів моїй будуть присутні витрати труда робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин люд.год.,а також будуть присутні витрати робітників ,зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні грунту і будівельного сміття люд.год.Скажіть чи буде це помилкою? чи ні? Якщо да,то внесіть витрати труда робітників зазначених вище.Дякую
Дата оприлюднення звернення:
20.06.2025 22:31
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
23.06.2025 11:45
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Питання по підсумковій відомості ресурсів
Зміст:
Добрий день шановний замовнику. В Пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв відсутні Витрати труда робітників, зайнятих
керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття - люд. год.,а в Відомості обсягів робіт присутня робота Перевезення сміття до 8 км - це пункт 117, Розділу 7 Супутні роботи. Із цього слідує ,що треба убрати перевезення, або якщо залишите його тоді треба добавити витрати труда робітників, зайнятих
керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття - люд. год., в Підсумковій відомості ресурсів.
Дата оприлюднення звернення:
24.06.2025 08:06
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
24.06.2025 09:20
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.